Honda Moto: EICMA 2024 - 25YM CL500

Honda Moto: EICMA 2024 – 25YM CL500

Η CL500 της Honda είναι μία μοτοσυκλέτα με άφθονα ρετρό στοιχεία, εμπνευσμένα από τις αυθεντικές CL των δεκαετιών του ’60 και του ’70.

Υιοθετώντας το δικύλινδρο κινητήρα της σειράς CB500 της Honda που εμπίπτει στην κατηγορία A2, χρησιμοποιεί ένα νέο, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’, αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές και συνδυασμό τροχών 19 και 17 ιντσών μπροστά/πίσω που διαμορφώνουν μία εντυπωσιακή εμφάνιση. Αναβαθμισμένη για το 25YM στους τομείς της άνεσης, της εργονομίας και του στυλ, παραμένει έτοιμη τόσο για τις προκλήσεις της πόλης όσο και για ‘χαλαρές’ off–road διαδρομές. Το εντυπωσιακό της στυλ ενισχύεται για το 25YM με δύο νέα χρώματα, ενώ εξακολουθεί να μαγνητίζει το βλέμμα με λεπτομέρειες όπως το στρογγυλεμένο ρεζερβουάρ, τα προστατευτικά γονάτων, οι ελαστικές φυσούνες των καλαμιών του πιρουνιού και το ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης, με δύο εξόδους και διάτρητο προστατευτικό κάλυμμα. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και η οθόνη LCD είναι τώρα πιο ευανάγνωστη στη έντονη ηλιοφάνεια.

Honda Moto: EICMA 2024 - 25YM CL500

  1. Εισαγωγή  

Η Honda έχει μακρά παράδοση στη δημιουργία μοτοσυκλετών μικρότερου κυβισμού που είναι κατάλληλες για αναβάτες σε όλο τον κόσμο. Συνδυάζοντας τη χρηστικότητα και την αποδοτική λειτουργία με την προσιτή τιμή και τη δυνατότητα εξατομίκευσης, κατασκευάζει μοτοσυκλέτες που, με την πάροδο του χρόνου, αποκτούν υψηλή συναισθηματική αξία για τους ιδιοκτήτες τους.

Οι CL των δεκαετιών του 60 και του 70 ήταν τέτοια δίτροχα που αποδείκνυαν ότι μία ελαφριά μοτοσυκλέτα με off-road δυναμική ήταν άκρως απολαυστική στην πόλη. Το ξεχωριστό στυλ με τις ψηλά τοποθετημένες εξατμίσεις έχει γίνει πλέον ένα εμβληματικό στοιχείο για πολλούς αναβάτες του 21ου αιώνα.

Μετά από πέντε δεκαετίες, το 2018, η CMX500 Rebel, κατάλληλη για κατόχους διπλώματος κατηγορίας A2, έφτασε στη γκάμα της Honda. Με την ‘old school’ φιλοσοφία να συναντά τη νέα τάση του ‘custom cool’, έγινε αμέσως επιτυχία προσφέροντας ταυτόχρονα απαράμιλλες δυνατότητες μετατροπής. Το πακέτο ‘κινητήρας, πλαίσιο και στυλ’ αποδείχτηκε ακαταμάχητο για μία λεγεώνα νεαρών αναβατών με αποτέλεσμα να εξελιχθεί αθόρυβα στην custom μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη τα τελευταία τρία χρόνια.

Πέντε χρόνια αργότερα, έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για κάτι νέο, και για το 23YM η Honda παρουσίασε και πάλι μία μοτοσυκλέτα που έφερε περήφανα το έμβλημα CL και απευθυνόταν σε αναβάτες που θέλουν να διαφέρουν. Η CL500 βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη συνταγή των πρώτων, έχοντας την κατάλληλη εμφάνιση, τον σωστό κινητήρα και την αντοχή που ταιριάζει στη ζούγκλα της πόλης. 

Μηχανικά αμετάβλητη για 25YM – εκτός από κάποιες στιλιστικές και εργονομικές βελτιώσεις – η CL500 παραμένει μία εκ φύσεως custom μοτοσυκλέτα  με τεράστιες δυνατότητες τροποποίησης, όπως επιβεβαιώθηκε στο φεστιβάλ Wheels & Waves 2024. Παραδείγματα μπορείτε να βρείτε επίσης online στο www.hondacustoms.com. 

