Το Norden 901 θυμίζει αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Rally Dakar αλλα και πολύ το θρυλικό KTM 990 Adventure ενώ σχεδιαστικά είναι πολύ κοντά σε αυτή της πρωτότυπης μορφής της μοτοσυκλέτας.
Στην καρδιά τoυ Norden χτυπά ο Euro 5 δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 889 κ.εκ. που γνωρίζουμε από το KTM 890 Adventure, με 105 hp και 10.2 κιλά ροπής, ενώ στα ηλεκτρονικά βοηθήματα περιλαμβάνονται τρία Riding Modes (Street, Rain, Offroad) κι ένα ακόμα προαιρετικό (Explorer mode), δικάναλο Cornering ABS με Street & Offroad modes και δυνατότητα απενεργοποίησης, Cornering Traction Control, και blipper.
Το γκάζι είναι ride-by-wire throttle, ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση (PASC), ενώ υπάρχει και σύστημα Easy Shift για αλλαγή ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη.
To πλαίσιο είναι χαλύβδινο από κράμα χρωμίου μολυβδαινίου και συνδυάζεται με αναρτήσεις WP APEX που διαθέτουν μεγάλες διαδρομές. Το πιρούνι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο upside down διαμέτρου 43 mm με διαδρομή 220 mm ενώ το monoshock αμορτισέρ είναι και αυτό πλήρως ρυθμιζόμενο με διαδρομή 215 mm.
Οι τροχοί είναι tubeless και ακτινωτοί, σε πραγματικές Adventure διαστάσεις (21 και 18 ίντσες) ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα διπλής χρήσης Pirelli Scorpion Rally STR.
Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με προηγμένο ABS της Bosch (9.1 ME) που περιλαμβάνει Cornering όπως και λειτουργία Offroad με δυνατότητα απενεργοποίησης ενώ την συνολική επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα διαμέτρου 320 mm για μπροστά που συνδυάζονται με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και ένας δίσκος 260 mm για πίσω που έρχεται με δαγκάνα δύο εμβόλων.
Η Husqvarna έχει δώσει μεγάλη έμφαση στην εργονομία και την άνεση των επιβαινόντων πάνω στη σέλα του Norden 901 δημιουργώντας ραβδώσεις για καλύτερο κράτημα ακόμα και σε βροχερές / λασπωμένες συνθήκες ενώ ρυθμίζεται καθ’ ύψος για ευκολότερο πάτημα στο έδαφος από όλα τα αναστήματα.
Το βάρος του Norden 901 με τα υγρά της αλλά χωρίς καύσιμα είναι στα 204 κιλά.