ΝΕΟ VOGE SR1 ADV: Από μικρός στην περιπέτεια

ΝΕΟ VOGE SR1 ADV: Από μικρός στην περιπέτεια

Τα scooter με στόχο τις περιπλανήσεις σε κάθε είδους έδαφος έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή στα μεσαία και μεγάλα κυβικά, με την άφιξη του νέου Voge SR1 ADV να αλλάζει τα δεδομένα.

Ο κυβισμός των 125cc είναι ιδιαίτερα κομβικός, καθόσον προσελκύει κοινό από το χώρο του αυτοκινήτου και εν γένει νέους αναβάτες, κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου και Α1 αντίστοιχα. Σε όλους αυτούς απευθύνεται η Voge με το SR1 ΑDV και τους προτρέπει να ανέβουν στη σέλα του και μαζί να ξεκινήσουν προκειμένου να ανακαλύψουν νέους προορισμούς. Tο νέο SR1 ADV συνδυάζει αληθινό εξοπλισμό περιπέτειας με σαγηνευτική σχεδίαση. Είναι μια νικητήρια επιλογή για όλους όσους επιθυμούν να βιώσουν την αστική μετακίνηση με σύγχρονο και πρωτότυπο τρόπο. Ο εξοπλισμός του είναι εκ των ουκ άνευ, κάνοντας ακόμα και μοντέλα με υπερδιπλάσιο κυβισμό να το ζηλεύουν. Σκληροτράχηλη κατασκευή, με σημασία στη λεπτομέρεια, δύσκολα θα βρεθεί κάτι να το εμποδίσει στο διάβα του. Στην πόλη, στα νησιά, στους επαρχιακούς δρόμους, σε δασικές χωμάτινες διαδρομές, όλα είναι εύκολη υπόθεση για αυτό το υπερσύγχρονο μοντέλο. 

ΝΕΟ VOGE SR1 ADV: Από μικρός στην περιπέτεια

Σχεδίαση 

Η σχεδίαση είναι ένα από τα δυνατά σημεία του νέου SR1 ADV, αποτελώντας μια σύνθεση μεταξύ δυναμισμού και χρηστικότητας. Η επιθετική εμφάνιση ενισχύει την αίσθηση υπεροχής στον αναβάτη, που σημαδεύει με το βλέμμα του τον ορίζοντα και απλά ανοίγει το γκάζι. Τα πάνελ του αμαξώματος είναι στιβαρά και σε συνδυασμό με το υψηλής αντοχής ατσάλινο πλαίσιο επιτρέπουν στο scooter να αντιμετωπίζει δύσκολες συνθήκες χρήσης χωρίς προβλήματα. Τα Full LED φωτιστικά σώματα, εκτός από τη διασφάλιση εξαιρετικής νυχτερινής ορατότητας, συμβάλλουν με την αισθητική τους στη δημιουργία ενός εντυπωσιακού μοντέλου που δεν θα περάσει απαρατήρητο όπου κι αν κινείται. 

Υγρόψυκτος κινητήρας

Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 125cc με το ψυγείο ενσωματωμένο στο κάρτερ είναι ιδιαίτερα αποδοτικός από πλευράς κατανάλωσης. Επιπρόσθετα, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται από το εργοστάσιο στην κατασκευή του εγγυάται τεράστια αντοχή στη σκληρή χρήση και παράλληλα μια αξιοσημείωτη ευστροφία, ικανή να προσφέρει στο σύνολο δυνατές επιταχύνσεις, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Με απόλυτα γραμμική λειτουργία και χωρίς ενοχλητικά ξεσπάσματα απόδοσης εμπνέει εμπιστοσύνη στον αναβάτη να κινηθεί με απόλυτη ασφάλεια σε κάθε είδους οδόστρωμα. Η ύπαρξη -ως στάνταρ- του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) είναι αυτή που θα επαναφέρει τα πράγματα στη θέση τους σε κάθε οδηγική υπερβολή.  

