Από τον φετινό Ιούλιο τα κράνη μοτοσυκλέτας πρέπει να ομολογκάρονται αποκλειστικά στις νέες προδιαγραφές της Ε.Ε.
Οι νέες προδιαγραφές 22.06 εισάγουν πολύ πιο λεπτομερείς ελέγχους στα κράνη, η αντοχή των οποίων θα δοκιμάζεται σε πολλά περισσότερα σημεία συγκριτικά με τις 22.05.
Το πιο σημαντικό σημείο, στο οποίο οι ECE 22.06 προδιαγραφές, εισάγουν νέα στοιχεία είναι για παράδειγμα η δοκιμή όπου το κράνος ρίπτεται από δεδομένο ύψος σε σταθερή επιφάνεια (επίπεδη και γωνιώδη). Η ταχύτητα που όριζαν οι ECE 22.05 ήταν μια, τα 7,5 m/s, ενώ στις 22.06 προδιαγραφές, η δοκιμή αυτή θα πρέπει να διεξάγεται με τρεις διαφορετικές ταχύτητες, 6 m/s, 7,5 m/s και 8,2 m/s, όπου στο εσωτερικό του κράνους, αισθητήρες θα πρέπει να καταγράφουν μέγιστες τιμές στιγμιαίας επιβράδυνσης, στα 180, 275 και 275 G.
Μια νέα δοκιμή που εισάγεται στις ECE 22.06 προδιαγραφές, είναι και αυτή της μέτρησης τις γωνιακής ταχύτητας του κεφαλιού σε περίπτωση πρόσκρουσης ενώ μια ακόμα αλλαγή που εισάγουν οι οι ECE 22.06 προδιαγραφές, είναι τα εξεταζόμενα σημεία κρούσης του κράνους. Ο αριθμός τους αυξάνεται από τα 6 στα 18, με τις δοκιμές να διεξάγονται σχεδόν σε όλη την επιφάνεια του κελύφους ενός κράνους.
Από την 1η Ιουλίου 2022 κανένα κράνος προδιαγραφών ECE 22.05 δε θα μπορεί να πουληθεί από τους κατασκευαστές. Η χρήση ήδη αγορασμένων κρανών ECE 22.05 είναι βέβαια απολύτως νόμιμη και θα παραμείνει έτσι ώσπου να αποφασίσει ο ιδιοκτήτης του να αγοράσει το επόμενο, ενώ για το αδιάθετο στοκ δίνεται περιθώριο ενός έτους. Έτσι τα κράνη των προηγούμενων προδιαγραφών δε θα μπορούν πια να πωλούνται πέραν του Ιουλίου 2024 ούτε από τα καταστήματα λιανικής.