Η Triumph Motorcycles παρουσίασε επίσημα τη νέα TF 250-X, αποκαλύπτοντας μια κορυφαία στην κατηγορία αναλογία ισχύος προς βάρος και το πιο ολοκληρωμένο πακέτο προδιαγραφών που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά motocross 250 κ.εκ.
Εξελιγμένο εξ’ ολοκλήρου από την Triumph σε στενή συνεργασία με πρωταθλητές αγώνων, συμπεριλαμβανομένων των Ricky Carmichael και Iván Cervantes, το νέο τετράχρονο αγωνιστικό μοντέλο είναι μια ολοκαίνουργια σχεδίαση από λευκό χαρτί. Το αγωνιστικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και το μοναδικό πλαίσιο αλουμινίου είναι εξαιρετικά συμπαγή και εξαιρετικά ελαφριά, με όλα τα καλύτερα εξαρτήματα της αγοράς ήδη τοποθετημένα από την κούτα.
Με εστιασμένο, επιθετικό στυλ, η TF 250-X είναι λεπτεπίλεπτη αλλά τολμηρή, και θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμη στην πίστα, με τη μινιμαλιστική και ελαφριά παρουσία της και τα χαρακτηριστικά κίτρινα – μαύρα γραφικά Triumph Racing.
Ένα νέο δίκτυο εξειδικευμένων αντιπροσώπων motocross της Triumph θα προσφέρει πωλήσεις, σέρβις, ανταλλακτικά και μια νέα αποκλειστική σειρά ενδυμάτων, υποστηριζόμενο από ένα βελτιστοποιημένο για κινητές συσκευές online σύστημα προμήθειας ανταλλακτικών που θα λειτουργεί 24 ώρες τη μέρα / 7 ημέρες την εβδομάδα, ώστε οι πελάτες να μπορούν να παραγγείλουν για γρήγορη παράδοση, απευθείας από την πίστα.
Ο Chief Product Manager της Triumph Motorcycles, Steve Sargent, δήλωσε: «Το λανσάρισμα της TF 250-X είναι το αποκορύφωμα μιας σημαντικής δέσμευσης και επένδυσης της Triumph, όχι απλώς να φέρει μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα στον κόσμο του motocross, αλλά να προσφέρει μια νικητήρια επίδοση. Για να το πετύχουμε αυτό, εστιάζουμε στην παροχή του πιο ολοκληρωμένου πακέτου για οποιοδήποτε επίπεδο οδήγησης, από πρωταθλητή έως ερασιτέχνη.
Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι 100% Triumph, συνελήφθη, σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από τις κορυφαίες παγκοσμίως ομάδες σασί και κινητήρων μας, με την εξειδικευμένη υποστήριξη των πρωταθλητών αγώνων μας. Αρχίσαμε με ένα λευκό φύλλο χαρτιού και ξεκινήσαμε μια ολοκαίνουργια σχεδίαση από το μηδέν, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου κινητήρα, ενός νέου πλαισίου και νέων ηλεκτρονικών».
Αγωνιστικό Κινητήριο Σύνολο Επιδόσεων
Η Triumph έχει αναπτύξει ένα ολοκαίνουργιο τετράχρονο μονοκύλινδρο αγωνιστικό κινητήριο σύνολο επιδόσεων, που είναι εξαιρετικά συμπαγές και εξαιρετικά ελαφρύ. Με σφυρήλατο έμβολο αλουμινίου και βαλβίδες τιτανίου, ο κινητήρας έχει επίσης επιστρώσεις άνθρακα τύπου διαμαντιού χαμηλής τριβής, ελαφριά καλύμματα μαγνησίου και έναν συμπλέκτη Exedy Belleville.
Η προηγμένη διαχείριση και ρύθμιση κινητήρα συμπληρώνεται από την προαιρετική αξεσουάρ εφαρμογή MX Tune Pro, επιτρέποντας στους αναβάτες να χρησιμοποιούν χαρτογράφηση με δυνατότητα επιλογής από το χρήστη σε πραγματικό χρόνο, πίνακα ελέγχου αισθητήρων κινητήρα σε πραγματικό χρόνο και ζωντανή διαγνωστική λειτουργία, μέσω ενός ελεγχόμενου προγραμματιζόμενου συστήματος διαχείρισης κινητήρα.
