Harley-Davidson Pan America: Η ελευθερία αποκτά νέα μορφή στην Ελλάδα

Harley-Davidson Pan America: Η ελευθερία αποκτά νέα μορφή στην Ελλάδα

Η Harley-Davidson ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της στην Ελλάδα με την άφιξη του νέου καταστήματος Harley-Davidson στο Κορωπί.

Πρόκειται για νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις που όχι απλά δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από την υπόλοιπη Ευρώπη αλλά αποτελούν και παράδειγμα επένδυσης προς τους υπόλοιπους dealers H-D παγκοσμίως ειδικά όταν μιλάμε για μια τέτοια μικρή αγορά όπως είναι η Ελλάδα.

Harley-Davidson Pan America: Η ελευθερία αποκτά νέα μορφή στην Ελλάδα

Το Demo Truck Tour φορτωμένο με όλα τα νέα μοντέλα της Harley-Davidson έκανε ξανά την εμφάνιση του στην χώρα μας μετα από 4 χρόνια απουσίας, με σκοπό να οδηγήσουν κοινό και δημοσιογράφοι τα νέα μοντέλα της αμερικάνικης εταιρίας.

Το βάρος όπως ήταν λογικό έπεσε πάνω στις τρεις εκδόσεις της Adventure Touring σειράς Pan America Special, Pan America CVO και Pan America ST, της πρώτης adventure μοτοσυκλέτας της θρυλικής αμερικανικής φίρμας. Το πρώτο Pan America κυκλοφόρησε το 2021 αλλά δυστυχώς κάποια προβλήματα στην λειτουργία της γεννήτριας, την μπαταρία και δυσλειτουργίες που αφορούσαν το λογισμικό δεν του έδωσαν την επιθυμητή πορεία που περίμενε το αμερικανικό εργοστάσιο.

Οι άνθρωποι της Harley Davidson κατάφεραν να βρουν λύσεις σε όλα αυτά και να επαναφέρουν την Pan America με σκοπό να πάρει και αυτή ένα κομμάτι από το μερίδιο αγοράς των μεγάλων Adventure μοντέλων.

Η Pan America 1250 ST είναι η ασφάλτινη έκδοση με 17άρηδες τροχούς και χυτές ζάντες. Η Pan America 1250 Special είναι η χωμάτινη έκδοση με 19αρη τροχό μπροστά και ακτίνες και η CVO φέρει επίσης ακτινωτές ζάντες με 19άρη τροχό εμπρός και τρεις μεταλλικές βαλίτσες, δύο πλαϊνές και μία κεντρική.

Harley-Davidson Pan America: Η ελευθερία αποκτά νέα μορφή στην Ελλάδα Harley-Davidson Pan America: Η ελευθερία αποκτά νέα μορφή στην Ελλάδα Harley-Davidson Pan America: Η ελευθερία αποκτά νέα μορφή στην Ελλάδα

Οι τρεις εκδόσεις φέρουν τον ίδιο κινητήρα Revolution Max 1250, των 1.252 κυβικών που αποδίδει 150 ίππους στις 8.750 στροφές και 13,1 kg.m ροπής στις 6.750 στροφές.

Από την πρώτη στιγμή που βάζεις μπροστά τον Revolution® Max 1250 κινητήρα, αισθάνεσαι ότι έχεις μπροστά σου κάτι διαφορετικό. Ο V-Twin κινητήρας των 150 ίππων προσφέρει άμεση απόκριση, γεμάτη ροπή, και μια χαρακτηριστική αίσθηση δύναμης που σε προκαλεί να πατήσεις το γκάζι λίγο παραπάνω. Δεν θυμίζει Harley-Davidson ούτε στο δούλεμα, ούτε στην απόκριση του γκαζιού, ούτε στην απόδοση αλλά ούτε και στους κραδασμούς, λειτουργεί γλυκά και πολιτισμένα θυμίζοντας ευρωπαϊκό κινητήρα η ακόμα και Ιάπωνα.

Η έκδοση ST είναι η πιο σπορ πρόταση που μπορεί να κινηθεί σε στριφτερούς επαρχιακούς δρόμους αλλα και να ταξιδέψει σε αυτοκινητόδρομο με μεγάλη ευκολία.

