Η Triumph λανσάρει τη σειρά της Scrambler για το 2024, με την εισαγωγή της νέας, πιο προσιτής Scrambler 1200 X και μιας βελτιωμένης Scrambler 1200 XE κορυφαίων προδιαγραφών.
Διαθέτοντας τον υψηλής ισχύος κινητήρα 1200κ.εκ. Bonneville της Triumph με απόδοση πλούσια σε ροπή, εκτός δρόμου προδιαγραφών μπροστινό τροχό 21 ιντσών και την κορυφαία ποιότητα και φινίρισμα της Triumph, τα δύο νέα μοντέλα φαίνονται έτοιμα να ανεβάσουν τον πήχη ακόμα πιο ψηλά σε ότι αφορά τις επιδόσεις και το στυλ στην κατηγορία Scrambler.
Η νέα Scrambler 1200 X προσφέρει την ίδια εξαιρετική βασική ικανότητα, επιβλητική θέση οδήγησης και την πλούσια σε ροπή απόδοση που αγαπούν οι πελάτες της Scrambler, σε συνδυασμό με γενναιόδωρες προδιαγραφές εξοπλισμού και τεχνολογίας. Σχεδιασμένη για να είναι πιο προσιτή, η Scrambler 1200 X έχει ύψος σέλας 820 χλστ, με τη δυνατότητα μείωσης στα 795 χλστ με την αξεσουάρ χαμηλή σέλα, γενναιόδωρες ειδικές προδιαγραφές που προσφέρουν εξαιρετική λειτουργικότητα σε πιο ανταγωνιστική τιμή και διάστημα σέρβις 16.000 χλμ για χαμηλότερο κόστος χρήσης.
Η στυλάτη και ικανή Scrambler 1200 XE κυκλοφορεί το νέο έτος με σπορ αναβαθμίσεις, όπως δαγκάνες Brembo Stylema® τελευταίας γενιάς, νέα ανάρτηση με βελτιωμένη ρύθμιση, βελτιωμένες λεπτομέρειες εμφάνισης και βελτιωμένη τουριστική ικανότητα.
Ο Steve Sargent, Chief Product Officer δήλωσε: «Κατασκευασμένη για περιπέτειες τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, η νέα Scrambler 1200 XE θέτει έναν ακόμη υψηλότερο πήχη για απόδοση, ικανότητα και μοντέρνο κλασικό στυλ. Η Scrambler 1200 X είναι μια νέα επιλογή για τους πελάτες μας, βελτιστοποιημένη για να προσφέρει τις προδιαγραφές που ζητούν οι αναβάτες, με χαμηλότερο ύψος σέλας, ακόμη πιο ανταγωνιστική τιμή και ακόμα καλύτερη οδήγηση από την προηγούμενη Scrambler 1200 XC».
Με υψηλές προδιαγραφές και τεχνολογία που εκτιμούν οι πελάτες, η νέα Scrambler 1200 X διαθέτει:
- Νέες αναρτήσεις MarzocchiTM – ανεστραμμένο πιρούνι 45 χλστ και πίσω αμορτισέρ με ρεζερβουάρ piggyback και δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης, που προσφέρουν διαδρομή τροχού 170 χλστ βελτιστοποιημένη για οδήγηση εντός δρόμου
- Προηγμένη τεχνολογία αναβάτη (δεν τοποθετήθηκε στην προηγούμενη Scrambler XC) για να κάνει τη Scrambler X ακόμα καλύτερη στο δρόμο, συμπεριλαμβανομένου νέου βελτιστοποιημένου γωνιακού ABS, βελτιστοποιημένου γωνιακού ελέγχου πρόσφυσης με δυνατότητα απενεργοποίησης
- Πολυλειτουργικά όργανα με ενσωματωμένη οθόνη TFT
- Πέντε προγράμματα οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του Off-road
- Πλήρης φωτισμός LED, συμπεριλαμβανομένου του χαρακτηριστικού προβολέα DRL, του συμπαγούς πίσω φαναριού και των νέων λεπτών σύγχρονων φλας
- Φόρτιση USB
- Συνδεσιμότητα που ενεργοποιείται με αξεσουάρ, πλοήγηση στροφή προς στροφή, τηλέφωνο Bluetooth και λειτουργία μουσικής.
Οι αναβαθμίσεις για τη Scrambler 1200 XE του 2024 περιλαμβάνουν:
- Αναβαθμισμένες ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες Brembo Stylema® τελευταίας γενιάς με διπλούς πλευστούς δίσκους 320 χλστ και μονοπίστονη δαγκάνα Nissin στο πίσω μέρος
- Νέες βελτιστοποιημένες αναρτήσεις MarzocchiTM – ανεστραμμένο πιρούνι 45 χλστ και πίσω αμορτισέρ «διπλού ελατηρίου» με ρεζερβουάρ piggyback. Μακριά διαδρομή τροχού 250 χλστ μπροστά και πίσω, με βελτιωμένη προσαρμοστικότητα.
