Επιθετική εμφάνιση, άνεση και χώροι, χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη αυτονομία. Αυτά είναι τα στοιχεία του νέου VOGE SR4 Max, το οποίο υπόσχεται ότι θα ταράξει τα νερά στην κατηγορία του.
Βλέποντας το SR4 Max σίγουρα το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι BMW, όχι άδικα μιας και υπάρχει στενή συγγένεια της BMW με την LONCIN και κατ επέκταση με την VOGE.
Η εντυπωσιακή του εμφάνιση που θυμίζει πολύ C400 GT, μαγνητίζει το βλέμμα με τους διπλούς προβολείς τύπου led, οι οποίοι διαθέτουν και προβολείς ημέρας, αλλά και cornering lights, κάτι που σημαίνει ότι τα φώτα ρίχνουν τη δέσμη τους στο εσωτερικό της στροφής ανεβάζοντας την ενεργητική ασφάλεια σε άλλο επίπεδο ενώ διαθέτουν και το σύστημα follow me home, μένοντας αναμμένα για λίγη ώρα μετά το σβήσιμο της μηχανής.
Το κεντρικό τούνελ στα πόδια τονίζει την δυναμική εμφάνιση του νέου αυτού σκούτερ, αλλά και η διπλή σέλα, με μαξιλάρι στήριξης για τη μέση του οδηγού, φωνάζοντας άνεση από μακριά, κάτι που αποδεικνύεται και στην πράξη, τόσο για τον αναβάτη, όσο και για τον συνεπιβάτη.
Για να εξοικονομηθεί όμως η καλή εργονομία και η άνεση, μειώθηκε λίγο ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα ο οποίος παρόλα αυτά είναι ικανός να φιλοξενήσει ένα ανοιχτό και ένα κλειστό κράνος.
Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος τετραβάλβιδος μονοκίλυνδρος, είναι κατασκευασμένος από την Loncin η οποία εδώ και χρόνια επιμελείται τους κινητήρες των BMW C400 GT και C400X. Ο κινητήρας των 350 κυβικών και όχι των 400 όπως πιστεύουν οι περισσότεροι αποδίδει 29 ίππους και 3,05 κιλά ροπή στις 6,000 στροφές.
Eπίσης έχει αντικραδασμικό άξονα καθώς και μπλοκς απορρόφησης κραδασμών στα σημεία όπου στηρίζεται το ατσάλινο πλαίσιο προσδίδοντάς μια πιο μεταξένια λειτουργία. Οι επιταχύνσεις από φανάρι σε φανάρι είναι αξιοπρεπέστατές ακόμα και με δεύτερο άτομο και τα 130 χλμ στο κοντέρ έρχονται πολύ γρήγορα και κυρίως χωρίς σκοτσαρίσματα.
Το VOGE SR4 MAX έχει να επιδείξει μία από τις πιο μελετημένες και καλύτερες εργονομίες στην κατηγορία του. Η θέση είναι άνετη, η ζελατίνα ρυθμίζεται, είναι αρκετά μεγάλη για να προστατεύει από τα στοιχεία της φύσης προσφέροντας ένα πολύ καλό οπτικό πεδίο στον αναβάτη όπως και η μεγάλη ποδιά που προστατεύει αντίστοιχα από κρύο και νερά σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Μπροστά από τον οδηγό δεσπόζει μια TFT οθόνη 7 ιντσών πανομοιότυπη με αυτή των scooter της BMW η οποία περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες, μέχρι και παρακολούθηση της πίεσης των ελαστικών ενώ μπορεί να συνδεθεί μέσω Bluetooth και με κινητό τηλέφωνο.
Στον εξοπλισμό του επίσης ξεχωρίζουν η κάμερα καταγραφής εικόνας η οποία είναι τοποθετημένη πάνω από τους διπλούς LED προβολείς μεταφέροντας σε κάρτα μνήμης όλα όσα συμβαίνουν μπροστά της και το Τraction control το οποίο με έναν περίπλοκο τρόπο αν θέλει ο αναβάτης μπορεί και να απενεργοποιησεί εντελώς μέσα από το μενού της οθόνης και όταν λέω περίπλοκο εννοώ ότι θα ήταν πιο εύχρηστο να υπάρχει απλά ένα κουμπί απενεργοποίησης και να μην παιδεύεστε μπαίνοντας στο μενού όπως συμβαίνει αντίστοιχα σε μοτοσυκλέτες.