Harley-Davidson Pan America: Η ελευθερία αποκτά νέα μορφή στην Ελλάδα

Η Special είναι μια Adventure εκδοχή με ακτινωτούς τροχούς 17” πίσω και 19” μπροστά. Πλήρως ρυθμιζόμενες ημι-ενεργητικές αναρτήσεις, σύστημα Adaptive Ride Height που χαμηλώνει ελαφρώς την μοτοσυκλέτα μόλις εκείνη σταματήσει, διευκολύνοντας έτσι το πάτημα του αναβάτη και η CVO (Custom Vehicle Operations) διαθέτει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, εννέα προγράμματα οδήγησης, shifter για τις αλλαγές των ταχυτήτων, τριπλέτα με βαλίτσες, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και είναι διαθέσιμη στο αποκλειστικό χρώμα Carbon Blue.

Harley-Davidson Pan America: Η ελευθερία αποκτά νέα μορφή στην Ελλάδα

Η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες του δρόμου, κάνοντας την οδήγηση άνετη και σταθερή τόσο στην πόλη όσο και σε πιο απαιτητικά τερέν. Τα προγράμματα οδήγησης (Road, Rain, Sport, Off-Road, και Custom) επιτρέπουν στον αναβάτη να επιλέξει το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας ανάλογα με τη διάθεση και τη διαδρομή.

Βέβαια κακά τα ψέματα η μοτοσυκλέτα είναι βαριά για να μπει χώμα και να οδηγηθεί με αξιώσεις οπότε ας περιοριστούμε στην απόλαυση της ασφαλτινης οδήγησης.

Ο εξοπλισμός τους είναι υπερπλήρης καθώς φέρουν, οθόνη TFT 6,8 ιντσών, φώτα LED, TPMS, USB θύρα φόρτισης, EITMS, quickshifter, Vehicle Hold Control (VHC), Cornering Enhanced Anti-lock Brake System (C-ABS), Traction Control System (TCS), DSCS, Electronic Linked Braking (ELB) και Wheel Lift Mitigation.

Το σχεδιαστικό προφίλ της Pan America ξεχωρίζει. Είναι ξεκάθαρα Harley, με επιβλητική παρουσία και μοναδική ταυτότητα, αλλά ταυτόχρονα μοντέρνο και λειτουργικό — έτοιμο για μακρινές αποστάσεις και δύσκολες περιπέτειες.

Harley-Davidson Pan America: Η ελευθερία αποκτά νέα μορφή στην Ελλάδα Harley-Davidson Pan America: Η ελευθερία αποκτά νέα μορφή στην Ελλάδα

Συμπέρασμα

Η Pan America δεν είναι απλώς ένα ακόμη μοντέλο — είναι το τολμηρό βήμα της Harley στον κόσμο των δύο τροχών που αναζητούν περιπέτεια μακριά από την άσφαλτο, χωρίς να χάνουν τίποτα από το DNA και το κύρος του ονόματος.

Η Harley-Davidson αποδεικνύει πως η παράδοση και η καινοτομία μπορούν να συνυπάρξουν ιδανικά. Είναι μια μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για εκείνους που δεν συμβιβάζονται, που θέλουν να ζουν κάθε διαδρομή με πάθος — είτε αυτή είναι μια ανοιχτή λεωφόρος είτε ένα άγνωστο μονοπάτι στα βουνά της Ελλάδας.

Harley-Davidson Pan America: Η ελευθερία αποκτά νέα μορφή στην Ελλάδα

Η νέα Harley-Davidson Pan America ήρθε για να αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την περιπέτεια — και με το νέο κατάστημα της Harley στην Ελλάδα, η εμπειρία αυτή είναι πιο κοντά από ποτέ.

Οι τιμές τους είναι:

Pan America ST: 22.900 ευρώ
Pan America Special: 25.490 ευρώ
Pan America CVO: 33.900 ευρώ

@motoandbiketv Harley-Davidson Pan America CVO – Η πιο εντυπωσιακή adventure Harley που έγινε ποτέ! 🏍🔥 Η Harley-Davidson ξαναγράφει τους κανόνες του adventure touring με την Pan America CVO. Εξελιγμένος κινητήρας Revolution Max, κορυφαίες αναρτήσεις, premium φινίρισμα και αυθεντικό χαρακτήρα Harley σε μια μηχανή που δεν φοβάται καμία διαδρομή. #motoandbiketv #motoandbiketvgr #panamerica #harley #harleydavidson ♬ πρωτότυπος ήχος – Moto & Bike TV