- Αναθεωρημένες κεφαλές εισαγωγής και εξαγωγής που προσφέρουν ευρύτερη κατανομή ροπής στο ανώτερο εύρος στροφών
- Βελτιωμένες λεπτομέρειες στυλ, συμπεριλαμβανομένων κομψών νέων λεπτών φλας LED και νέου συμπαγούς πίσω φαναριού LED
- Βελτιωμένη τουριστική ικανότητα με αξεσουάρ ψηλή ζελατίνα και ανθεκτικό σύστημα αποσκευών με επιλογές αξεσουάρ τσαντών ουράς.
ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
Και τα δύο μοντέλα φέρουν τον ίδιο δικύλινδρο κινητήρα Bonneville 1200κ.εκ. και πλούσια σε ροπή χαρτογράφηση Scrambler, με νέο, ενιαίο σώμα γκαζιού 50 χλστ και αναθεωρημένες κεφαλές εξάτμισης, παρέχοντας βελτιωμένη ροή και ευρύτερη εξάπλωση της ροπής στο ανώτερο εύρος στροφών, από τις 5.000 σ.α.λ. έως την κόκκινη γραμμή.
Τα μοντέλα του 2024 έχουν επίσης ρυθμιστεί με ακρίβεια για να προσφέρουν την τέλεια ισορροπία απόδοσης ισχύος τόσο για οδήγηση εντός όσο και εκτός δρόμου. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τώρα λίγο νωρίτερα στο εύρος στροφών, φτάνοντας τους 90 PS στις 7.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 110 Nm να φτάνει επίσης νωρίτερα, στις 4.250 σ.α.λ.
Το ιδιαίτερο σύστημα διπλής εξάτμισης υψηλών προδιαγραφών ολοκληρώνεται με βουρτσισμένα τελικά από ανοξείδωτο χάλυβα, προσφέροντας αυτό τον χαρακτηριστικό βαθύ και χαρακτηριστικό ήχο Scrambler.
PREMIUM ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Και οι δύο εκδόσεις μοιράζονται το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο Scrambler από χάλυβα, καθώς και υψηλών προδιαγραφών πλευρικές συρμάτινες ακτίνες ανοξείδωτο χάλυβα με ελαφριές και ανθεκτικές ζάντες αλουμινίου. Τα δύο μοντέλα παρέχουν βασικές εργονομικές διαφορές, συμπεριλαμβανομένων διαφορετικών σχεδίων τιμονιού, με της XE να έχει μεγαλύτερο πλάτος κατά 65 χλστ από την X, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερο έλεγχο σε πιο δύσκολα εδάφη εκτός δρόμου. Τα αναστρέψιμα καβαλέτα επιτρέπουν στους αναβάτες να προσαρμόζουν τη θέση του τιμονιού και την XE διαθέτει επίσης αφαιρούμενο αποστάτη, για ρύθμιση ύψους 10 χλστ. Επεκτείνοντας ακόμη περισσότερο την εργονομία, η XE διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενα μαρσπιέ που ταιριάζουν σε διάφορα στυλ οδήγησης και υποδήματα.
Και οι δύο μοτοσυκλέτες διαθέτουν διπλό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο. Στα 579 χλστ, η XE έχει 32 χλστ μακρύτερο ψαλίδι και μεγαλύτερο μεταξόνιο από την X, ενισχύοντας τον έλεγχο και την αυτοπεποίθηση σε δύσκολα εδάφη εκτός δρόμου, ενώ το μικρότερο μεταξόνιο της X συμβάλλει στην ευέλικτη και γρήγορη οδήγηση στο δρόμο.
Αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι επίσης εξοπλισμένες με κορυφαία ελαστικά Metzeler. Η X επωφελείται από το εστιασμένο στο δρόμο, διπλής χρήσης Karoo Street, ενώ η έκδοση XE εξοπλίζεται με Metzeler Tourance, συμβάλλοντας στην απαράμιλλη ισορροπία δρόμου και εκτός δρόμου. Για ακόμα πιο ακραίες δυνατότητες εκτός δρόμου, το εγκεκριμένο από την Triumph Michelin Anakee Wild είναι το ελαστικό της επιλογής.
Και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με αναρτήσεις υψηλών προδιαγραφών. Η έκδοση X διαθέτει πιρούνι φυσιγγίων MarzocchiTM 45 χλστ με προσανατολισμό δρόμου μπροστά και μονάδες ανάρτησης να υποστηρίζουν πίσω. Οι μονάδες πίσω ανάρτησης διαθέτουν ρεζερβουάρ piggy-back και ρυθμιζόμενη προφόρτιση, επιτρέποντας στους πελάτες να ρυθμίσουν την οδηγική εμπειρία τους στο δρόμο και όχι μόνο.