Το μάτι του πιο έμπειρου, πέρα από αυτά θα σταματήσει βέβαια στα μπροστινά πλευστά διπλά δισκόφρενα, 256mm, J.Juan by Brembo, τα οποία διαθέτουν επίσης δικάναλο Continental ABS, αλλά και φώτα φρένων έκτακτης ανάγκης ESS, που σημαίνει ότι σε πολύ απότομο φρενάρισμα το πίσω στοπ αναβοσβήνει προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν. Επίσης υπάρχει και πρακτικό χειρόφρενο για στάθμευση σε δρόμους με κλίση.
Οδηγώντας το νέο VOGE SR4 MAX, αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα κιόλας μέτρα ότι πρόκειται για μία premium κατασκευή που δεν έχει κάνει συμβιβασμούς τόσο στην άνεση αλλά και στην πρακτικότητα. Αυτό το μεσαίο σκούτερ σχεδιάστηκε με μοναδικό και απώτερο σκοπό να υπηρετεί πιστά τον ιδιοκτήτη του.
Η σέλα δεν χρειάζεται να ανασηκωθεί στο πρατήριο αφού η τάπα του καυσίμου είναι έξω από τον χώρο αποθήκευσης. Και σα να μην έφτανε αυτό τόσο η σέλα, όσο και η τάπα καυσίμου ανοίγουν ηλεκτρικά. Η εκκίνηση του σκούτερ γίνεται με το σύστημα keyless, το οποίο μπορεί να εντοπίσει το σκούτερ, αλλά και να το βάλει εμπρός από μακριά, αν θέλετε να εντυπωσιάσετε την παρέα σας.
Εκτός από τον μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, υπάρχουν και δύο πολύ πρακτικά ντουλαπάκια αποθήκευσης τα οποία έχουν ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές και κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν αυτόματα από τον κεντρικό διακόπτη.
Οι μεγάλοι τροχοί 15 και 14 ιντσών, σε συνεργασία με το αλουμινένιο ψαλίδι προσφέρουν άνεση στις μετακινήσεις, αλλά και ένα πολύ καλό κράτημα. Οι αναρτήσεις του SR4 είναι της ΚΥΒ, με τα δύο πίσω αμορτισέρ να ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου σε πέντε θέσεις, δίνοντας ένα πολύ σωστό και άνετο αποτέλεσμα.
Αν θα θέλαμε να περιγράψουμε την οδηγική συμπεριφορά του νέου VOGE SR4 MAX με μία λέξη, αυτή θα ήταν η στιβαρότητα. Προφυλαγμένος από τον αέρα πίσω από την ψηλή ζελατίνα, μπορείς να απολαύσεις κάθε διαδρομή αφού και άνετο είναι αλλά και ασφαλές, χάρη στα υψηλής ποιότητας περιφερειακά, αλλά και την βοήθεια της τεχνολογίας, μιας και το traction control θα φροντίζει πάντα ο πίσω τροχός να μην χάνει ποτέ την πρόσφυσή του στα ολισθηρά οδοστρώματα που διαθέτουν οι δρόμοι μας.
Το ρεζερβουάρ φουλάρει με 12,8 λίτρα καυσίμου, και η κατανάλωση που μετρήσαμε κυμάνθηκε από 4,5 μέχρι 5 λίτρα μιας και είναι τόσο ωραίο το άνοιγμα του γκαζιού που σε προδιαθέτει συνέχεια να σπας τον καρπό σου.
Η αρχική τιμή του VOGE SR4 MAX είναι στα 6.595€, όμως για την ώρα διατίθεται στην πολύ ανταγωνιστική τιμή των 5.995€ με την αντιπροσωπεία να δίνει αυτή την τιμή γνωριμίας για περιορισμένο αριθμό μοντέλων.
Σε αυτή την δύσκολη κατηγορία λοιπόν που κυριολεκτικά γίνεται σφαγή για το ποιος θα επικρατήσει, το νέο VOGE SR4 Max με ένα εντυπωσιακό επίπεδο εξοπλισμού, έχει ξεκάθαρο στόχο να αποτελέσει απλά το σημείο αναφοράς.