Honda Moto: EICMA 2024 - 25YM CL500

  1. Επισκόπηση 

Ευθύς εξ αρχής, το μότο για την εξέλιξη της CL500 ήταν ‘Express Yourself’. Απευθυνόμενη σε ένα νεανικό κοινό που ενδιαφέρεται για το στυλ, είναι μία μοτοσυκλέτα η οποία σχεδιάστηκε για να αντικατοπτρίζει τον τρόπο ζωής του ιδιοκτήτη της, ικανή να ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις των καθημερινών μετακινήσεων, στις προκλήσεις των μακρινών ταξιδιών, κατάλληλη ακόμα και για ‘χαλαρές’ off-road διαδρομές – πάντα προσελκύοντας όλα τα βλέμματα επάνω της.

Στην καρδιά της μοτοσυκλέτας χτυπά o ζωηρός, παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 471 κ.εκ. της Honda, ιδιαίτερα δημοφιλής στους κατόχους διπλώματος A2. Αυτός αποδίδει 46,6 PS (34.3kW) και πλούσια ροπή 43,4Nm, ενώ χάρη στη νέα χαρτογράφηση της ECU για το 25ΥΜ και στην ενσωμάτωση ενός αισθητήρα OBD2-2 συμμορφώνεται τώρα με το πρότυπο Euro5+.

Ο πολύ δημοφιλής κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο εξοπλισμένο με συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και κοντή τελική μετάδοση ώστε να επιταχύνει άριστα εντός πόλης, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.

Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’ αποτελεί στοιχείο του στυλ και δημιουργεί τη βάση για τον εύκολο χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Η ανάρτηση με τη μεγάλη διαδρομή περιλαμβάνει τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm και ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ, ενώ οι τροχοί – 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω – φοράνε ελαστικά με πέλμα τύπου block-pattern της Dunlop. 

Η νέα θέση των μαρσπιέ συνδυάζεται με μία αναβαθμισμένη δομή της σέλας, για αυξημένη άνεση του αναβάτη. Τα φρένα, μπροστά και πίσω, φέρουν σύστημα ABS ειδικά διαμορφωμένο για εξαιρετική απόδοση σε ποικίλες επιφάνειες, ακόμα και σε ήπιες off-road συνθήκες.

Η ολοκληρωμένη γκάμα εξοπλισμού της CL περιλαμβάνει φωτισμό LED μπροστά και πίσω, compact πίνακα οργάνων LCD με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο, καθώς και σύγχρονες τεχνολογίες όπως το Emergency Stop Signal (ESS) που ενεργοποιεί τα πίσω φλας ως προειδοποίηση για τους άλλους οδηγούς, σε ένα απότομο, δυνατό φρενάρισμα.

Η 25YM CL500 θα διατίθεται στις εξής χρωματικές επιλογές:

  • Pearl Dusk Yellow *ΝΕΟ*
  • Mat Laurel Green Metallic
  • Mat Fresco Brown *ΝΕΟ*
  • Mat Gunpowder Black Metallic
  1. Κύρια Χαρακτηριστικά

3.1 Στυλ & Εξοπλισμός

  • Απλό και ανόθευτο στυλ όπως της πρώτης CL
  • Ύψος σέλας στα 790mm, για εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και χώρο για τα πόδια του αναβάτη, νέο αφρώδες υλικό σέλας και νέο σχήμα μαρσπιέ
  • Οθόνη LCD με σκούρο φόντο και ανοιχτόχρωμες ενδείξεις, τώρα πιο ευανάγνωστη σε ηλιόλουστες συνθήκες
  • Πλήρης φωτισμός LED και τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS) για τα πίσω φλας

Simple, Raw & Tough’ – τουτέστιν ‘Απλή, Ανόθευτη & Ανθεκτική’ ήταν οι λέξεις κλειδιά για την ομάδα σχεδίασης της CL500. Το street scrambler στυλ είναι πολύ καλά αποτυπωμένο σε κάθε της κίνηση, με το πρόσθετο πλεονέκτημα της εργονομίας που καθιστά την CL πολύ ευκολοδήγητη σε ποικίλες συνθήκες.

