Η Triumph Motorcycles αποκάλυψε μια ολοκαίνουργια Tiger Sport 800, με τρικύλινδρο χαρακτήρα και επιδόσεις Triumph, προσφέροντας μια συναρπαστική, δυναμική, γεμάτη αίσθηση οδήγηση.
Σχεδιασμένη για να παρέχει την τέλεια ισορροπία συναρπαστικών σπορ επιδόσεων και τουριστικής ικανότητας μεγάλων αποστάσεων, η Tiger Sport 800 προσφέρει συναρπαστική απόδοση κινητήρα, άμεσο αλλά και άνετο πλαίσιο, ασυναγώνιστη ευελιξία και τεχνολογία εστιασμένη στον αναβάτη, με υψηλές προδιαγραφές και πολυτελές φινίρισμα.
Ο ολοκαίνουργιος τρικύλινδρος κινητήρας 800κ.εκ. υψηλής απόδοσης αποδίδει μέγιστη ισχύ 115 PS στις 10.750 σ.α.λ. Το πιο σημαντικό είναι ότι το 90% της ροπής είναι διαθέσιμο σε όλη τη μεσαία κλίμακα, με κορύφωση στα 84 Nm στις 8.500 σ.α.λ., παρέχοντας μεγάλο εύρος ροπής, ώστε οι αναβάτες να αισθάνονται πάντα μια άμεση απόκριση.
Όντας ένα δυναμικό σύνολο που εμπνέει εμπιστοσύνη, με ρυθμιζόμενη ανάρτηση Showa, ακτινικές δαγκάνες φρένων και βάρος μόλις 214 κιλά στο δρόμο, η Tiger Sport 800 έχει ευέλικτη και άμεση οδική συμπεριφορά. Τα σμιλεμένα αεροδυναμικά φέρινγκ και οι στάνταρ τοποθετημένοι εκτροπείς αέρα παρέχουν βελτιωμένη προστασία και η ευρύχωρη εργονομία τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνοδηγό, η άνετη σέλα και οι ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη, όλα συνδυάζονται για να προσφέρουν εξαιρετική άνεση σε μακρινές διαδρομές.
Η τεχνολογία που εστιάζει στον αναβάτη διασφαλίζει ότι η Tiger Sport 800 προσφέρει τη βέλτιστη απόδοση σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Τα τρία προγράμματα οδήγησης επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόκριση της μοτοσυκλέτας ανάλογα με τις συνθήκες, και συνεργάζονται άψογα με το γκάζι ride by wire και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, που διαθέτει δυνατότητα απενεργοποίησης.
Η προσθήκη του Triumph Shift Assist και του cruise control προσφέρει ανάπαυλα σε μεγαλύτερα ταξίδια, ενώ το Βελτιστοποιημένο Γωνιακό ABS και το Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης εξασφαλίζουν βέλτιστη απόδοση και έλεγχο σε όλες τις συνθήκες. Φώτα LED, πολυλειτουργικά όργανα LCD και TFT με πλοήγηση στροφή προς στροφή και συνδεσιμότητα τηλεφώνου Bluetooth περιλαμβάνονται στάνταρ για να βελτιώσουν την εμπειρία του αναβάτη.
Επιτρέποντας σε κάθε αναβάτη να προσαρμόσει την Tiger Sport 800 στις δικές του ανάγκες οδήγησης, υπάρχουν διαθέσιμα περισσότερα από 40 αποκλειστικά αξεσουάρ, που κυμαίνονται από ένα τελικό Akrapovič με κέλυφος από τιτάνιο και κώνο από ανθρακονήματα, έως μια πλήρη σειρά αποσκευών, συμπεριλαμβανομένων πλαϊνών βαλιτσών που ταιριάζουν άψογα στις ενσωματωμένες βάσεις, και μιας κεντρικής βαλίτσας με χωρητικότητα δυο κρανών. Οι πελάτες θα επωφεληθούν επίσης από το χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας. αποτέλεσμα του χαμηλότερου χρόνου παραμονής στο σέρβις στην κατηγορία, των γνήσιων ανταλλακτικών Triumph σε λογικές τιμές και του κορυφαίου διαστήματος σέρβις 16.000 χλμ.
Ο Chief Product Officer της Triumph Motorcycles, Steve Sargent, δήλωσε: «Στην καρδιά της Tiger Sport 800 βρίσκεται ένας νέος τρικύλινδρος κινητήρας που προσφέρει τη δύναμη και τον ενθουσιασμό που θέλουν οι αναβάτες, είτε κάνουν τις καθημερινές μετακινήσεις τους στους δρόμους της πόλης είτε απολαμβάνουν μια εξόρμηση το Σαββατοκύριακο σε έναν στριφτερό επαρχιακό δρόμο.
