Η BMW παρουσίασε 2 νέες εκδόσεις της R 18, την R 18 Transcontinental, σε στιλ μεγάλου αμερικάνικου τουριστικού μοντέλου, και την R 18 B, σε bagger στιλ για στιλάτο cruising.
Βασισμένα στα R 18 First Edition και Classic, τα Transcontinental και Bagger είναι ιδανικά για μεγάλα ταξίδια χάρη στο μεγάλο φέρινγκ και την ψηλή ζελατίνα. Με τις 2 νέες εκδόσεις του R 18, η BMW στοχεύει στους λάτρεις των μεγάλων αμερικάνικων μοντέλων, προσθέτοντας τη δική της Boxer σφραγίδα στη συνταγή.
Και τα δύο μοντέλα τροφοδοτούνται από τον κινητήρα Big Boxer 1.802κ.εκ που παράγει 91 ίππους στις 4.750 στροφές και 16,1 κιλά ροπή στις 3.000 στροφές.
Το πλαίσιο είναι κλειστό σωληνωτό και ατσάλινο με κορυφαία ποιότητα κατασκευής και απόλυτη προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια να είναι εμφανής στη συγκόλληση των σωλήνων ενώ το design όλο εμπνέεται από την θρυλική BMW R 5.
Στις αναρτήσεις βρίσκουμε τηλεσκοπικό πιρούνμι και μονό πίσω αμορτισέρ, δίχως ρυθμίσεις, ενώ αυτόματη είναι η ρύθμιση της προφόρτισης.
Στα φρενα έχουμε δυο δισκόφρενα μπροστά κι ένα πίσω, με τετραπίστονες δαγκάνες και δικάναλο BMW Motorrad Full Integral ABS.
Στον στάνταρ εξοπλισμό των μοτοσυκλετών υπαρχει το Dynamic Cruise Control DCC, με δυνατότητες Adaptive / Active Cruise Control ACC στον έξτρα εξοπλισμό, όπου ένα μπροστινό ραντάρ φροντίζει να κρατά σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, είτε ανοίγοντας αυτόματα το γκάζι, είτε φρενάροντας τη μοτοσυκλέτα.
Τα Riding Modes είναι τρία (Raind, Roll, Rock), ενώ στάνταρ είναι τα συστήματα ASC & MSR. Στον έξτρα εξοπλισμό θα βρείτε και σύστημα όπισθεν, αλλά και Hill Start Control.
Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 24 λίτρα καυσίμου για μεγάλη αυτονομία, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με άξονα για απουσία συντήρησης και αξιοπιστία.