Ο συνδυασμός του απέριττου, στρογγυλού ρεζερβουάρ καυσίμου και του ψηλά τοποθετημένου τελικού της εξάτμισης – με προστατευτικό θερμότητας από ανοξείδωτο ατσάλι – αποτελεί μία  νοσταλγική αναφορά στο παρελθόν. Οι προσεγμένες, ρετρό λεπτομέρειες – τα προστατευτικά του ρεζερβουάρ και οι φυσούνες του πιρουνιού, η βαμμένη, λεία εξωτερική επιφάνεια της σέλας με ανάγλυφο λογότυπο της Honda, το ψηλό τιμόνι – συνδυάζονται για τη δημιουργία μιας αναμφίβολα γοητευτικής εμφάνισης. Όλες οι χρωματικές επιλογές δημιουργούν μία καλαίσθητη αντίθεση με τον μαύρο κινητήρα και το πλαίσιο, ώστε το ρεζερβουάρ να ξεχωρίζει άμεσα με το χρώμα του.

Το χαμηλό ύψος της σέλας στα 790mm, σε συνδυασμό με το λεπτό μεσαίο τμήμα της, προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και άφθονο χώρο για τα πόδια του αναβάτη. Υιοθετώντας νέο αφρώδες υλικό (ουρεθάνη), είναι σχεδιασμένη με πλαϊνά τμήματα που καλύπτουν τις σωληνώσεις του πλαισίου για να σηκώνεται όρθιος ο αναβάτης αλλά και για τη δημιουργία ενός χαμηλού πίσω τμήματος για εύκολη πρόσβαση του συνεπιβάτη. Επίσης, ξεκλειδώνει εύκολα με το κλειδί του κεντρικού διακόπτη και διαθέτει μία διακριτική βάση για κράνος.                    

Το ψηλό τιμόνι, εκτός από ωραία εμφάνιση, έχει και τη σωστή κλίση, ώστε να παρέχει καλύτερο έλεγχο, με τον αναβάτη όρθιο ή καθιστό. Διαθέτει γκριπ που παραπέμπουν σε off-road μοντέλα και εσωτερικά αντίβαρα για μείωση της κόπωσης. Τα προστατευτικά του ρεζερβουάρ αποτελούν ένα ακόμα σημείο επαφής για τα πόδια όταν ο αναβάτης είναι όρθιος. Τα κατασκευασμένα από ατσάλι μαρσπιέ έχουν μετατοπιστεί σε μία πιο εργονομική θέση και διαθέτουν φαρδιά λαστιχένια ένθετα για περισσότερη άνεση.

Χαμηλά τοποθετημένος, ο προβολέας διαμέτρου 175mm έχει κλασική μορφή αλλά φιλοξενεί  τέσσερις λαμπτήρες LED με εσωτερικούς φακούς μεγάλου πάχους, για μία ξεχωριστή οπτική υπογραφή του εμπρός τμήματος της μοτοσυκλέτας. Τα μικρά, στρογγυλά φλας LED, 55mm υιοθετούν κλασική εμφάνιση και τοποθετούνται εκατέρωθεν ενός λεπτού, οβάλ πίσω φωτιστικού σώματος LED.

Ο στρογγυλός πίνακας οργάνων με διάμετρο 100mm φιλοξενεί μία οθόνη LCD με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο (negative). Η απλή και λιτή απεικόνιση πληροφοριών περιλαμβάνει ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, κατανάλωση καυσίμου και ξεχωριστά βέλη φλας. Μία αναβάθμιση για το 25Μ προσφέρει καλύτερη αναγνωσιμότητα στο έντονο ηλιακό φως.

Το δυνατό, απότομο φρενάρισμα ενεργοποιεί το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό και αναβοσβήνει έντονα τα πίσω φλας, προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν. Το σύστημα απενεργοποιείται επίσης αυτόματα (auto-cancelling).

Με κατανάλωση καυσίμου 27,7km/L, το ρεζερβουάρ των 12L προσφέρει στην CL500 δυνητική αυτονομία πάνω από 300km.

Honda Moto: EICMA 2024 - 25YM CL500

3.2 Κινητήρας

  • Υγρόψυκτος, παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας 471 κ.εκ., που εμπίπτει στην κατηγορία διπλωμάτων A2
  • Μοναδική χαρτογράφηση PGM–FI και κοντύτερη τελική μετάδοση
  • Συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) για πολύ καλό έλεγχο του πίσω τροχού
  • Εμβληματικό, ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης με δύο εξόδους

Ο 8-βάλβιδος, υγρόψυκτος, παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 471 κ.εκ. της CL500 είναι ομαλός στη λειτουργία, εύχρηστος και απολαυστικός. Ο δημοφιλής και ανθεκτικός κινητήρας έχει γίνει διάσημος στη σειρά CB(R)500 της Honda και στην CMX500 Rebel. 

