SHOEI-GT-AIR-2-UBIQUITY-TC-9

SHOEI GT-Air 2 Ubiquity TC-9

Στην αιχμή της τεχνολογίας και της εξέλιξης, η Ιαπωνική εταιρεία SHOEI δημιούργησε το GTAir θέτοντας τον πήχη ακόμη ψηλότερα στην κατηγορία των sport – touring κρανών.

Το SHOEI GT-Air 2 είναι η εξέλιξη του άκρως επιτυχημένου μοντέλου με στόχο την εδραίωση στην κορυφή. 

SHOEI GT-Air 2 Ubiquity TC-9 SHOEI GT-Air 2 Ubiquity TC-9

  • Εξωτερικό κέλυφος ΑΙΜ.
  • Εσωτερικό κέλυφος ΕΡS πολλαπλών πυκνοτήτων για διαφορετικές βαθμίδες απορρόφησης κρούσεων.
  • Ζελατίνα CNS-1 με σύστημα Pinlock επιβράδυνσης νέφωσης (antifog).
  • Λουράκια με σύστημα Μικρο-ασφάλισης (Micro Ratchet System).
  • Πόρπη ασφαλείας από ατσάλι.
  • Μαξιλάρια με Σύστημα Ασφάλειας EQRS (Emergency Quick Release System = Σύστημα Επείγουσας Γρήγορης Απεμπλοκής) για την εύκολη, γρήγορη και ασφαλή αφαίρεση του κράνους σε περίπτωση ατυχήματος.
  • QSV-1 Εσωτερική αναδιπλούμενη ζελατίνα ηλίου.
  • Αντιθαμβωτική και αντιχαρακτική, με ειδικό μοχλό για χρήση με γάντια.
  • 3 διαφορετικά μεγέθη εξωτερικού κελύφους, για σωστότερη εφαρμογή με την βέλτιστη ασφάλεια.
  • 3-D εσωτερική επένδυση, πλήρως αποσπώμενη και πλενόμενη.
  • Μαξιλάρια/μάγουλα, αποσπώμενα και πλενόμενα.
  • Προετοιμασμένο για τοποθέτηση ενδοσυνεννόησης Bluetooth.
  • Πολλαπλό σύστημα αερισμού με εσωτερικούς αυλούς.
  • Εισαγωγές σε σαγόνι και κορυφή.
  • Εξαγωγές στο πίσω μέρος.
  • Ενσωματωμένη αεροτομή.
  • Ομοεπίπεδες επιφάνειες για μείωση στροβιλισμών.
  • Μυτάκι/επιρίνιο.
  • Υποσιάγωνο.
  • 5 χρόνια εγγύηση

Δείτε περισσότερα εδώ.

Σχετικά με την SHOEI:

Η Shoei είναι μια ιαπωνική εταιρεία που παράγει κράνη μοτοσικλετών από το 1958. Οι ρίζες της ανάγονται στο 1954 με την ίδρυση της Kamata Polyester Co. , της οποίας τα πρώτα κράνη κατασκευάστηκαν κυρίως για χρήση στην βιομηχανία.

Ο ιδρυτής του Shoei, Eitaro Kamata (鎌田栄太郎), γεννήθηκε στο Τόκιο όπου λειτουργούσε ένα παραδοσιακό ιαπωνικό εστιατόριο, το Edogin και ένα πανδοχείο κοντά στο σταθμό Shimbashi . Ο Soichiro Honda και ο συνάδελφός του, Kiyoshi Kawashima (ο πρώτος οδηγός εξέλιξης και αργότερα Πρόεδρος της Honda Motor Co. ), που βρίσκονταν στο Hamamatsu , έγιναν τακτικοί πελάτες στο πανδοχείο, Kamata Ryokan, καθώς χρειαζόταν να έρχονται συχνά στην πρωτεύουσα. Ο Eitaro γνώρισε τον κύριο Kawashima, ο οποίος συχνά έφτανε στο πανδοχείο με μοτοσικλέτα και θαύμαζε το στυλ του κράνους του κ. Kawashima (ένα βαμμένο κράνος). Το 1960 απομακρύνθηκε από την οικογενειακή επιχείρηση και άρχισε να παράγει κράνη στο Τόκιο όπου άρχισε να παράγει τα πρώτα κράνη μοτοσικλετών που πληρούσαν το Ιαπωνικό Βιομηχανικό Πρότυπο (JIS).