Παγκόσμια πρεμιέρα για τη Ducati Multistrada V2, το νέο μοντέλο στην οικογένεια της Multistrada: μία άνετη, fun-to-ride, ευέλικτη και τεχνολογικά προηγμένη μοτοσυκλέτα.
Πέντε κιλά ελαφρύτερη από τη δημοφιλή Ducati Multistrada 950 και με βελτιωμένη εργονομία, η Multistrada V2 είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για απολαυστικές καθημερινές μετακινήσεις, ενώ διατίθεται και σε έκδοση 35 kW για κατόχους διπλώματος A2.
Το πρώτο επεισόδιο της διαδικτυακής σειράς Ducati World Première 2022 είναι αφιερωμένο στον μαγευτικό κόσμο των ταξιδιών, με την παρουσίαση της νέας Multistrada V2: ιδανική μοτοσυκλέτα για την απόλαυση της κάθε διαδρομής, ευέλικτη στην καθημερινή χρήση και στην πόλη, πάντα με το ταπεραμέντο και το αναμφισβήτητο στυλ που χαρακτηρίζουν κάθε Ducati.
H νέα Multistrada V2, μέσω της περαιτέρω εξέλιξης του δικύλινδρου κινητήρα της μάρκας από το Borgo Panigale, γίνεται μια μοτοσυκλέτα 360°, ακόμα πιο εύχρηστη, πιο άνετη και πιο διασκεδαστική. Πρόκειται για μία τεχνολογικά προηγμένη μοτοσυκλέτα, με ένα εξαιρετικά πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο και αντιπροσωπεύει την είσοδο στο σύμπαν των Ducati tourer μοντέλων.
Κατά τη διάρκεια των φάσεων ανάπτυξης της νέας Multistrada V2, τα κύρια σημεία εστίασης ήταν η εργονομία, η μείωση του βάρους, η εξέλιξη του κινητήρα και μια σειρά αναβαθμίσεων που ακολουθούν τη φιλοσοφία της «συνεχούς βελτίωσης». Ο σχεδιασμός της είναι κομψός και σπορ ταυτόχρονα, απόλυτα σύμφωνος με τα στυλιστικά και αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά της οικογένειας των dual μοτοσυκλετών του Borgo Panigale. Ένα στυλ που χαρακτηρίζεται από ρευστές γραμμές και καθαρές επιφάνειες. Η Multistrada V2 διαθέτει μοντέρνα γραφικά τα οποία φέρουν το όνομα της μοτοσυκλέτας και στις δύο πλευρές.
Η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με την τελευταία, ιδιαίτερα εξελιγμένη έκδοση του κινητήρα Testastretta 11° των 937 κ.εκ. Ο υδρόψυκτος desmo με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποδίδει 113 ίππους και περίπου 10 kgm μέγιστης ροπής. Αυτός ο δικύλινδρος κινητήρας είναι πολύ γραμμικός και ομαλός στις χαμηλές στροφές και αποδίδει με άμεσο τρόπο μεγάλη ροπή, η οποία αν χρειαστεί μπορεί να απελευθερώσει όλο τον σπορ χαρακτήρα και τις μεγάλες δόσεις αδρεναλίνης που χαρακτηρίζουν μια γνήσια Ducati. Αξιόπιστος και στιβαρός, ο κινητήρας έχει εκτεταμένα διαστήματα συντήρησης, με αλλαγή λαδιού κάθε 15.000 χιλιόμετρα και έλεγχο διάκενου βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ.
Αυτή η έκδοση του Testastretta 11° στη νέα Multistrada V2, παρουσιάζει σημαντικές βελτιώσεις: νέες μπιέλες, νέος υδραυλικός συμπλέκτης 8 δίσκων και εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εγγυάται πιο ομαλές και ακριβείς αλλαγές, διευκολύνοντας επίσης την επιλογή της νεκράς.
Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι στιβαρό και ακριβές, με μπροστινό τροχό 19” που εξασφαλίζει μια ομαλή, άνετη οδήγηση, πάντα με το σωστό επίπεδο αντίδρασης και ακρίβειας. Η Multistrada V2 είναι εξαιρετικά ευέλικτη, ιδανική και για αστική χρήση, χάρη στην αποτελεσματικότητα του ημιενεργού συστήματος ανάρτησης Ducati Skyhook Suspension EVO (στάνταρ στην έκδοση S), το οποίο μπορεί να απορροφήσει την τραχύτητα και την ανομοιομορφία του εδάφους και να εγγυάται πάντα την ιδανική ρύθμιση της μοτοσυκλέτας, βελτιώνοντας την ασφάλεια και την άνεση.
Σημαντικές είναι οι αλλαγές στην εργονομία της μοτοσυκλέτας, ώστε να είναι πιο άνετη και με ακόμη καλύτερη αίσθηση για τον αναβάτη σε οποιαδήποτε κατάσταση. Το ύψος έχει μειωθεί στα 830 χιλ., με ένα επανασχεδιασμένο σχήμα της σέλας που είναι πλέον στενότερη και πιο συμπαγής μεταξύ των ποδιών του αναβάτη ώστε αυτός να πατάει εύκολα στο έδαφος.