Για την CL500, φέρει ανανεωμένη χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου του συστήματος ψεκασμού καυσίμου PGM-FI, (αναβαθμισμένη για το 25ΥΜ για συνεργασία με τον αισθητήρα OBD2-2)  και νέα ρύθμιση των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, που προσφέρουν συναρπαστική ροπή, με μέγιστη τιμή 43.4Nm στις 6.250σαλ. και μέγιστη ισχύ 46,6 PS (34.3kW) στις 8.500 σαλ. Για πιο ζωηρή εν κινήσει επιτάχυνση, το πίσω γρανάζι χρησιμοποιεί 41 δόντια αντί για 40 που είχε στην Rebel.

Είναι ένας κινητήρας που πετυχαίνει την τέλεια ισορροπία μεταξύ μεγέθους και απόδοσης, πρόθυμος να αποδίδει ροπή στις μεσαίες στροφές και ισχύ στις υψηλές, γεγονός που τον καθιστά έναν από τους πιο δημοφιλείς κινητήρες της Honda. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 67 mm x 66,8 mm με σχέση συμπίεσης 10,7:1. Στο εσωτερικό της κυλινδροκεφαλής, κοκοράκια με ρουλεμάν χρησιμοποιούν ροδέλες για τη ρύθμιση του διάκενου των βαλβίδων και ελατήρια επαναφοράς με χαμηλή προ-φόρτιση και περιορισμένες τριβές.

Η αθόρυβη καδένα του εκκεντροφόρου (SV Chain)  διαθέτει πείρους με επίστρωση βαναδίου για μειωμένες τριβές και καλύτερη προστασία από τη σκόνη. Οι εσωτερικές τριβές έχουν περιοριστεί με την προσθήκη ραβδώσεων στη φούστα του εμβόλου (μία μέθοδος φινιρίσματος που αυξάνει την επιφάνεια επαφής, διευρύνοντας τα διάκενα στα οποία ρέει το λάδι για καλύτερη λίπανση).

Τα κομβία του στροφαλοφόρου είναι σε μεταξύ τους γωνία 180° και ο αντικραδασμικός άξονας βρίσκεται πίσω από τους κυλίνδρους, κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Η πρωτεύουσα μετάδοση και ο αντικραδασμικός άξονας διαθέτουν ψαλιδωτά γρανάζια για περιορισμό του θορύβου. Τα αντίβαρα του στροφάλου έχουν σχεδιαστεί για πιο ομαλή λειτουργία και το χαμηλό του βάρος συνεισφέρει στην ευστροφία του κινητήρα με περιορισμένη αδράνεια. Η διάμετρος των βαλβίδων εισαγωγής είναι 26,0 mm και των βαλβίδων εξαγωγής 21,5 mm.

Ο στροφαλοθάλαμος χρησιμοποιεί χιτώνια με λεπτά τοιχώματα, που παράγονται μέσω διαδικασίας φυγοκεντρικής χύτευσης. Ο εσωτερικός σχεδιασμός τους περιορίζει τις υδραυλικές απώλειες που μπορεί να προκαλούνται από τη διαφορά φάσης ανάφλεξης 180ο. Το κάρτερ λαδιού έχει χωρητικότητα 3,2 L.

Το εύχρηστο, εξατάχυτο κιβώτιο έχει σχεδιαστεί για άνετες αλλαγές, ειδικά μέσα στην πόλη. Ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) βοηθά να μην μπλοκάρει ο πίσω τροχός, καθιστά ελαφρύτερη την αίσθηση της μανέτας του συμπλέκτη και μειώνει την κόπωση του αναβάτη.

Όπως επιτάσσει το εμβληματικό στυλ CL, το τελικό της εξάτμισης με δύο απολήξεις είναι ψηλά τοποθετημένο και τροφοδοτείται από μία εξαγωγή 2 σε 1. Η χροιά του είναι ρυθμισμένη ώστε να εκπέμπει πιο μπάσο ήχο σε σύγκριση με την Rebel, αλλά παρόμοια παλμική αίσθηση. Ένας νέος αισθητήρας OBD2-2 στην εξάτμιση εξασφαλίζει συμμόρφωση με το πρότυπο EURO5+. 

