Honda NC750X 2021

Honda NC750X 2021

Μία από τις πιο αγαπημένες all-round μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη ανανεώνεται εκτενώς για το 2021.

Αυξημένη ισχύς, υψηλότερο όριο περιστροφής κινητήρα και αναθεωρημένες σχέσεις κιβωτίου συνδυάζονται με διαχείριση Throttle By Wire, 3 προγράμματα οδήγησης (riding modes) και αναβαθμισμένο σύστημα ελέγχου ροπής Honda Selectable Torque Control. Διατηρεί την φημισμένη απόδοση στην κατανάλωση καυσίμου ενώ είναι 6 κιλά ελαφρύτερη. Με ανασχεδιασμένο πλαίσιο και μοντέρνα εξωτερική εμφάνιση, προσφέρει μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο μπροστά και ύψος σέλας χαμηλότερο κατά 30mm. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch Transmission) συνεχίζει να προσφέρει μία τεχνολογία μοναδική για τις μοτοσυκλέτες της Honda. Νέα ζελατίνα, φωτισμός LED και ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD ολοκληρώνουν το πακέτο αναβάθμισης.

Το 21YM Honda NC750X διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή πώλησης ξεκινάει από 8.850 €. H τιμή του 21YM Honda NC750X DCT διαμορφώνεται στα 9.850 €.

Από το 2012 που λανσαρίστηκε (ως NC700X), η NC750X απολαμβάνει σταθερή δημοτικότητα σε όλη την Ευρώπη. Οι λόγοι αυτής της επιτυχίας είναι αρκετοί: ένας επαναστατικός, ροπάτος, οικονομικός, δικύλινδρος κινητήρας, μία ξεκούραστη, ευρύχωρη θέση οδήγησης, φαρδύ τιμόνι και άνετη σέλα, ευέλικτη ανάρτηση και ξεχωριστό ‘adventure’ στυλ, όλα έχουν το δικό τους μερίδιο σε αυτή την επιτυχία.

Ο αποθηκευτικός χώρος (στην παραδοσιακή θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου), που χωρά ένα full-face κράνος και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda, το οποίο επέλεξαν περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους πελάτες το 2019, είναι μερικά ακόμα από τα χαρακτηριστικά της NC750X που την έκαναν να ξεχωρίσει.

Συνολικά, τα χαρακτηριστικά της NC750X διαμορφώνουν μία μοτοσυκλέτα με άψογη λειτουργία για κάθε είδους χρήση: κατάλληλη για καθημερινές μετακινήσεις, ταξίδια ή απλά για την απόλαυση των δύο τροχών – αποτελεί μία ενδιαφέρουσα και συναρπαστική πρόταση.

Η Honda φροντίζει να εξελίσσει συνεχώς τη επιτυχημένη (και μοναδική) συνταγή της NC750X, αναβαθμίζοντάς την στο πέρασμα των χρόνων. Το 2014 απέκτησε +75 κ.εκ. και από τα 670 έφτασε τα 745 κ.εκ. Το 2016, πέρα από την πιο περιπετειώδη αισθητική, προστέθηκαν νέα όργανα, αναβαθμίσεις του DCT και φώτα LED. Το 2018, καινούργια στοιχεία ήταν το Honda Selectable Torque Control δυο επιπέδων και μία έκδοση 47,6 Ps (35kW).

Τώρα, για το 2021, η Honda διατηρεί και βελτιώνει τα βασικά πλεονεκτήματά της:  πρακτικότητα, άνεση και πολυχρηστικότητα, αξιόπιστη συμπεριφορά. Την ίδια στιγμή, ενισχύονται οι επιδόσεις του κινητήρα, με μία τονωτική ‘ένεση’ ροπής και υψηλότερο όριο περιστροφής (κόκκινη περιοχή). Η προσθήκη των ηλεκτρονικών προγραμμάτων οδήγησης (riding modes) ολοκληρώνει ένα άψογο πακέτο.

Η αύξηση ισχύος κατά 4 ίππους (3kW) για τον κινητήρα προδιαγραφών EURO5 της NC750X, αλλά και η αύξηση του μέγιστου ορίου στροφών κατά 600 στροφές ανά λεπτό είναι οι κυριότερες αλλαγές, που επιτεύχθηκαν με τη βελτίωση του χρονισμού των βαλβίδων (διάρκεια ανοίγματος) και της απόδοσης εισαγωγής/εξαγωγής. Οι κοντύτερες τρεις πρώτες σχέσεις (1η, 2η, 3η)  βελτιώνουν την επιτάχυνση, ενώ ένας συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης καθιστά πιο ελαφριά τη μανέτα και διασφαλίζει ομαλή συμπεριφορά στα διαδοχικά κατεβάσματα.

Το Throttle By Wire (TBW) προσαρμόζει το χαρακτήρα του κινητήρα σύμφωνα με τρία προφίλ οδήγησης (ride modes) – RAIN, STANDARD και SPORT και ένα  USER mode που ρυθμίζεται από τον αναβάτη. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) έχει τώρα 3 επίπεδα παρέμβασης, ενώ το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) διαθέτει προγράμματα αυτόματων αλλαγών που συνδέονται με τα ride modes, καθώς κα με τον έλεγχο του USER mode.

Κάτι επίσης αξιοσημείωτο είναι η μείωση βάρους κατά 6 κιλά, χάρη σε ένα νέο πλαίσιο και στις λεπτομερείς βελτιώσεις στον κινητήρα και το σώμα της μοτοσυκλέτας. Σχεδιαστικά, υιοθετεί μία πιο αιχμηρή και μινιμαλιστική αισθητική και ανανεωμένο στυλ για τον προβολέα LED, το πίσω φωτιστικό σώμα και τα πίσω φλας. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι επίσης μεγαλύτερος και πιο χρηστικός. Το ύψος της σέλας είναι μειωμένο κατά 30mm, η ζελατίνα παρέχει βελτιωμένη προστασία από τον αέρα, ενώ μία ελκυστική προσθήκη είναι ο νέος LCD ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Η 2021 NC750X θα διατίθεται με τους εξής χρωματισμούς:

Grand Prix Red *NEW*
Mat Ballistic Black Metallic
Pearl Glare White
Glint Wave Blue Metallic