Με το Concept CE 02, η BMW Motorrad παρουσιάζει μια νέα ερμηνεία της έξυπνης, αστικής κινητικότητας, λίγες μέρες πριν από την έκθεση IAA Mobility 2021.
Η ιδέα του ηλεκτρικού αυτού οχήματος, που δεν είναι ούτε μία κλασική μοτοσικλέτα αλλα ούτε και σκούτερ, έρχεται να συνθέσει μια συναρπαστική και ιδιαίτερα συναισθηματική προσφορά στον τομέα της κινητικότητας.
Ο Edgar Heinrich, Head of Design της BMW Motorrad εξηγεί: «Με την πρώτη ματιά, υπάρχουν λίγα πράγματα στο BMW Motorrad Concept CE 02 που παραπέμπουν στα τυπικά στοιχεία της BMW Motorrad – είναι κάτι εντελώς νέο. Θέλουμε να προσπαθήσουμε για κάτι καινοτόμο και να είμαστε πρωτοπόροι – και αυτό το έχουμε ήδη αποδείξει με διάφορα projects στο παρελθόν. Το Concept CE 02 διαθέτει νέες αναλογίες και σύγχρονες μορφές κινητικότητας ενταγμένες σε ένα αστικό περιβάλλον. Επιπλέον, θέλαμε να επιτύχουμε ένα επίπεδο σχεδιαστικής καινοτομίας που ουδέποτε είχαμε σε τέτοιο βαθμό στο παρελθόν. Η απλή χρήση ήταν σημαντική, αλλά πάνω από όλα καθοριστικό ήταν το συναισθηματικό στοιχείο, καθώς και η απόλαυση κατά την οδήγηση».
Με τις συμπαγείς διαστάσεις και τις νεανικές αναλογίες του, απευθύνεται επίσης σε μια νέα ομάδα αγοραστών ηλικίας 16 ετών και άνω, που δεν έχουν οδηγήσει μοτοσικλέτα στο παρελθόν, αλλά είναι ανοιχτοί σε νέες εμπειρίες, στην έξυπνη τεχνολογία και, κυρίως, στο συνδυασμό της κινητικότητας με τη διασκέδαση. Ένα ελαφρύ ηλεκτρικό όχημα που ζυγίζει περίπου 120 κιλά, το BMW Motorrad Concept CE 02 είναι ιδανικό για αστική χρήση, προσφέροντας απόλαυση, πρακτικότητα και στυλ στις καθημερινές διαδρομές. Η ισχύς των 11 kW και η μέγιστη ροπή που είναι άμεσα διαθέσιμη από στάση, επιτρέπουν γρήγορη επιτάχυνση ανάμεσα στα φανάρια. Η τελική ταχύτητα των 90 km/h και η αυτονομία των 90 km διευκολύνουν την μετάβαση από το σημείο Α στο Β – και επιστροφή – ακόμη και σε συνθήκες έντονου κυκλοφοριακού φόρτου στην πόλη.
Χάρη στο επίπεδο σώμα του οχήματος, το κέντρο βάρους είναι χαμηλό ευνοώντας έτσι τη δυναμική οδήγηση. Την ίδια στιγμή, το BMW Motorrad Concept CE 02 δείχνει ελκυστικό και εμπνέει εμπιστοσύνη χάρη στους μεγάλους συμπαγείς τροχούς και το χαμηλό ύψος της σέλας. Οι χαρακτηριστικές αναλογίες όχι μόνο επιτρέπουν μια πολύ ευέλικτη εμπειρία οδήγησης, αλλά έχουν επίσης ως στόχο να ενθαρρύνουν τους μη μοτοσικλετιστές να ανέβουν σε αυτό και να το οδηγήσουν.
Η ενιαία σέλα αντικατοπτρίζει την ευελιξία του πρωτοτύπου. Είτε γέρνει προς τα πίσω με τα πόδια μπροστά, είτε προς τα εμπρός με τα πόδια στα πίσω μαρσπιέ ή, φυσικά, με δύο άτομα – ο αναβάτης έχει πολυάριθμες επιλογές στη σέλα, καθώς δεν απαιτείται πεντάλ φρένου, λόγω της ηλεκτρικής κίνησης. Επιπλέον, ο ελεύθερος χώρος μεταξύ της σέλας και του πλαισίου προσφέρει χώρο για την αποθήκευση μικρών αντικειμένων. Στο εμπρός τμήμα της σέλας, υπάρχουν δύο εύκαμπτες ταινίες σε πετρόλ χρώμα σε σχήμα Χ, προσαρτημένες με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτρέπουν την άνετη τοποθέτηση μικρότερων αντικειμένων. Επιπλέον χώρος αποθήκευσης παρέχεται από τις βάσεις των εμπρός μαρσπιέ, όπου μπορείτε επίσης να ασφαλίσετε το δικό σας skateboard εδώ και να χρησιμοποιήσετε αυτό ως μαρσπιέ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Concept CE 02.
Μπαταρία: Δεν έχει ανακοινωθεί
Απόδοση: 14,7 ίπποι για οδήγηση με άδεια κατηγορίας Α1
Μέγιστη ταχύτητα: 90 km/h
Αυτονομία: Περίπου 90 km (σύμφωνα με τα πρότυπα μετρήσεων WMTC)
Τροχοί: 15 ιντσών εμπρός-πίσω
Ύψος σέλας: 730mm
Βάρος με μπαταρίες: 120kg