Στα τέλη της δεκαετίας του 1970, η Motobecane, μια εταιρεία από τη Γαλλία ξεκίνησε να κατασκευάζει μοτοποδήλατα τα οποία, μάλιστα, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα πήγαν πολύ καλά εμπορικά στην αγορά της Γαλλίας.
Η Yamaha το 1980 λόγω οικονομικών προβλημάτων εξαγόρασε το μικρό αυτό ιστορικό Γαλλικό εργοστάσιο μοτοποδήλατων δημιουργώντας ένα σύγχρονο εργοστάσιο κατασκευής μοτοσικλετών στην καρδιά της Ευρώπης το οποίο μετονόμασε MBK.
Το συγκεκριμένο εργοστάσιο είναι ένα από τα πιο σύγχρονα της Yamaha και εξυπηρετεί μεγάλο κομμάτι της ευρωπαϊκής αγοράς, ενώ τα μοντέλα που παράγοντα είναι τα XMAX , MT-125, YZF-R125, XSR700 , Ténéré 700, Tracer 7 και Niken!
Το βίντεο που θα παρακολουθήσετε, δείχνει στιγμιότυπα από πολλές γραμμές συναρμολόγησης του εργοστασίου με τους εργαζομένους να εστιάζουν όλη τους την προσοχή στη συναρμολόγηση του κινητήρα, τη βαφή, την επιθεώρηση εξαρτημάτων και πολλές άλλες διαδικασίες.
Σημαντικό στοιχείο του εργοστασίου είναι οι βιώσιμες τεχνολογίες που χρησιμοποιεί στη διαδικασία βαφής. Αποτελεί ενδιαφέρον ότι το εργοστάσιο MBK είναι σε θέση να κατασκευάζει τα περισσότερα από τα δικά του ανταλλακτικά, χάρη στις σημαντικές επενδύσεις της Ιαπωνικής εταιρίας.
Το εργοστάσιο του Saint-Quentin απασχολεί 560 εργαζόμενους, ενώ άξιο αναφοράς είναι ότι το 2021 κατασκευάστηκαν 50.106 μοτοσικλέτες, 29.760 σκούτερ και 2.062 ATV με προορισμό τις αγορές της Ευρώπης.