Γνωρίζουμε ότι αυτός ο πελάτης είναι πολύ απαιτητικός και ψάχνει για μια μοτοσυκλέτα που να είναι συναρπαστική στην οδήγηση, αλλά και να παρέχει όλα τα πρακτικά κριτήρια που χρειάζονται. Γι’ αυτό έχουμε αναπτύξει ένα συναρπαστικό πακέτο που περιλαμβάνει ομαλή απόδοση ισχύος και τέλεια ισορροπία ευελιξίας και σταθερότητας, καθώς και προσβάσιμο ύψος σέλας, άνετη όρθια θέση οδήγησης και επιλογές ενσωματωμένων αποσκευών, που είναι απαραίτητες για τους πελάτες αυτής της κατηγορίας.
Θέλαμε ο αναβάτης να αισθάνεται άμεσο έλεγχο και ακρίβεια σε κάθε στροφή, έτσι τεχνολογία όπως το γκάζι ride-by wire, το Βελτιστοποιημένο Γωνιακό ABS και το Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης, μαζί με τρία προγράμματα οδήγησης, προσφέρουν τη βέλτιστη απόδοση. Αυτό ενισχύεται περαιτέρω από το Triumph Shift Assist και το Cruise Control, διασφαλίζοντας ότι η Tiger Sport 800 έχει όλα όσα χρειάζεται για μια οδήγηση που ανταμείβει αλλά είναι και άνετη».
ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ο τρικύλινδρος κινητήρας της Tiger Sport 800 αποδίδει μέγιστη ισχύ 115 PS και ροπή 84 Nm, παρέχοντας μια γροθιά άμεσης επιτάχυνσης με ομαλή, γραμμική απόδοση ισχύος, συνοδευόμενη από ένα βαθύ, χαρακτηριστικό βρυχηθμό από την ανοξείδωτη ατσάλινη εξάτμιση.
Υπάρχει επίσης ένα ομαλό κιβώτιο έξι σχέσεων με το Triumph Shift Assist στάνταρ, διασφαλίζοντας ότι κάθε αλλαγή ταχύτητας είναι απαλή, ακριβής και χωρίς κόπο, ακόμη και σε μακρύτερες διαδρομές. Παρέχοντας στον αναβάτη μεγαλύτερο έλεγχο στις χαμηλές ταχύτητες, ο συμπλέκτης Ολίσθησης και Υποβοήθησης δίνει μια απίστευτα ελαφριά και ακριβή αίσθηση στη μανέτα, ιδιαίτερα χρήσιμη σε συνωστισμένα κέντρα πόλεων.
ΑΒΙΑΣΤΟ ΣΤΡΙΨΙΜΟ ΚΑΙ ΕΥΕΛΙΞΙΑ
Εξοπλισμένη με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις κορυφαίων προδιαγραφών, η Tiger Sport 800 διαθέτει ανάποδο πιρούνι Showa 41 χιλιοστών με φυσίγγια ξεχωριστής λειτουργίας, με ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης. Αυτό συμπληρώνεται από ένα μονοσόκ αμορτισέρ Showa που παρέχει ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και γενναιόδωρη διαδρομή τροχού 150 χλστ, καθώς και έναν απομακρυσμένο υδραυλικό ρυθμιστή προφόρτισης που επιτρέπει τη βελτιστοποίηση της οδήγησης εύκολα κατά τη μεταφορά αποσκευών και συνοδηγού.
Οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες φρένων 4 εμβόλων με επωνυμία Triumph και οι δύο μπροστινοί δίσκοι 310 χλστ, σε συνδυασμό με δαγκάνα μονού εμβόλου με γλίστρα και δίσκο 255 χλστ πίσω, εξασφαλίζουν εύκολο και προοδευτικό φρενάρισμα και εξαιρετική ισχύ ακινητοποίησης, ακόμη και υπό πλήρες φορτίο με αποσκευές και συνεπιβάτη. Οι ελαφριές ζάντες από χυτό αλουμίνιο είναι εξοπλισμένες με ελαστικά σπορ τουρισμού Michelin’s Road 5, παρέχοντας εξαιρετική πρόσφυση και εμπνέοντας εμπιστοσύνη σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Κάνοντας κάθε βόλτα πιο ευχάριστη, η Tiger Sport 800 έχει μια ευρύχωρη, όρθια θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με μια άνετη, εργονομικά σχεδιασμένη σέλα, με γενναιόδωρο αφρώδες που υποστηρίζει τόσο τον αναβάτη όσο και τον συνεπιβάτη. Η θέση του συνεπιβάτη διαθέτει επίσης ενσωματωμένες λαβές για πρόσθετη ασφάλεια. Το προσβάσιμο ύψος σέλας 835 χλστ και το μικρό πλάτος ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη εμπνέουν εμπιστοσύνη στους ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας και δίνουν μια καθησυχαστικά σταθερή αίσθηση κατά τη στάση. Η εύκολα ρυθμιζόμενη σέλα με λειτουργία ενός χεριού και οι ενσωματωμένοι εκτροπείς αέρα συνδυάζονται για να βελτιώσουν την άνεση του αναβάτη στις υψηλές ταχύτητες. Το ρεζερβουάρ καυσίμου 18,6 λίτρων διασφαλίζει ότι αυτή η μοτοσυκλέτα είναι κατασκευασμένη για περιηγήσεις του Σαββατοκύριακου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ
Η Tiger Sport 800 είναι γεμάτη τεχνολογία για να βοηθά τους αναβάτες να αξιοποιούν με σιγουριά το μέγιστο από τη μοτοσυκλέτα τους σε όλες τις συνθήκες, χωρίς να θυσιάζεται η απόλαυση της οδήγησης.
