Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally

Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally

Βρεθήκαμε στο τεχνολογικό και πολιτιστικό πάρκο Λαυρίου στην πρώτη πανελλήνια οδηγική παρουσίαση του VOGE DS 800X Rally.

Το ντεμπούτο της νέας adventure μοτοσυκλέτας της VOGE η οποία συμπληρώνει την οικογένεια DS, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου και όχι μόνο μιας και την επόμενη μέρα πραγματοποιήθηκε και το πρώτο test ride event για τον κόσμο.

Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally

Μια μοτοσυκλέτα που περιμένει με αγωνία το ελληνικό κοινό και που έφθασε η στιγμή να οδηγήσουμε μεταφέροντας σας το πρώτο οδηγικό μας feedback.

Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally

Μετά από μια εξαιρετική και αναλυτική παρουσίαση τόσο όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι όσο και την θέση της μοτοσυκλέτας στην αγορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τα 8 DS 800X Rally μας περίμεναν για μια δοκιμή γύρω από το Λαύριο.

Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally

Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally

Ο νέος δυνατός δικυλινδρος κινητήρας των 798 κ.εκ με ιπποδύναμη 95 ίππους και 8,2 κιλά ροπή, είναι ροπάτος από τα χαμηλά αν και το πρώτο του ξέσπασμα έρχεται μετά τις 5.000 στροφές, δεν υπάρχουν κραδασμοί  ούτε ενοχλητικά τριξίματα στα μαρσπιέ. 

Παρά το γεγονός ότι δεν διαθέτει ride by wire, η μοτοσυκλέτα έρχεται με δύο χαρτογραφήσεις κινητήρα, την sport και την road, ένας κινητήρας ικανός τόσο σε ασφάλτινη όσο και σε χωμάτινη χρήση! Αυτό που παρατηρήσαμε είναι ένα μικρό θέμα στον ψεκασμό κυρίως  στην sport χαρτογράφηση μιας και η road ήταν πιο γραμμική. 

Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally

Τονίζω όμως ότι οι μοτοσυκλέτες ήταν άστρωτες με μόλις 500-600 χλμ στο κοντέρ τους, οπότε σίγουρα θα χρειαστεί να τις δούμε εκ νέου σε μία πιο αναλυτική παρουσίαση. 

Οι αναρτήσεις της KYB καταπίνουν ό,τι βρίσκουν μπροστά τους, ο συνδυασμός 21-18 ιδανικός για το χώμα αλλά και στην άσφαλτο όπως ιδανικά αποδείχθηκαν και τα STR RALLY της Pirelli. 

Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally

Η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας είναι εξαιρετική, με το πλαίσιο να συνεργάζεται αρμονικά με τις αναρτήσεις στην άσφαλτο.

Τα φρένα επίσης εξαιρετικά, με δυνατό μάγκωμα στην αρχή και πολύ καλή αίσθηση και απόδοση.

Ο συμπλέκτης υδραυλικός και αρκετά μαλακός ο οποίος απομονώνει αρκετά ψηλά .

Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally

Η θέση οδήγησης είναι σχετικά χαμηλή, με τα μασπιέ ψηλά, κάτι που βοηθά ιδιαίτερα αναβάτες κάτω του 1.75 m. Η κάλυψη του αέρα είναι ικανοποιητική, ενώ το μεγάλο τεπόζιτο των 24 λίτρων προσφέρει πολύ καλή κάλυψη και στα πόδια.

Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally

Στην όρθια θέση το τιμόνι είναι ψηλά και δεν κουράζει καθόλου, τα γόνατα είναι λυγισμένα όσο πρέπει και τα χέρια σχηματίζουν μια χαλαρή καμπύλη χωρίς υπερβολικό «σπάσιμο» στους καρπούς. Το Traction control απενεργοποιείται πλήρως όπως και το ABS απλά σε κάθε σβήσιμο κινητήρα θέλει προσοχή γιατί ξανά μπαίνει. Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει θερμαινόμενη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ, TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone, traction control, προβολείς ομίχλης, μπροστινή HD κάμερα, USB θύρα και κεντρικό σταντ.

Πρώτη οδηγική επαφή με το VOGE DS 800X Rally

Η κινεζική βιομηχανία Loncin και κατ’ επέκταση η VOGE δεν περιορίζονται σε φθηνές λύσεις – προσφέροντας ολοκληρωμένα προϊόντα, με πλήρη εξοπλισμό και προσεγμένη ποιότητα. Πρόκειται για ένα γνήσιο on off μοντέλο που έρχεται να αφήσει το δικό του στίγμα στην κατηγορία. 

Η τιμή του είναι άκρως δελεαστική στα 8.995€ και σε προ παραγγελία είναι στα 8.295€.