Ηλεκτρονικά

Πέραν του Traction Control, το SR1 ADV διαθέτει δικάναλο ΑBS και αξιοζήλευτο επιπρόσθετο (πάντα στάνταρ) εξοπλισμό. Η αεροδυναμική ζελατίνα είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, η εκκίνηση και όλες οι λειτουργίες γίνονται χωρίς κλειδί, ενώ μια κάμερα (Dash Cam), που βρίσκεται κάτω από τους δύο προβολείς, καταγράφει δεδομένα με εύκολο χειρισμό από μπουτόν στο τιμόνι. Ομοίως μέσω μπουτόν ελέγχεται και η λειτουργία ανοίγματος σέλας και τάπας ρεζερβουάρ, ενώ μια βαθιά θήκη στην ποδιά, το ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι, ο πρακτικός γάντζος στο εσωτερικό της ποδιάς και μια θύρα USB προσφέρουν καλοδεχούμενους πόντους στη χρηστικότητα.

Πλαίσιο

Το πλαίσιο σχεδιάστηκε για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά και απόδοση σε κάθε τομέα, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην παροχή ευκολίας σε καίριους τομείς όπως είναι ο χειρισμός και ο συνολικός έλεγχος. Οι αναρτήσεις έχουν τις προδιαγραφές για να αντιμετωπίζουν πραγματικά δύσκολες καταστάσεις οδήγησης, ειδικά εκτός δρόμου. Οι μεγάλες τους διαδρομές εγγυώνται οδήγηση σε κακοτράχαλα εδάφη χωρίς δυσκολία. Τα δύο αμορτισέρ διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο αζώτου προκειμένου να διατηρούν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας τους σε κάθε συνθήκη, ακόμα και στην πολύωρη χρήση. Το τιμόνι του νέου SR1 ADV εντυπωσιάζει με τις προδιαγραφές του καθόσον προέρχεται απευθείας από μοτοσυκλέτα κατηγορίας MX/Enduro. Είναι τύπου Fat BaR, διαθέτει καβαλέτα και μπορεί να ρυθμιστεί κατά το δοκούν από τον αναβάτη. Τέλος, οι τροχοί ελαφρού κράματος 14″ μπροστά και 13″ πίσω είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά διπλής χρήσης διαστάσεων 110/80 και 130/70, αυξάνοντας τα περιθώρια της πρόσφυσης σε κάθε είδους δρόμο και εμπνέοντας τον αναβάτη να αγγίξει τα όριά του με μεγάλη ασφάλεια. 

Τιμή και χρώματα

Η τιμή αγοράς του νέου SR1 ADV διαμορφώθηκε στα 2.895€ και το μοντέλο διατίθεται σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς: Μαύρο/Γκρι και Κόκκινο/Γκρι. Kαλύπτεται από εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής μέχρι 72 δόσεις χωρίς προκαταβολή μέσω των χρηματοδοτικών προγραμμάτων της εταιρείας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ https://voge.gr/bike/sr1-4/ 

Κύρια χαρακτηριστικά VOGE SR1 ADV 

  • Υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 125cc
  • Ισχύς 11,6Hp 
  • TCS (Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης)
  • Κάμερα Dash Cam
  • Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (ακόμα και εν κινήσει)
  • Έγχρωμη οθόνη LCD με μαύρο φόντο και λευκούς χαρακτήρες για βέλτιστη αναγνωσιμότητα ακόμα και σε έντονο φως
  • Υποδοχή USB για φόρτιση smartphone και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών
  • Φωτισμός Full LED
  • Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί (Keyless)
  • Πρακτικός γάντζος στο εσωτερικό της ποδιάς
  • Ανθεκτικό ατσάλινο πλαίσιο
  • Αλουμινένιο ψαλίδι 
  • Σύστημα πέδησης με δίσκους σε κάθε τροχό
  • Δικάναλο ABS
  • Ζάντες 14″ μπροστά και 13″ πίσω με ελαστικά διπλής χρήσης
  • Αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου
  • Τιμόνι Fat Bar με καβαλέττα, για μέγιστο έλεγχο ακόμα και εκτός δρόμου
  • Bάρος 135kg 
  • Ύψος σέλας 810mm 
  • Ρεζερβουάρ 9lt