Honda Moto: EICMA 2024 - 25YM CL500

3.3 Πλαίσιο

  • Σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’
  • Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διπλά πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση προ-φόρτισης ελατηρίου
  • Διπίστονη δαγκάνα εμπρός φρένου επενεργεί σε πλευστό δίσκο 310mm
  • ABS ρυθμισμένο για ‘χαλαρές’ off–road συνθήκες
  • Συνδυασμός τροχών 19” μπροστά/17” πίσω

Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’ προσφέρει ευελιξία, ποιότητα κύλισης αλλά και τη βάση για το μοναδικό στυλ της CL500. Είναι απλό, με ανθεκτικούς σωλήνες και πίσω υποπλαίσιο ημικυκλικού σχήματος. Η Honda εφάρμοσε την τεχνολογία Computer Aided Engineering (CAE) για βελτιστοποίηση της ισορροπίας μεταξύ βάρους και ακαμψίας.

Μία scrambler μοτοσυκλέτα πρέπει να μπορεί να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις τόσο των αστικών δρόμων όσο και των χωματόδρομων και ο στόχος για το πλαίσιο ήταν να προσφέρει μια ελαφριά και με άμεση απόκριση αίσθηση από απόψεως χειρισμού, σε συνδυασμό με μια ανάρτηση που να μπορεί να απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η απόσταση από το έδαφος είναι 155mm, η γωνία κάστερ 27° με ίχνος τροχού 108mm και το μεταξόνιο στα 1.485mm. Το βάρος, πλήρες υγρών, είναι 192kg.

Μπροστά, το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41mm έχει διαδρομή 150mm και φορά κλασικές μαύρες φυσούνες καλαμιών. Αυτές, πέρα από το ρετρό στυλ που χαρίζουν, προστατεύουν επίσης τα καλάμια και τις τσιμούχες από τη σκόνη και τις ζημιές. Οι πάνω και κάτω τιμονόπλακες είναι ειδικές για την CL και αυξάνουν την ακρίβεια διεύθυνσης βελτιώνοντας παράλληλα την αίσθηση. 

Πίσω, ένα κομψά απλό ψαλίδι από σωλήνες 45mm εξασφαλίζει ένα μυώδες στυλ. Τα διπλά πίσω αμορτισέρ με μεγάλη διαδρομή 145mm προσφέρουν ρύθμιση προ-φόρτισης ελατηρίου 5 σταδίων (3 πάνω από το στάνταρ, 1 κάτω). Η απόσβεση της ανάρτησης εμπρός και πίσω είναι ρυθμισμένη για άνετη οδήγηση ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου.

Η διπίστονη εμπρός δαγκάνα επενεργεί σε πλευστό δίσκο 310mm μέσω τακακιών από συσσωματωμένο μέταλλο, ενώ συνεργάζεται με μια μονοπίστονη πίσω δαγκάνα και δίσκο 240mm για να προσφέρει υψηλά επίπεδα ελέγχου πέδησης σε ένα μεγάλο εύρος επιφανειών. Το ABS είναι επίσης βελτιστοποιημένο για χρήση σε χωματόδρομους και στην άσφαλτο.

Οι τροχοί χρησιμοποιούν ένα συνδυασμό ζαντών 19” μπροστά και 17” πίσω για αξιόπιστη πρόσφυση και ελαφρύ χειρισμό σε διαφορετικούς τύπους εδαφών. Τα ελαστικά είναι Dunlop Mixtours με off-road χάραξη και διαστάσεις 110/80 R19 μπροστά και 150/70 R17 πίσω.

