Στην αιχμή της τεχνολογίας και της εξέλιξης, η ιαπωνική εταιρεία δημιούργησε το GT-Air θέτοντας τον πήχη ακόμη ψηλότερα στην κατηγορία των sport – touring κρανών.
Το GT AIR II είναι η εξέλιξη του άκρως επιτυχημένου μοντέλου με στόχο την εδραίωση στην κορυφή. Το GT-Air ΙΙ ενσωματώνει όλα τα κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά ώστε να εξασφαλίζει στον αναβάτη άψογη εφαρμογή και άνεση, πλήρες αερισμό και φυσικά κορυφαία ασφάλεια.
Χαρακτηριστικά:
- 3 μεγέθη κελύφους για απολυτή εφαρμογή και σωστή αναλόγια όγκου/ μεγέθους.
- Κέλυφος ΑΙΜ (Advanced Integrated Matrix) από πολλαπλές στρώσεις υλικών εξελιγμένωναπό την SHOEI (fiberglass + οργανικές ίνες) προσφέρει χαμηλό βάρος με κορυφαία ασφάλεια.
- Σύστημα εσωτερικού κελύφους EPS διαφορετικών επιμέρους πυκνοτήτων για καλύτερη απορρόφηση στις κρούσεις.
- Zελατίνα CNS-1 με σύστημα PINLOCK επιβράδυνσης νέφωσης (antifog).
- Δέσιμο με σύστημα Μικρο-ασφάλισης (Micro Ratchet System) για ευκολία στο χειρισμό και εξαιρετική ευκολία ρύθμισης.
- QSV-2 Εσωτερική αναδιπλούμενη ζελατίνα ηλίου. Με έγκριση DIN EN1836, χωρίς να θυσιάζεται η ασφάλεια στην περιοχή του μετωπικού στρώματος. 99% απορρόφηση ακτινοβολίας UV.
- Αντιθαμβωτική και αντιχαρακτική. Με ειδικό μοχλό για εύκολη χρήση με γάντια.
- 3-D εσωτερική επένδυση, πλήρως αποσπώμενη και πλενόμενη.
- Εσωτερικά μαξιλάρια/μάγουλα, αποσπώμενα και πλενόμενα για καλύτερη υγιεινή και προσωπική ρύθμιση.
- Προετοιμασμένο για τοποθέτηση ενδοσυνεννόησης (SENA SRL 2).
- Πολλαπλό σύστημα αερισμού με εσωτερικούς αυλούς ,εισαγωγές σε σαγόνι και κορυφή, εξαγωγές στο πίσω μέρος.
Δείτε εδώ όλα τα νέα σχέδια του GT-Air II 2021.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο 210-9241108 ή στο tzortzopoulos.gr
Σχετικά με την SHOEI:
Η Shoei είναι μια ιαπωνική εταιρεία που παράγει κράνη μοτοσικλετών από το 1958. Οι ρίζες της ανάγονται στο 1954 με την ίδρυση της Kamata Polyester Co. , της οποίας τα πρώτα κράνη κατασκευάστηκαν κυρίως για χρήση στην βιομηχανία.
Ο ιδρυτής του Shoei, Eitaro Kamata (鎌田栄太郎), γεννήθηκε στο Τόκιο όπου λειτουργούσε ένα παραδοσιακό ιαπωνικό εστιατόριο, το Edogin και ένα πανδοχείο κοντά στο σταθμό Shimbashi . Ο Soichiro Honda και ο συνάδελφός του, Kiyoshi Kawashima (ο πρώτος οδηγός εξέλιξης και αργότερα Πρόεδρος της Honda Motor Co. ), που βρίσκονταν στο Hamamatsu , έγιναν τακτικοί πελάτες στο πανδοχείο, Kamata Ryokan, καθώς χρειαζόταν να έρχονται συχνά στην πρωτεύουσα. Ο Eitaro γνώρισε τον κύριο Kawashima, ο οποίος συχνά έφτανε στο πανδοχείο με μοτοσικλέτα και θαύμαζε το στυλ του κράνους του κ. Kawashima (ένα βαμμένο κράνος). Το 1960 απομακρύνθηκε από την οικογενειακή επιχείρηση και άρχισε να παράγει κράνη στο Τόκιο όπου άρχισε να παράγει τα πρώτα κράνη μοτοσικλετών που πληρούσαν το Ιαπωνικό Βιομηχανικό Πρότυπο (JIS).