Η νέα γενιά του ΜΤ-10 φιλοδοξεί να “απογειώσει” την φιλοσοφία των Hyper Naked με περισσότερη δύναμη, καλύτερη συμπεριφορά και ακόμη περισσότερες συγκινήσεις.
Ο προερχόμενος από την R1 υψηλής ροπής κινητήρας CP4, είναι ο πιο εντυπωσιακός κινητήρας που έχει τοποθετήσει ποτέ η Yamaha σε μοτοσυκλέτα Hyper Naked ενώ για το 2022 έχει δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις ώστε να επιτευχθεί η αύξηση της δύναμης και της ροπής!
Θυμίζουμε πως η προηγούμενη γενιά του MT-10 είχε απόδοση 160 ίππους, οπότε με τις αναβαθμίσεις που δέχτηκε ο κινητήρας αναμένουμε πάνω από 160 άλογα ιπποδύναμη!
Η ανανεωμένη σχεδίαση του κινητήρα για το 2022 επωφελείται από τα ελαφριά σφυρήλατα έμβολα από αλουμίνιο, τους διωστήρες σε offset διάταξη και τους απευθείας επιμεταλλωμένους κυλίνδρους για να εξασφαλιστεί μέγιστη απόδοση. Ακόμα, διαθέτει μια σειρά από ειδικά νέα χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύουν την αίσθηση της ροπής.
Για αυξημένη απόκριση στις μεσαίες στροφές που έχουν ουσιαστικά αξία κατά την κίνηση στον δρόμο, χρησιμοποιούνται χαλύβδινοι διωστήρες στην θέση των εξαρτημάτων τιτανίου που χρησιμοποιούνται στην R1, ενώ αυξημένη είναι η ροπή αδράνειας στο στροφαλοφόρο.
Οι ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου έχουν αναβαθμιστεί, για ακόμα υψηλότερο επίπεδο γραμμικής ροπής μεταξύ των 4.000 και των 8.000 σ.α.λ., ενώ η σχεδίαση των συστημάτων εισαγωγής και εξαγωγής έχει τροποποιηθεί και αυτή προκειμένου να προσφέρει στην MT-10 τον συναρπαστικό και μοναδικό χαρακτήρα 360° Torque Emotion.
Η οικονομία καυσίμου έχει βελτιωθεί, τα επίπεδα CO2 έχουν μειωθεί και αυτός ο ισχυρότερος κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές EU5.
Στην MT-10 χρησιμοποιείται νέα εξάτμιση από τιτάνιο. Αυτό το ελαφρύ σύστημα περιλαμβάνει νέας σχεδίασης σωλήνες καθόδου και τελικό από τιτάνιο. Όπως και το νέο συντονισμένο σύστημα εισαγωγής, η εξάτμιση έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εκπέμπει έναν βαθύ και χαρακτηριστικό ήχο που προδίδει την ακανόνιστη ακολουθία ανάφλεξης της μοτοσυκλέτας.
Από την κυκλοφορία της πρώτης MT-10, αυτή η ναυαρχίδα των Hyper Naked έχει διατηρήσει τη χαρακτηριστική της προσωπικότητα και έχει καθιερωθεί ως μια από τις πιο επιθετικά σχεδιασμένες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία της.
Η αναβαθμισμένη MT-10 έρχεται διατηρώντας αυτό το ιδιαίτερο μοτίβο, με μια δυναμική και ξεχωριστή νέα εμφάνιση, η οποία τονίζει τον έντονο χαρακτήρα και την ατρόμητη παρουσία της μοτοσυκλέτας. Αυτό είναι συνέπεια της αφαίρεσης κάθε περιττού στοιχείου της εξωτερικής εμφάνισης και της εστίασης στην μηχανική ομορφιά που διαθέτει αυτή η χαρισματική μοτοσυκλέτα.
Η νέα MT-10 έχει εντελώς νέα όψη και πιο ολοκληρωμένη αίσθηση, που χαρίζει μια περισσότερο μινιμαλιστική αλλά και επιβλητική εμφάνιση. Στις αναρτήσεις και το πλαίσιο η νέα MT-10 έχει μικρές αναβαθμίσεις με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός 43mm της KYB και μονό αμορτισέρ επίσης της KYB πίσω. Στα φρένα, που είναι ίδια με του R1, προστέθηκε η ακτινική αντλία της Brembo, για καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση.
Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο της νέας ΜΤ10 φέρει απευθείας την τεχνολογία του R1 στο προσφέροντας νέο αισθητήρα γκαζιού APSG ο οποίος συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό γκάζι, σύστημα έξι αξόνων IMU το οποίο ελέγχει το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης με ευαισθησία στις κλίσεις, σύστημα φρένου του κινητήρα, σύστημα ABS στροφής στα φρένα και τέσσερις επιλογές οδήγηση ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό η MT-10 είναι εξοπλισμένη και με σύστημα quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων για γρήγορες αλλαγές χωρίς συμπλέκτη.
Η Yamaha θα προσφέρει την νέα MT-10 σε τρεις χρωματικές επιλογές με την μοτοσικλέτα να είναι διαθέσιμη από τον Φεβρουάριο του 2022.