Η XE έχει ένα πιο εστιασμένο στήσιμο εκτός δρόμου, με βελτιστοποιημένο πιρούνι MarzocchiTM 45 χλστ και premium μονάδες πίσω ανάρτησης MarzocchiTM με διπλά ελατήρια που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και έχουν μεγαλύτερη αύξηση στη ρύθμιση για συμπίεση και επαναφορά, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερο έλεγχο. Αυτή η βελτιστοποιημένη ανάρτηση παρέχει σημαντική διαδρομή τροχού 250 χλστ μπροστά και πίσω για απαράμιλλη ικανότητα εκτός δρόμου και απόσταση από το έδαφος.
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ
Όσον αφορά το φρενάρισμα, και τα δύο μοντέλα διαθέτουν εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας για εγγυημένη απόδοση σε δρόμο και χώμα. Η XE διαθέτει ισχυρές μπροστινές ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες τελευταίας γενιάς BremboTM Stylema® με διπλούς πλευστούς δίσκους 320 χλστ, παρέχοντας κορυφαία απόδοση πέδησης στην κατηγορία. Το πίσω μέρος συγκρατείται από έναν δίσκο 255 χλστ με δαγκάνα Nissin, μεγιστοποιώντας περαιτέρω την απόδοση πέδησης.
Το μοντέλο X διαθέτει διπλούς πλευστούς μπροστινούς δίσκους 310 χλστ, με αξονικές δαγκάνες δύο εμβόλων Nissin. Εν τω μεταξύ, το πίσω μέρος υποστηρίζεται από έναν πίσω δίσκο 255 χλστ και μια πλευστή δαγκάνα φρένου Nissin, για να προσφέρει σίγουρη απόδοση πέδησης στο δρόμο. Η θέση της μανέτας μπροστινού φρένου μπορεί επίσης να ρυθμιστεί ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη και στα δύο μοντέλα.
ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΝΤΑΣ ΝΕΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ
Οι Scrambler X και XE διαθέτουν και οι δύο βελτιστοποιημένο γωνιακό ABS και βελτιστοποιημένο γωνιακό έλεγχο πρόσφυσης, ρυθμίζοντας την παρέμβαση για την παροχή και τη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε οποιαδήποτε γωνία κλίσης.
Πέντε προγράμματα οδήγησης είναι διαθέσιμα για την Scrambler 1200 X, το καθένα με τη δική του ειδική απόκριση στο γκάζι και συγκεκριμένες ρυθμίσεις ABS και ελέγχου πρόσφυσης. Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ Sport, Road, Rain, Off-Road και Rider Configurable, ενώ το XE διαθέτει επίσης Off-Road Pro για να επιτρέπει στον έμπειρο αναβάτη τον πλήρη αδιάλειπτο έλεγχο για την πιο απαιτητική οδήγηση εκτός δρόμου.
Μεγαλύτερη σταθερότητα οδήγησης επιτυγχάνεται χάρη σε μια μονάδα μέτρησης αδρανείας (IMU) υψηλών προδιαγραφών που έχει αναπτυχθεί σε συνδυασμό με την Continental. Αυτό το σύστημα επιτρέπει τη βελτιστοποίηση του γωνιακού ABS και του γωνιακού ελέγχου πρόσφυσης, επιλέγοντας αυτόματα τη σωστή ρύθμιση μετρώντας τους ρυθμούς κύλισης, βήματος, εκτροπής και επιτάχυνσης για τον υπολογισμό της γωνίας κλίσης. Με ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση της συνολικής οδηγικής εμπειρίας, οι X και XE είναι και οι δύο εξοπλισμένες με συμπλέκτη υποβοήθησης ροπής.
Η Scrambler 1200 XE διαθέτει ενσωματωμένα και προσαρμόσιμα έγχρωμα όργανα TFT. Δύο μινιμαλιστικά και κομψά θέματα σχεδίασης διάταξης πληροφοριών είναι διαθέσιμα, το καθένα με άλλες τρεις επιλογές για αλλαγή του επιπέδου των πληροφοριών που εμφανίζονται. Διατίθεται επίσης η επιλογή μεταξύ οθόνης υψηλής ή χαμηλής αντίθεσης, καθώς και εξατομικευμένη οθόνη εκκίνησης για να νιώθετε τη νέα Scrambler XE περισσότερο δική σας.
