VOGE-DS900X

Δοκιμή VOGE DS900X: Η Νέα Δύναμη στις Adventure Μοτοσυκλέτες(+Video)

Η VOGE DS900X είναι μια adventure μοτοσυκλέτα που έχει καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον των μοτοσυκλετιστών παγκοσμίως.

Συνδυάζοντας ισχύ, τεχνολογία και προσιτή τιμή, η VOGE DS900X είναι μια αξιόλογη επιλογή για όσους αναζητούν περιπέτειες εντός και εκτός δρόμου. Με κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά, ευρωπαϊκό design, εφοδιασμένη με ένα υπέρπληρες πακέτο στάνταρ εξοπλισμού και ηλεκτρονικών έρχεται να πλαισιώσει την ήδη εμπορικά επιτυχημένη οικογένεια DS. Ας δούμε πιο αναλυτικά όμως τι έχει να προσφέρει αυτή η μοτοσυκλέτα και γίνεται τόσο μεγάλος ντόρος γύρω από το όνομα της.

VOGE-DS900X

H πρώτη επαφή με το νέο Voge DS900X έγινε στην Κίνα και αν θυμάστε δεν ανταποκρίθηκε πλήρως στις προσδοκίες μας, μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο που είχαμε στη διάθεση μας, δυστυχώς ήταν προ παραγωγής αλλά και η οδήγηση του περιορίστηκε σε μια μικρή ιδιωτική πίστα με αρκετούς εξωτερικούς παράγοντες να δυσκολεύουν την δοκιμή μας.

Επι Ελληνικού εδάφους είχαμε την ευκαιρία να αναλύσουμε περισσότερο την μοτοσυκλέτα, την ποιότητα κατασκευής της και την οδηγικη της συμπεριφορά τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα.

Η VOGE DS900X διαθέτει μια μοντέρνα και επιβλητική εμφάνιση που μαγνητίζει τα βλέμματα. Το επιθετικό φαίρινγκ, οι αεροδυναμικές γραμμές και ο ψηλός ανεμοθώρακας ενισχύουν τον adventure χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Τα φώτα LED προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα, ενώ τα εργονομικά σχεδιασμένα καθίσματα εξασφαλίζουν άνεση για πολύωρα μακρινά ταξίδια.

VOGE-DS900X

Η DS900X εξοπλίζεται με έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 895cc που αποδίδει 95,2 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 95 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Πρόκειται για έναν κινητήρα που προήλθε μέσω της συνεργασίας της Κινεζικής εταιρίας Loncin  με την BMW και είναι ο ίδιος που κατασκευάζει και η Voge για τα F900R και F900XR των Βαυαρών. Η απόκριση του κινητήρα είναι άμεση και η επιτάχυνση εντυπωσιακή, καθιστώντας την ιδανική τόσο για αστική όσο και για εκτός δρόμου χρήση. Η εξάτμιση προσφέρει έναν βαθύ και δυναμικό ήχο, όπως ακριβώς ακούγονται και τα μοντέλα της οικογένειας F της BMW προσθέτοντας στην συνολική εμπειρία οδήγησης.

Η VOGE DS900X διακρίνεται για την άνεση και την σταθερότητα που προσφέρει στον αναβάτη της. Το ανάποδο μπροστινό πιρούνι και η ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση προσφέρουν άριστη απόσβεση κραδασμών, ενώ τα φρένα με την υπογραφή της BREMBO εξασφαλίζουν ασφαλές φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα PIRELLI SCORPION TRAIL ΙΙ, τα οποία τοποθετούνται σε ακτινωτές ζάντες tubeless 21 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω.

Το κιβώτιο αν και στα πρώτα χιλιόμετρα της δοκιμής μας ήταν λίγο σκληρό μιας και η μοτοσυκλέτα δεν είχε πολλά χιλιόμετρα και ήταν σχεδόν άστρωτη, στην πορεία μαλάκωσε αρκετά και είχαμε στην διάθεση μας ένα Quck Shifter μαλακό σε όλα τα ανεβοκατεβάσματα του και έναν συμπλέκτη ομαλό και μαλακό.

Ο έλεγχος του VOGE DS900X είναι καλός, μπορείς να σταθείς όρθιος και να ελέγξεις τα κιλά του τα οποία δεν αποτελούν πρόβλημα, ενώ η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή, φιλική και πολύ εύκολη στις αλλαγές κατεύθυνσης. Οι αναρτήσεις, είναι ρυθμιζόμενες, με το ανεστραμμένο μπροστινό σύστημα της KYB να ρυθμίζεται σε απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, ενώ το αμορτισέρ, σε απόσβεση συμπίεσης και προφόρτιση ελατηρίου, υδραυλικά, χειροκίνητα, με στροφέα. Μέσα σε όλα, διαθέτει και stabilizater τιμονιού ως standard τοποθέτηση.