  1. Αξεσουάρ

Μία πλήρης γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda διατίθεται για την CL500, επιτρέποντας σε κάθε ιδιοκτήτη να την τροποποιεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Το υποπλαίσιο είναι σχεδιασμένο για εύκολη τοποθέτηση διαφόρων αξεσουάρ και μαλακών πίσω βαλιτσών (σαμάρια). Σε μία πίσω σχάρα μπορεί επίσης να τοποθετηθεί ένα top box 38L. Επιπλέον, υπάρχει η επιλογή μιας ψηλότερης κατά 30mm σέλας– σε καφέ φινίρισμα με μαύρη διπλή ραφή – για ψηλότερους αναβάτες 

Αξεσουάρ που ενισχύουν το κλασικό off-road στυλ περιλαμβάνουν:

  • Πλαϊνές βάσεις πινακίδας κυκλοφορίας από ελαφρύ πολυπροπυλένιο 
  • Κοντή ζελατίνα (Fly Screen)
  • Προστατευτικές χούφτες
  • Ψηλό εμπρός φτερό 

Τρία ειδικά σχεδιασμένα πακέτα αυξάνουν το επίπεδο άνεσης:

  • Adventure Pack

Αναβαθμίζει το στυλ και την ετοιμότητα εκτός δρόμου με μαρσπιέ Rally, πιο επίπεδη ψηλή σέλα, λωρίδες τροχών και κεντρικό προστατευτικό ρεζερβουάρ.

  • Style Pack

Αισθητική αναβάθμιση με κάλυμμα προβολέα, διακοσμητική λωρίδα, πίσω πλαϊνό κάλυμμα, λωρίδα πίσω πλαϊνού καλύμματος, προστατευτικές χούφτες, ψηλό εμπρός φτερό και πίσω κάλυμμα ανάρτησης, όλα σε μαύρο χρώμα.

  • Travel Pack

Πακέτο εξοπλισμού για μακρινές διαδρομές, περιλαμβάνει σαμάρια, θερμαινόμενα γκριπ, πρίζα ACC και ρυθμιζόμενη μανέτα φρένων.

Άλλα πρακτικά αξεσουάρ που διατίθενται μεμονωμένα είναι τα θερμαινόμενα γκριπ,  η πρίζα ACC και το Top Box 38L.

5 Τεχνικές Προδιαγραφές 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Υγρόψυκτος, τετράτροχος DOHC, τετραβάλβιδος, δικύλινδρος
Κυβισμός 471cc
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 67 x 66.8
Σχέση συμπίεσης 10.7:1
Μέγιστη ισχύς 46,6 PS / 34.3kW στις 8500 σαλ.
Μέγιστη ροπή 43.4Nm @ 6250 σαλ.
Επίπεδο θορύβου (dB) Lwot- 76.1dB; Lurban – 72.9 dB
Χωρητικότητα σε λιπαντικό 3.2L
Εκκίνηση (Μίζα) Ηλεκτρική
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ
Ψεκασμός  PGM-FI 
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 12L
Εκπομπές CO2 (WMTC) 84 g/km
Κατανάλωση καυσίμου 27.7 km/l
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Χωρητικότητα μπαταρίας 12V 7Ah
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός πολύδισκος, ολίσθησης / υποβοήθησης (assist/slipper)
Τύπος κιβωτίου 6-τάχυτο χειροκίνητο 
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος Ατσάλινο, τύπου διαμάντι
ΠΛΑΙΣΙΟ
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) 2175mm x 830mm x 1135mm
Μεταξόνιο 1485mm
Γωνία Κάστερ 27°
Ίχνος Τροχού 108mm
Ύψος Σέλας 790mm
Απόσταση από το έδαφος 155mm
Βάρος (πλήρες υγρών) 192kg
Ακτίνα στροφής 2.6 m
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm με διαδρομή 150mm 
Πίσω Διπλά αμορτισέρ με ψαλίδι 45mm στρογγυλής διατομής, ρύθμιση προ-φόρτισης ελατηρίου 5 σταδίων
ΤΡΟΧΟΙ
Εμπρός Χυτό αλουμίνιο
Πίσω Χυτό αλουμίνιο
Ελαστικό εμπρός 110/80R19M/C 59H
Ελαστικό πίσω 150/70R17M/C 69H
ΦΡΕΝΑ
ABS  Δικάναλο
Εμπρός Πλευστός δίσκος 310mm, διπίστονες δαγκάνες
Πίσω Δίσκος 240mm disc, μονοπίστονη δαγκάνα
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Όργανα Όργανα LCD με ταχύμετρο, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού, δείκτης στάθμης καυσίμου και μετρητής κατανάλωσης, ρολόι, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, ένδειξη προτεινόμενης αλλαγής σχέσης (upshift indicator)
Προβολέας LED
Πίσω φως LED
Πρίζα 12V  Προαιρετική
Σύστημα προστασίας HISS
Πρόσθετα χαρακτηριστκά ESS

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση.

Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.