Η Scrambler 1200 X διαθέτει μια αποκλειστική υβριδική οθόνη LCD/TFT πολλαπλών λειτουργιών, ενσωματωμένη σε ένα κομψό κυκλικό καντράν οργάνων. Αυτή η συμπαγής και μίνιμαλ οθόνη μπορεί να διαβαστεί εύκολα με μια ματιά.
ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ CUSTOM ΣΤΥΛ SCRAMBLER
Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν τα βασικά στοιχεία που κάνουν τις Scrambler απλά αδιαμφισβήτητες, από τις ξεχωριστές σιλουέτες τους μέχρι τη χαρακτηριστική σχεδίαση διπλής εξάτμισης υψηλού επιπέδου και το όμορφα σμιλεμένο ρεζερβουάρ καυσίμου. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μια κλασική μονοκόμματη ραβδωτή σέλα, σε μαύρο για την XE και καφέ για την X και αμφότερες διαθέτουν βελτιωμένες στυλιστικές λεπτομέρειες με τη μορφή ενός νέου λεπτού σχεδιασμού φλας και συμπαγούς περιβλήματος πίσω φαναριού.
Οι μοτοσυκλέτες ολοκληρώνονται με ποικίλα εντυπωσιακά φινιρίσματα και λεπτομέρειες, όπως γλυπτά πλαϊνά πάνελ με βουρτσισμένο αλουμινένιο σήμα Scrambler 1200, το εμβληματικό τρίγωνο σήμα ρεζερβουάρ Triumph, βουρτσισμένο αλουμινένιο καπάκι πλήρωσης τύπου Monza και βουρτσισμένο ανοξείδωτο ιμάντα. Η XE είναι φινιρισμένη με φτερά από βουρτσισμένο αλουμίνιο, ενώ η X διαθέτει βαμμένα φτερά υψηλής ποιότητας.
Υπάρχουν τρεις μοναδικοί συνδυασμοί χρωμάτων διαθέσιμοι για κάθε μοντέλο. Η Scrambler 1200 XE θα είναι διαθέσιμη σε σύγχρονο Phantom Black & Storm Grey, το οποίο διαθέτει κόκκινες πινελιές, στο τολμηρό νέο Baja Orange & Phantom Black ή στο πάντα δημοφιλές Sapphire Black. Η Scrambler 1200 X είναι διαθέσιμο σε πλούσιο Carnival Red, στυλάτο Ash Grey ή κλασικό Sapphire Black.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕ ΤΗΝ SCRAMBLER ΣΑΣ
Περισσότερα από 70 γνήσια αξεσουάρ είναι διαθέσιμα για ακόμα μεγαλύτερη τουριστική ικανότητα, που κυμαίνονται από θερμαινόμενα γκριπ, τσάντα ουράς 35 λίτρων και ψηλή ζελατίνα «Dakar», μέχρι ψηλό μπροστινό φτερό, ράβδο τιμονιού και μπάρες κινητήρα από ανοξείδωτο χάλυβα. Το πλήρες στιβαρό σύστημα αποσκευών προσφέρει τώρα συνολική χωρητικότητα 102 λίτρων.
ΟΙ ΑΡΧΙΚΕΣ SCRAMBLER & ΚΑΙ Η ΣΚΗΝΗ SCRAMBLER ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Η νέα σειρά Scrambler 1200 μπορεί να ανιχνεύσει τις ρίζες της απευθείας στην αρχική σκηνή Scrambler των αρχών της δεκαετίας του 1950, όπου η Triumph έπαιξε καθοριστικό ρόλο και έθεσε το πρότυπο για το τι έκανε μια Scrambler υπέροχη. Κατασκευάζοντας τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες της εποχής, απογυμνωμένες με «δίδυμους σωλήνες» εξάτμισης σε ευθεία γραμμή, τοποθετημένους ψηλά ή χαμηλά και κομμένους – Οι Triumph ήταν οι αυθεντικές desert sled. Αυτές ενέπνευσαν τις πρώτες scrambler παραγωγής στον κόσμο, με την Bonneville T-120TT και την TR6’SC. Το 2006, με το λανσάρισμα της πρώτης Scrambler της «μοντέρνας εποχής», η Triumph παρέδωσε ξανά τη γένεση μιας νέας κατηγορίας. Αυτό προκάλεσε τον κόσμο των Scrambler που βλέπουμε σήμερα και μια εντελώς νέα παγκόσμια βάση θαυμαστών, από αστικούς αναβάτες μέχρι αστέρες του κινηματογράφου, ακόμη και στην τελευταία ταινία του Bond, No Time to Die.
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Οι τιμές των Scrambler 1200 X και Scrambler 1200 XE αναμένονται προσεχώς. Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν τώρα στους αντιπροσώπους της Triumph, με τις μοτοσυκλέτες να φτάνουν στη λιανική από τον Ιανουάριο του 2024.