Εξοπλισμένη με πληθώρα σύγχρονων τεχνολογιών, κάνοντάς την ιδιαίτερα ελκυστική για τους αναβάτες που αγαπούν την τεχνολογία και την ασφάλεια διαθέτει 4 διαφορετικά modes οδήγησης που επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόδοση της μοτοσυκλέτας ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου και τις προτιμήσεις του. Τα 4 προγράμματα ισχύος (SPORT, ENDURO, ROAD, RAIN) περιλαμβάνουν ρυθμίσεις για την ισχύ του κινητήρα, την απόκριση του γκαζιού και το επίπεδο παρέμβασης του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης.

VOGE-DS900X

 Όλα ελέγχονται από μια μεγάλη οθόνη TFT που προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως, στροφές κινητήρα, θερμοκρασία, επίπεδο καυσίμου και επιλεγμένη ταχύτητα. Είναι εύκολα αναγνώσιμη ακόμη και κάτω από έντονο ηλιακό φως.

Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης παρακολουθεί συνεχώς την περιστροφή των τροχών και προσαρμόζει την ισχύ του κινητήρα για να αποτρέψει την απώλεια πρόσφυσης εξασφαλίζοντας καλύτερη σταθερότητα και ασφάλεια σε ολισθηρές επιφάνειες ή κατά την επιτάχυνση και απενεργοποιείται πλήρως στον πίσω τροχό στο enduro mode για τους πιο ανήσυχους αναβάτες. Το βρήκαμε λίγο περισσότερο παρεμβατικό από ότι πρέπει ειδικά στο mode ROAD.

H σέλα είναι μεγάλη, φαρδιά, με ξεχωριστά μερίδια για αναβάτη και συνεπιβάτη, και το βασικότερο όλων, είναι ότι ένας αναβάτης με ύψος, στα 180 εκατοστά, μπορεί πολύ άνετα να πατήσει και τα δύο του πόδια στο έδαφος. 

VOGE-DS900X

Μέσα στην πόλη θα αισθανθείτε λίγη ζεστή παραπάνω ειδικά από την αριστερή πλευρά του κινητήρα που σε συνδυασμό με μια αυξημένη θερμοκρασία την περίοδο του καλοκαιριού θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο την παραμονή σας πάνω στην σέλα του. Σε πολύωρα ταξίδια δηλώνει ακλόνητη, σταθερή και άκρως ξεκούραστη ενώ η οδήγηση της σε χώμα έχει κάποιους περιορισμούς. 

Παρόλα αυτά αν χρειαστεί να παίξετε στο χώμα το σταμπιλιζατερ τιμονιού, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και το traction control που απενεργοποιείται πλήρως θα σας χαρίσουν κάποια μικρά χαμόγελα ικανοποίησης ότι έχετε επιλέξει την ιδανική value for money adventure μοτοσυκλέτα σας χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε πάνω από το ψυχολογικό όριο των 10.000 ευρώ!

Το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων θα χαρίσει μια αυτονομία για περίπου  350 χιλιόμετρα και η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε εμείς δεν ξεπέρασε τα 6 λίτρα στα 100. Χρειάζεται όπως είπα και πριν να δείξετε λίγη προσοχή στον δείκτη της βενζίνης ειδικά από την μέση και κάτω όταν είναι για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως.

VOGE-DS900X

Ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος, με μαγνητικό κλειδί στην τιμονόπλακα αντί του παραδοσιακού, προβολάκια ομίχλης με cornering χαρακτηριστικά, σύστημα LCA (αισθητήρας υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας), TPMS σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, φώτα LED αλλά και Dash Cam (κάμερα καταγραφής διαδρομών εικόνας και ήχου) και δεν τελειώνει εδώ μιας και η μοτοσυκλέτα έχει θερμαινόμενη σέλα, θερμαινόμενες χειρολαβές και προστατευτικές μπάρες κινητήρα.

VOGE-DS900X

Η VOGE DS900X είναι μια μοτοσυκλέτα που ξεχωρίζει στην κατηγορία της, προσφέροντας μια εξαιρετική ισορροπία μεταξύ απόδοσης, τεχνολογίας και τιμής. Απευθύνεται σε αναβάτες που αναζητούν μια αξιόπιστη και δυναμική μοτοσυκλέτα για κάθε είδους περιπέτεια.

Τι μας άρεσε:

  • Ισχυρός και αποδοτικός κινητήρας.
  • Άνετη και σταθερή οδήγηση σε κάθε είδους δρόμο.
  • Πλούσιος εξοπλισμός τεχνολογίας και λειτουργιών.
  • Ελκυστική τιμή σε σχέση με τις επιδόσεις και τις δυνατότητες που προσφέρει.

Τι δεν μας άρεσε:

  • Αυξημένη θερμοκρασία κινητήρα
  • Το βάρος της μοτοσυκλέτας μπορεί να αποτελέσει πρόκληση για λιγότερο έμπειρους αναβάτες.
  • Μικρή ασάφεια από τον δείκτη βενζίνης
  • Παρεμβατικό Traction control

Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, η VOGE DS900X προσφέρει ένα εξαιρετικό Value For Money πλεονέκτημα, αποδεικνύοντας ότι η VOGE μπορεί να προσφέρει έναν αξιόπιστο και ανταγωνιστικό παίκτη στην κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών. Όπως πάντα η τελική επιλογή είναι δική σας!