Δοκιμή Daytona Maverick 500

Test Ride

Daytona Maverick 500. Ακόμα μία δυνατή παρουσία έρχεται να εισβάλλει στην Ελληνική αγορά και συγκεκριμένα στην κατηγορία των μεσαίων adventure.

Daytona Maverick 500: Μία μοτοσυκλέτα η οποία έρχεται να μπει ανάμεσα στα Honda CB500X, Benelli TRK502 και VOGE 500DS.

Με αξιόλογα περιφερειακά το Daytona Maverick 500 παραπέμπτει σε μεγάλη on-off μοτοσυκλέτα αλλά και άκρως ανταγωνιστική τιμή. Το Daytona Maverick 500 είναι στα χέρια μας, μαζί του γράφουμε τα πρώτα του χιλιόμετρα..πάμε να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας!

Η Daytona Maverick 500 βασίζεται πάνω στις γραμμές adventure μοτοσυκλετών, η οποία θυμίζει κατά πολύ BMW 1250GS, τουλάχιστον όσο αναφορά το μπροστινό και πλαϊνο μέρος της μοτοσυκλέτας. Η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα της δεν έχουν καμία σχέση με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της Daytona έχετε στο μυαλό σας μέχρι τώρα. Το βάρος της είναι στα 178 κιλά στεγνή και γύρω στα 200 κιλά με όλα της υγρά.

Η Maverick 500 είναι εύκολη και διαχειρίσιμη στον δρόμο, η θέση οδήγησης σε βάζει πολύ μέσα και αυτό ίσως δυσκολέψει αναβάτες με ύψος πάνω από 1.85cm, είναι όμως ιδανική και πολύ βολική θέση οδήγησης για καθημερινή χρήση και κυρίως για γυναίκες.

Δείτε περισσότερα στην video δοκιμή…

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 471cc
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 2 Παράλληλοι / 8
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI BOSCH
ΚΙΒΩΤΙΟ 6 Ταχύτητες
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΙΣΧΥΣ 46ps /8500rpm
ΡΟΠΗ 40.5Nm /6500rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 4.3l/ 100km (WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 20 L
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ 2 Κυματοειδείς Δίσκοι 300 mm
με διπίστονες Δαγκάνες Nissin
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Κυματοειδής Δίσκος 240 mm
με διπίστονη Δαγκάνα Nissin
ABS 2κάναλο με 3 επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ /ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) Πλήρως Ρυθμιζόμενο Ανεστραμμένο Πιρούνι
KAYABA (195mm / Ø41mm)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) Πλήρως Ρυθμιζόμενο Monoshock
KAYABA (85mm)
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/80R-19
Τubeless METZELER
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 150/70R-17
Τubeless METZELER
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2200 x 935 x 1400 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 820mm
ΒΑΡΟΣ (ΚΕΝΗ) 178kg