To Shoei J-Cruise ήταν ένα από τα πιο εξελιγμένα κράνη ανοικτού τύπου αλλά ήρθε η ώρα να γίνει ακόμα καλύτερο με το νέο J-Cruise 2.
- 4 μεγέθη κελύφους για απολυτή εφαρμογή και σωστή αναλόγια όγκου/μεγέθους.
- Κέλυφος ΑΙΜ (Advanced Integrated Matrix) από πολλαπλές στρώσεις υλικών εξελιγμένων από την SHOEI (fiberglass + οργανικές ίνες) προσφέρει χαμηλό βάρος με κορυφαία ασφάλεια.
- Σύστημα εσωτερικού κελύφους EPS διαφορετικών επιμέρους πυκνοτήτων για καλύτερη απορρόφηση στις κρούσεις.
- Ζελατίνα CJ -2 με ευρύ πεδίο όρασης και υποδοχή για σύστημα αντιθάμβωσης PINLOCK QSV-2
- Εσωτερική αναδιπλούμενη ζελατίνα ηλίου. Με έγκριση DIN EN1836, χωρίς να θυσιάζεται η ασφάλεια στην περιοχή του μετωπικού στρώματος.
- 99% απορρόφηση ακτινοβολίας UV.
- Αντιθαμβωτική και αντιχαρακτική.
- Με ειδικό μοχλό για εύκολη χρήση με γάντια.
- Εσωτερικά μαξιλάρια/μάγουλα, αποσπώμενα και πλενόμενα για καλύτερη υγιεινή και προσωπική ρύθμιση.
- Πολλαπλό σύστημα αερισμού με εσωτερικούς αυλούς ,εισαγωγές και εξαγωγές.
- Δέσιμο με σύστημα Μικρο-ασφάλισης (Micro Ratchet System) για ευκολία στο χειρισμό και εξαιρετική ευκολία ρύθμισης.
- Προετοιμασμένο για τοποθέτηση ενδοσυνεννόησης (SENA SRL).
- 5 χρόνια εγγύηση
Σχετικά με την SHOEI:
Η Shoei είναι μια ιαπωνική εταιρεία που παράγει κράνη μοτοσικλετών από το 1958. Οι ρίζες της ανάγονται στο 1954 με την ίδρυση της Kamata Polyester Co. , της οποίας τα πρώτα κράνη κατασκευάστηκαν κυρίως για χρήση στην βιομηχανία.
Ο ιδρυτής του Shoei, Eitaro Kamata (鎌田栄太郎), γεννήθηκε στο Τόκιο όπου λειτουργούσε ένα παραδοσιακό ιαπωνικό εστιατόριο, το Edogin και ένα πανδοχείο κοντά στο σταθμό Shimbashi . Ο Soichiro Honda και ο συνάδελφός του, Kiyoshi Kawashima (ο πρώτος οδηγός εξέλιξης και αργότερα Πρόεδρος της Honda Motor Co. ), που βρίσκονταν στο Hamamatsu , έγιναν τακτικοί πελάτες στο πανδοχείο, Kamata Ryokan, καθώς χρειαζόταν να έρχονται συχνά στην πρωτεύουσα. Ο Eitaro γνώρισε τον κύριο Kawashima, ο οποίος συχνά έφτανε στο πανδοχείο με μοτοσικλέτα και θαύμαζε το στυλ του κράνους του κ. Kawashima (ένα βαμμένο κράνος). Το 1960 απομακρύνθηκε από την οικογενειακή επιχείρηση και άρχισε να παράγει κράνη στο Τόκιο όπου άρχισε να παράγει τα πρώτα κράνη μοτοσικλετών που πληρούσαν το Ιαπωνικό Βιομηχανικό Πρότυπο (JIS).