Πλαίσιο Αλουμινίου
Το μοναδικό στο είδος του πλαίσιο αλουμινίου αποτελείται από μια υψηλής αντοχής ελαφριά σπονδυλωτή ράχη με δύο βάσεις, σχεδιασμένο για τη βέλτιστη ισορροπία απόδοσης, βάρους και ευελιξίας. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας βοηθά τη νέα TF 250-X να θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς για την καλύτερη αναλογία «ισχύος προς βάρος» στην κατηγορία. Παρέχει επίσης υψηλό επίπεδο ρυθμισιμότητας για να ταιριάζει σε διαφορετικούς αναβάτες και στυλ.
Κορυφαίες Προδιαγραφές
Η TF 250-X διαθέτει εξαρτήματα κορυφαίων προδιαγραφών παντού, αθροίζοντας ένα ασυναγώνιστο σύνολο για μια μοτοσυκλέτα παραγωγής αυτής της κατηγορίας. Η ανάρτηση KYB βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, με τηλεσκοπικό πιρούνι AOS 48 χλστ, σφυρήλατους επεξεργασμένους τριπλούς σφιγκτήρες αλουμινίου 7075-T6 και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ με piggyback.
Το premium σύστημα πέδησης της Brembo διαθέτει διπλή πλευστή μπροστινή δαγκάνα με έμβολο 24 χλστ, πλευστή πίσω δαγκάνα μονού εμβόλου 26 χλστ και δίσκους Galfer 260 χλστ μπροστά και 220 χλστ πίσω. Οι τροχοί, με ζάντες αλουμινίου DirtStar 7000 Series και επεξεργασμένα κέντρα αλουμινίου, είναι εξοπλισμένοι με ελαστικά Pirelli Scorpion MX32 mid-soft. Το τιμόνι Pro-Taper ACF carbon core και τα γκριπ ODI half-waffle ολοκληρώνουν το σύνολο.
Αγωνιστικά Αξεσουάρ
Εκτός από το υψηλό επίπεδο προδιαγραφών που περιλαμβάνεται ήδη ως στάνταρ, η Triumph έχει συνεργαστεί με τις μεγαλύτερες premium μάρκες για τη δημιουργία μιας αποκλειστικής σειράς αγωνιστικών αξεσουάρ για περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης και των δυνατοτήτων.
Αυτά τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν:
- Πλήρες σύστημα εξάτμισης Akrapovič από τιτάνιο
- Συσκευή κλειδώματος πιρουνιού XTrig
- Μονάδα ελέγχου εκτόξευσης Athena LC-GPA με ρυθμίσεις ενισχυμένου ελέγχου πρόσφυσης και ελέγχου εκκίνησης που επιλέγει ο αναβάτης και με ένδειξη στροφών κινητήρα LED
- Μονάδα wi-fi MX Tune Pro
- Σέλα και κάλυμμα σέλας επιδόσεων
- Κιτ αντικατάστασης πλαστικών
Οι ντίλερ Triumph’s Motocross θα διαθέτουν επίσης μια νέα σειρά ρούχων, διαθέσιμη πλάι στη νέα TF 250-X. Η σειρά που λανσαρίστηκε από την Triumph σε συνεργασία με την Alpinestars, περιλαμβάνει μπότες και ρούχα Motocross και Enduro.
Εξειδικευμένα Κέντρα Triumph MX
Από την άνοιξη του 2024, νέα εξειδικευμένα κέντρα Triumph Motocross και Enduro θα ανοίξουν στην Ευρώπη, την Αυστραλία και τις ΗΠΑ, με 300 να ανοίγουν μέχρι το τέλος του 2024. Πρόκειται για ειδικά αφοσιωμένα, πλήρως εκπαιδευμένα, εξειδικευμένα κέντρα εκτός δρόμου, που παρέχουν πωλήσεις, σέρβις, ανταλλακτικά, ένδυση και υποστήριξη αγώνα.
