KTM 390 Adventure test

KTM 390 Adventure

Test Ride

KTM 390 Adventure, ο μικρός αδερφός της οικογένειας Adventure της Αυστριακής εταιρείας.

Η KTM 390 Adventure της Aυστριακής εταιρείας ήρθε και είναι εδώ για να αποδείξει ότι ταιριάζει απόλυτα στην Ελληνική πραγματικότητα. Kαι ότι είναι ικανή να προσφέρει οδηγική απόλαυση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

Μία από τις πιο πολυσυζητημένες μοτοσικλέτες της φετινής χρονιάς είναι το νέο KTM 390 Αdventure μικρός αδερφός της 790 Adventure. Στη μικρή κατηγορία των on-off μοτοσυκλετών χωρίς κανέναν απολύτως συμβιβασμό η ιστορία των Adventure μοντέλων ξεκινάει από το 1990 πριν από περίπου 20 χρόνια με την σκυτάλη να παραλαμβάνουν στην πορεία το πολεμικό 950 το αντρικό 990 το 1190 και το 1290 αργότερα.

Αυτό που έλειπε λοιπόν ήταν ένα μικρό on-off μοντέλο που θα πλαισιώνει την οικογένεια και βέβαια θα ακολουθούσε τον παλμό της εποχής. Ειδικά για την Ελληνική αγορά τα Adventure μοντέλα αγαπιούνται πολύ από μεγάλο μερίδιο αναβατών το 390 ευελπιστεί να ταιριάξει γάντι και να αποτελέσει μία ολοκληρωμένη πρόταση.

Το 390 δεν είναι και τόσο νέο βέβαια, μιας και τον κινητήρα αυτόν τον έχουμε συναντήσει ξανά πάνω στα 390 Duke διαμορφωμένο όμως πλέον στις προδιαγραφές Euro5. H απόδοση του μονοκύλινδρο κινητήρα φτάνει τους 44 ίππους στις 9.000 στροφές και η ροπή του τα 3,8 κιλά στις 7.000 στροφές. Η αλλαγή που έχει υποστεί ο κινητήρας αφορά το ψυγείο το οποίο είναι κυρτό και έχει ενσωματωμένα 2 βεντιλατέρ με τη θερμοκρασία να διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα και να μη γίνεται ενοχλητική για τον αναβάτη. Αν και δυνατός ο κινητήρας όσο αφορά την σχέση κιλών ανά ίππων από τις 5,500 στροφές και πάνω η μοτοσυκλέτα αρχίζει και παίζει μαζί σου με κάποιους μικρούς κραδασμούς να έρχονται στα μαρσπιέ τα οποία δεν είναι σε βαθμό που θα ενοχλήσουν.