Νεα γενια κρανος shoei neotec 3

Νέα Γενιά SHOEI Neotec 3

Νέα γενιά SHOEI Neotec 3, για το πιο εξελιγμένο ανοιγόμενο κράνος στον κόσμο!

Όπου κι αν σας οδηγεί ο δρόμος, το SHOEI Neotec 3 εντυπωσιάζει με το στυλ και την ακρίβεια του. Σπρώχνει τα όρια με τον καινοτόμο μηχανισμό ανοίγματος, την πιστοποίηση ECE 22/06, το κομψό σχήμα και την απόλυτη άνεση στη χρήση. Η ευελιξία αυτού του κράνους, σε συνδυασμό με την ανώτερη αεροδυναμική, την βελτιωμένη εσωτερική φιμέ ζελατίνα και την ενσωμάτωση του συστήματος SΗΟΕΙ Comlink, καθιστούν το Neotec 3 το πιο προηγμένο ανοιγόμενο κράνος μοτοσυκλέτας

 

Χαρακτηριστικά:

  • Κέλυφος ΑΙΜ (Advanced Integrated Matrix)από πολλαπλές στρώσεις υλικών εξελιγμένων από την SHOEI (fiberglass + οργανικές ίνες) προσφέρει χαμηλό βάρος με κορυφαία ασφάλεια
  • Σύστημα επένδυσης EPS από πολλαπλές πυκνότητες
  • Pinlock® CNS-3C
  • Σύστημα κλειδώματος περιστροφής 360° από ανοξείδωτο χάλυβα
  • Διπλή έγκριση P/J
  • Προδιαγραφές ασφαλείας ECE 22-06
  • Σύστημα ασφαλείας EQRS (Σύστημα γρήγορης απελευθέρωσης έκτακτης ανάγκης)
  • 3 διαφορετικά μεγέθη κελύφους (XXS-M/ L/ XL-XXL)
  • Τρισδιάστατο κεντρικό μαξιλάρι
  • Μαξιλάρια μάγουλων σε διαφορετικά πάχη (31, 35, 39 mm)
  • Όλα τα μαξιλάρια είναι αποσπώμενα, πλένονται
  • Σύστημα Shoei Comlink
  • Περιλαμβάνεται Pinlock®, Breath Guard & Chin Curtain
  • Πολλαπλός εξαερισμός
  • Φίλτρο εντόμων εσωτερικά στους αεραγωγούς
  • Ενσωματωμένη αεροτομή
  • Αεροδυναμική μηχανική αεροδυναμικής σήραγγας
  • 5 χρόνια εγγύηση

Μάθετε περισσότερα εδώ.

Σχετικά με την SHOEI:

Η Shoei είναι μια ιαπωνική εταιρεία που παράγει κράνη μοτοσικλετών από το 1958. Οι ρίζες της ανάγονται στο 1954 με την ίδρυση της Kamata Polyester Co. , της οποίας τα πρώτα κράνη κατασκευάστηκαν κυρίως για χρήση στην βιομηχανία.

Ο ιδρυτής του Shoei, Eitaro Kamata (鎌田栄太郎), γεννήθηκε στο Τόκιο όπου λειτουργούσε ένα παραδοσιακό ιαπωνικό εστιατόριο, το Edogin και ένα πανδοχείο κοντά στο σταθμό Shimbashi . Ο Soichiro Honda και ο συνάδελφός του, Kiyoshi Kawashima (ο πρώτος οδηγός εξέλιξης και αργότερα Πρόεδρος της Honda Motor Co. ), που βρίσκονταν στο Hamamatsu , έγιναν τακτικοί πελάτες στο πανδοχείο, Kamata Ryokan, καθώς χρειαζόταν να έρχονται συχνά στην πρωτεύουσα. Ο Eitaro γνώρισε τον κύριο Kawashima, ο οποίος συχνά έφτανε στο πανδοχείο με μοτοσικλέτα και θαύμαζε το στυλ του κράνους του κ. Kawashima (ένα βαμμένο κράνος). Το 1960 απομακρύνθηκε από την οικογενειακή επιχείρηση και άρχισε να παράγει κράνη στο Τόκιο όπου άρχισε να παράγει τα πρώτα κράνη μοτοσικλετών που πληρούσαν το Ιαπωνικό Βιομηχανικό Πρότυπο (JIS).