Αυτό το δίκτυο υποστηρίζεται με ένα μοναδικό σύστημα προμήθειας ανταλλακτικών και αξεσουάρ που θα λειτουργεί 24 ώρες τη μέρα / 7 ημέρες την εβδομάδα. Διαθέσιμος από τον ιστότοπο της Triumph, αυτός ο νέος κατάλογος ηλεκτρονικών ανταλλακτικών και αξεσουάρ είναι πλήρως βελτιστοποιημένος για κινητά, ώστε οι αναβάτες να μπορούν να αναζητούν ανταλλακτικά και να κάνουν παραγγελίες ενώ βρίσκονται έξω στην πίστα. Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν αυτό που χρειάζονται, να ελέγξουν τη διαθεσιμότητα και την τιμή και να δώσουν μια παραγγελία για ταχεία παράδοση, στάνταρ παράδοση ή να κάνουν κλικ και να παραλάβουν από τον τοπικό αντιπρόσωπο motocross της Triumph.
Αγωνιστικά Διαπιστευτήρια
Οι παγκοσμίου φήμης ομάδες μηχανικών της Triumph φέρνουν τεχνογνωσία στη μηχανική ακριβείας, την καινοτομία και τη βραβευμένη ποιότητα. Αυτές οι ομάδες βρίσκονται πίσω από τα μεγαλύτερα σύγχρονα αγωνιστικά επιτεύγματα της Triumph, συμπεριλαμβανομένου του πρωταθλήματος Moto2TM όπου οι κινητήρες της Triumph συνέβαλαν στη μεταμόρφωση της κατηγορίας, θέτοντας νέα ρεκόρ γύρου και ταχύτητας Moto2 σε πίστες σε όλο τον κόσμο. Από τους εργοστασιακούς αγώνες World Supersport, μέχρι το Isle of Man TT, κερδίζοντας πολλαπλές νίκες Supersport, ακόμη και μια νίκη στο Daytona 200, οι ομάδες επικεντρώνονται στην επιτυχία.
Η ομάδα έχει υποστηριχθεί από μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στο motocross, συμπεριλαμβανομένου του καλύτερου αναβάτη MX όλων των εποχών, του Ricky Carmichael. Έχει συνεργαστεί με τις ομάδες πλαισίου και κινητήρων της Triumph σε όλο το ταξίδι του πεδίου εφαρμογής, της δημιουργίας πρωτοτύπων, των δοκιμών και της ανάπτυξης. Ο Iván Cervantes, πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής enduro, πέντε φορές Ισπανός πρωταθλητής MX και τερματίσας του Dakar, έχει επίσης εργαστεί σε όλο το έργο με τις εσωτερικές ομάδες της Triumph για να φέρει την εμπειρία του στην ανάπτυξη και τη δημιουργία πρωτοτύπων της μοτοσυκλέτας Triumph.
Με μια ομάδα σαν αυτή και την TF 250-X στη γραμμή εκκίνησης, η Triumph βρίσκεται σε καλή θέση για να ξεκινήσει το πρόγραμμα αγώνων motocross του 2024. Μπαίνοντας στο πρεστιζάτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross FIM για το 2024, η Triumph Racing θα αγωνιστεί με μια ομάδα που υποστηρίζεται από το εργοστάσιο σε συνεργασία με τον Thierry Chizat-Suzzoni, έναν από τους πιο έμπειρους και επιτυχημένους ιδιοκτήτες ομάδων του αθλήματος, ο οποίος θα ξεκινήσει την καμπάνια του με δύο από τα ολοκαίνουργιες τετράχρονες μοτοσυκλέτες MX 250κ.εκ. της Triumph στην κατηγορία MX2 2024, με την υποστήριξη του νέου χορηγού, Monster Energy.
