Υπάρχουν κάποια ονόματα μοτοσικλετών, όπως το Triumph Bonneville T120, που ακόμη κι αν δεν είσαι γνώστης της ιστορίας του μοτοσυκλετισμού σου κινούν την περιέργεια να μάθεις πως δημιουργήθηκαν.
Η Triumph με το Bonneville είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αφού έχει την πιο επιτυχημένη ρετρό μοτοσικλέτα στην γκάμα της.
Το όνομά της προέρχεται από την ιστορική κατάρριψη του παγκόσμιου ρεκόρ ταχύτητας στην έρημο ΜποΝέβιλ της Γιούτα στην άλλη πλευρά του ατλαντικού.
Η Bonneville T120 είναι ο γνήσιος απόγονος της θρυλικής αυτής μοτοσυκλέτας αρχής γενομένης από το 1959. Στο πέρασμα των χρόνων και αφού άλλαξε πολλές φορές στυλ αλλά και κυβικά από τα 650 του δικύλινδρου κινητήρα της αρχικής έκδοσης, η Bonneville διατηρεί την παράδοση της Triumph τρέφοντας ακόμα και σήμερα ολόκληρες γενιές μοτοσικλετιστών κρατώντας πάντα αναλλοίωτο τον αυθεντικό κλασσικό χαρακτήρα τους.
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 1200 κ.εκ. είναι εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές Euro5 διαθέτει ελαφρύτερο στρόφαλο, βελτιωμένο συμπλέκτη και επίσης βελτιωμένο αντικραδασμικό άξονα. Η μοτοσυκλέτα είναι ελαφρύτερη κατά 7 κιλά ενώ μεγάλο μέρος της μείωσης οφείλεται στις νέες ζάντες που βελτιώνουν την ευελιξία της μοτοσυκλέτας.
Η τοποθέτηση γκαζιού ride by wire έφερε μαζί και την δυνατότητα τοποθέτησης Traction control έτσι ώστε να μπορεί να ελεγχθεί η τεράστια ροπή του κινητήρα το οποίο για τους πιο τολμηρούς απενεργοποιείται πλήρως.
Σε ό,τι αφορά την λειτουργία του, ο κινητήρας αποδίδει γραμμικά την απόδοση των 80 ίππων στις 6,550 στροφές δίνοντας μια πολύ καλή επιτάχυνση αλλά και μια πολύ καλή αίσθηση στην οδήγηση. Η χορταστική ροπή του μεγάλου δικύλινδρου κινητήρα αποδίδεται από χαμηλά μέχρι τις μεσαίες, φτάνοντας τη μέγιστη τιμή των 10,7 κιλών μόλις στις 3.500 στροφές. Το Cruise Control είναι πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ έχουμε 2 Riding Modes, Rain και Road προσφέροντας έτσι την ιδανική απόκριση στο γκάζι είτε πρόκειται για στεγνό και για βρεγμένο οδόστρωμα.
Το πλαίσιο και το σετάρισμα των αναρτήσεων με τις μεγαλύτερες διαδρομές ευνοούν την καθημερινή οδήγηση ακόμα και με δύο αναβάτες προσφέροντας σωστές αποσβέσεις από το μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι της ΚYB αλλά και τα δύο αμορτισέρ της ΚΥΒ για πίσω.
Μπορεί η Bonneville να είναι μια μοτοσικλέτα με κλασική εμφάνιση υπάρχουν όμως κάποιες λεπτομέρειες οι οποίες τονίζουν την σύγχρονη τεχνολογία της όπως η θύρα USB, και τα πίσω και μπροστά φώτα τύπου Led.
Οι νέες ελαφρές ζάντες των 18 και 17 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, μειώνουν δραστικά το μη-αναρτώμενο βάρος, κάνοντας την Τ120 πιο ευέλικτη μέσα στη πόλη. Ο προβολέας έρχεται με DRL LED φωτισμό, ενώ ο πίνακας οργάνων με τα δυο αναλογικά όργανα έχει δυο μικρές ένθετες ψηφιακές οθόνες όπου ο αναβάτης μπορεί να δει πληθώρα ενδείξεων, όπως σχέση κιβωτίου, δείκτη καυσίμου και επιλεγμένο mode.
Το T120 διατίθεται σε μαύρο, κόκκινο με ασημί και μπλε με ασημί με χρυσαφί χειροποίητες λεπτομέρειες ενώ στην Bonneville T120 Black κυριαρχεί παντού το μαύρο χρώμα και οι ματ λεπτομέρειες από τον κινητήρα και τους τροχούς μέχρι τα τελικά τον εξατμίσεων προσδίδοντας μία εικόνα δυναμισμού και κομψότητας.
Το μόνο σίγουρο για το Bonneville είναι ότι δημιουργήθηκε πολλά χρόνια πριν γίνουν μόδα τα cafe racer, τα vintage και τα Scrambler και ακόμα κι αν η μόδα αυτή ξεπεραστεί η Bonneville θα συνεχίσει να είναι πάντα μοναδική στο είδος της.