Η νέα BMW S 1000 RR έρχεται ακόμα πιο δυναμική χάρη στις ολοκληρωμένες καινοτομίες στον κινητήρα, την ανάρτηση, το πλαίσιο, την αεροδυναμική, τη σχεδίαση και τα συστήματα υποβοήθησης .
Οι Γερμανοί δεν περιόρισαν τη μεταφορά κάποιων απλά χαρακτηριστικών στοιχείων από το M1000RR όπως ήταν τα πλαστικά μέρη, αλλά επενέβησαν και στον κινητήρα καθώς και στη γεωμετρία του φρεσκαρισμένου μοντέλου. Έτσι, μετά από επανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα η ισχύς φτάνει πια τους 210 και πλέον ίππους, +3 σχεδόν πάνω από τον προκάτοχο, ενώ πολλές μικροαλλαγές υπάρχουν στη γεωμετρία του πλαισίου, με στόχο τη μεγαλύτερη ακρίβεια και την καλύτερη πληροφόρηση του αναβάτη.
Όπως και στην M1000RR, τα πτερύγια που φοράει η νέα RR εξασφαλίζουν καλύτερη επαφή του μπροστινού τροχού στο δρόμο παράγοντας κάθετη αεροδυναμική δύναμη και συνεπώς πρόσθετο φορτίο στους τροχούς.
Το νέο RR διαθέτει έναν 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα που βασίζεται στη μονάδα ισχύος του τρέχοντος S 1000 RR με την μέγιστη ισχύς να είναι (210 hp) στις 13.750 σ.α.λ. και την ροπή των 113 Nm να παράγεται στις 11.000 σ.α.λ.
Το “Flex Frame” πλαίσιο της νέας RR αποτελείται από τέσσερα χυτά αλουμινένια στοιχεία συγκολλημένα μεταξύ τους με τον κινητήρα να αποτελεί δομικό στοιχείο.
Στο οπλοστάσιο των βοηθημάτων προστίθεται το Slide Control, το οποίο δίνει δυο επιλογές για το πως θα πλαγιολισθήσει η μοτοσυκλέτα κατά το άνοιγμα του γκαζιού στην έξοδο της στροφής όπως και το Brake Slide Assist που προηγείται του Slide Control.
«Με έναν πιο ισχυρό κινητήρα, προηγμένη ανάρτηση και πλαίσιο, τα νέα συστήματα υποβοήθησης Brake Slide Assist και DTC Slide Control καθώς και βελτιστοποιημένη αεροδυναμική με πτερύγια και επανασχεδιασμένο πίσω άκρο, μπορέσαμε να ανεβάσουμε την απόδοση του RR σε ένα νέο επίπεδο» είπε ο Project Manager του S 1000 RR, Wolfgang Wallner.
Η νέα BMW S1000RR του 2023 είναι διαθέσιμη σε τρεις νέους συνδυασμούς χρωμάτων Blackstorm metallic, Style Passion in Racingred και Lightwhite/BMW M.