Τονίζοντας τη δέσμευση για νίκη, ο Team Manager Vincent Bereni, ηγείται ενός πληρώματος από έμπειρο τεχνικό προσωπικό που όλοι επικεντρώνονται στο να φέρουν την Triumph στην κορυφή των αγωνιστικών επιδόσεων. Το προηγούμενο ρεκόρ αγώνων των Thierry και Vincent μιλάει από μόνο του – με περισσότερες από 80 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP.
Ο Clément Desalle, ο οποίος εντάχθηκε στην ομάδα ως δοκιμαστής αναβάτης, είναι ένας πολύ έμπειρος οδηγός, αγωνιζόμενος στο υψηλότερο επίπεδο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP για 15 χρόνια. Ως ένας από τους πιο σταθερούς αγωνιζόμενους της σειράς, κέρδισε τρεις φορές τον τίτλο του Δευτεραθλητή, ήταν τρίτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τρεις φορές και δύο φορές τερμάτισε τέταρτος. Τερματίζοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου 23 φορές στην καριέρα του, στέφθηκε επίσης πρωταθλητής Βελγίου Pro Open.
Η ομάδα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος SuperMotocross των ΗΠΑ της Triumph Racing διευθύνεται από τον εξαιρετικά ταλαντούχο Bobby Hewitt και τον διευθυντή της ομάδας Steve ‘Scuba’ Westfall – αυτό το δίδυμο έχει αποδείξει ξανά και ξανά ότι ξέρει πώς να κερδίζει. Έφεραν μια εξαιρετική ομάδα συμπεριλαμβανομένου του Dave Arnold, ενός θρύλου του AMA στην ανάπτυξη πλαισίων και του Dudley Cramond, με πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή κινητήρων που κερδίζουν αγώνες. Η ομάδα θα αγωνιστεί με τις ολοκαίνουργιες TF 250-X στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2024.
Στο Χώμα
Η TR 250-X θα διατεθεί σε συγκεκριμένες χώρες για το 2024, με τη διάθεση για την Ελλάδα να ξεκινά την άνοιξη του 2025.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφορία μιας TR 450-X και της πολυαναμενόμενης σειράς Enduro της Triumph Motorcycles θα ακολουθήσουν αργότερα το 2024.
Προδιαγραφές
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Μονοκύλινδρος τετράχρονος, 2ΕΕΚ |
Χωρητικότητα | 249.95 κ.εκ. |
Διάμετρος | 78 χλστ |
Διαδρομή | 52.3 χλστ |
Συμπίεση | 14.4 |
Σύστημα τροφοδοσίας | Dell’Orto EFI |
Εξάτμιση | Μονό τελικό |
Τελική μετάδοση | 13/48 |
Συμπλέκτης | Υγρός πολύδισκος με ελατήρια Belleville |
Κιβώτιο | 5 ταχυτήτων |
ΠΛΑΙΣΙΟ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ | |
Πλαίσιο | Αλουμινένιας δοκού |
Ψαλίδι | Αλουμινίου |
Εμπρός τροχός | 21″ x 1.6″ |
Πίσω τροχός | 19″ x 1.85″ |
Εμπρός ελαστικό | 80/100 – 21 |
Πίσω ελαστικό | 100/90 – 19 |
Εμπρός ανάρτηση | Τηλεσκοπικό πιρούνι KYB 48χλστ, ρύθμιση συμπίεσης/επαναφοράς, 310χλστ διαδρομή |
Πίσω ανάρτηση | Αμορτισέρ KYB, ρύθμιση συμπίεσης (H και L ταχύτητα), ρύθμιση επαναφοράς, 305χλστ διαδρομή |
Εμπρός φρένα | Brembo διπλού εμβόλου 24χλστ, δίσκος 260χλστ |
Πίσω φρένα | Brembo μονού εμβόλου 26χλστ, δίσκος 220χλστ |
Όργανο και λειτουργίες | Μετρητής ωρών, πολυλειτουργικοί διακόπτες |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (τιμόνι) | 836χλστ |
Ύψος χωρίς καθρέπτες | 1270χλστ |
Ύψος σέλας | 960χλστ |
Μεταξόνιο | 1492χλστ |
Γωνία κάστερ | 27.4º |
Ίχνος | 116χλστ |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 7 Λ |