Στην παρουσίαση της ομάδας Repsol Honda 2022, εκτός από την παρουσίαση του νέου Honda RC213V ο Marc Marquez παρουσίασε και το νέο του κράνος που θα φορέσει στη δέκατη σεζόν του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP.
To νέο του κράνος έχει σχεδιαστεί από το στούντιο Dave Designs με το κόκκινο χρώμα και το μυρμήγκι συνεχίζουν να κυριαρχούν ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο αριθμός και το όνομα του αναβάτη.
Το Shoei X-Spirit III είναι ένα κράνος φτιαγμένο για αγώνες, κατασκευασμένο από οργανικές ίνες, πολυσύνθετες ίνες και ίνες υψηλής απόδοσης σε διάφορα στρώματα για ένα κέλυφος που απορροφά τα χτυπήματα με βέλτιστη ακαμψία.
Διαθέτει ένα εξαιρετικά εξειδικευμένο αεροδυναμικό σύστημα για οδήγηση υψηλής ταχύτητας ενώ παράλληλα διαθέτει βέλτιστη απόδοση εξαερισμού κάτι που οφείλεται στην ύπαρξη 6 εισαγωγών και 6 εξαγωγών αέρα. Επιπλέον για πρώτη φορά ένα κράνος εξοπλίζεται με σύστημα εξαερισμού στο κάτω μέρος του κράνους, ειδικά σχεδιασμένο ώστε να μην μειώνει την αεροδυναμική απόδοση και ταυτόχρονα να προσφέρει μία ωραία αίσθηση στον αναβάτη.
Το X-Spirit III έχει σύστημα κουμπώματος Double-D ring που επιτρέπει καλύτερη ρύθμιση και εφαρμογή του κράνους ενώ όπως και στα περισσότερα κράνη της Shoei, έτσι και στο X-Spirit III συναντάμε το Emergency Quick Release System για εύκολη αφαίρεση σε περίπτωση ανάγκης.
Σχετικά με την SHOEI:
Η Shoei είναι μια ιαπωνική εταιρεία που παράγει κράνη μοτοσικλετών από το 1958. Οι ρίζες της ανάγονται στο 1954 με την ίδρυση της Kamata Polyester Co. , της οποίας τα πρώτα κράνη κατασκευάστηκαν κυρίως για χρήση στην βιομηχανία.
Ο ιδρυτής του Shoei, Eitaro Kamata (鎌田栄太郎), γεννήθηκε στο Τόκιο όπου λειτουργούσε ένα παραδοσιακό ιαπωνικό εστιατόριο, το Edogin και ένα πανδοχείο κοντά στο σταθμό Shimbashi . Ο Soichiro Honda και ο συνάδελφός του, Kiyoshi Kawashima (ο πρώτος οδηγός εξέλιξης και αργότερα Πρόεδρος της Honda Motor Co. ), που βρίσκονταν στο Hamamatsu , έγιναν τακτικοί πελάτες στο πανδοχείο, Kamata Ryokan, καθώς χρειαζόταν να έρχονται συχνά στην πρωτεύουσα. Ο Eitaro γνώρισε τον κύριο Kawashima, ο οποίος συχνά έφτανε στο πανδοχείο με μοτοσικλέτα και θαύμαζε το στυλ του κράνους του κ. Kawashima (ένα βαμμένο κράνος). Το 1960 απομακρύνθηκε από την οικογενειακή επιχείρηση και άρχισε να παράγει κράνη στο Τόκιο όπου άρχισε να παράγει τα πρώτα κράνη μοτοσικλετών που πληρούσαν το Ιαπωνικό Βιομηχανικό Πρότυπο (JIS).