Τρία προγράμματα οδήγησης, Σπορ, Δρόμου και Βροχής, είναι διαθέσιμα με το πάτημα ενός κουμπιού. Σε σύγκριση με τη ρύθμιση «Βροχής», η λειτουργία «Σπορ» ξεκλειδώνει μια ακόμη πιο πρόθυμη απόκριση στο γκάζι, επιτρέποντας στους αναβάτες να απελευθερώσουν πιο εύκολα την απόδοση του τρικύλινδρου των 800κ.εκ. Αντίθετα, η λειτουργία «Βροχής» προσφέρει περισσότερη αίσθηση ασφάλειας αίσθηση κατά την οδήγηση στο βρεγμένο, επιτρέποντας την πρώιμη παρέμβαση του ελέγχου πρόσφυσης, μαζί με μια πιο ήπια απόκριση του γκαζιού.
Το Βελτιστοποιημένο Γωνιακό ABS και ο Έλεγχος Πρόσφυσης προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη εξασφάλιση σε δύσκολες συνθήκες – ώστε οι αναβάτες να μπορούν να επικεντρωθούν στην απόλαυση της διαδρομής. Αυτή η προηγμένη τεχνολογία υπολογίζει τη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας από μια μονάδα μέτρησης αδράνειας 6 αξόνων (IMU) και προσαρμόζει αυτόματα το επίπεδο παρέμβασης για να προσφέρει τη βέλτιστη απόδοση και έλεγχο. Για μεγαλύτερα ταξίδια, το cruise control προσθέτει άνεση και μειώνει την κούραση.
Μια ευκρινής και συμπαγής οθόνη πολλαπλών λειτουργιών με επάνω τμήμα LCD πάνω από μια ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη TFT, είναι εύκολη στην ανάγνωση με μια ματιά και εύκολη στη χρήση με τους βολικούς διακόπτες. Το Σύστημα Συνδεσιμότητας My Triumph είναι τοποθετημένο στάνταρ, διευκολύνοντας την πλοήγηση στροφή προς στροφή, τις πληροφορίες τηλεφώνου και μουσικής, όλα ελεγχόμενα μέσω Bluetooth.
Το πλήρως LED σύστημα φωτισμού, που διαθέτει τα χαρακτηριστικά Φώτα Ημέρας (DRL), εξασφαλίζει εξαιρετική ορατότητα, ενώ προσθέτει μια χαρακτηριστική και επιθετική εμφάνιση που τραβάει την προσοχή σε κάθε δρόμο.
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Από τα θερμαινόμενα γκριπ μέχρι το τελικό Akrapovič, η Tiger Sport 800 μπορεί να προσαρμοστεί για κάθε περιπέτεια. Υπάρχει μια γκάμα αποσκευών που προσαρμόζονται άψογα στις ενσωματωμένες βάσεις στήριξης, και οι οποίες έχουν εξελιχθεί παράλληλα με τη μοτοσυκλέτα για να ταιριάζουν, να λειτουργούν και να συμπληρώνουν τέλεια τη σχεδίασή της.
Με κορυφαία διαστήματα σέρβις στην κατηγορία, χαμηλότερους χρόνους παραμονής στο σέρβις σε σχέση με τον ανταγωνισμό και παγκόσμια εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων 2 ετών, η οποία καλύπτει επίσης τα Γνήσια Αξεσουάρ Triumph, η Tiger Sport 800 παρέχει χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας.
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερα εντυπωσιακά χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του Sapphire Black ή των premium επιλογών Graphite, Cosmic Yellow, και Caspian Blue, όλες με στοιχεία βαμμένα σε Sapphire Black για αντίθεση. Οι μοτοσυκλέτες θα φτάνουν στα καταστήματα από τις αρχές Μαρτίου του 2025.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ – TIGER SPORT 800
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά |
Χωρητικότητα | 798 κ.εκ. |
Διάμετρος | 78.0 χλστ |
Διαδρομή | 55.7 χλστ |
Συμπίεση | 13.2:1 |
Μέγιστη Ιπποδύναμη | 115 PS / @ 10,750 σαλ |
Μέγιστη Ροπή | 84 Nm @ 8,500 σαλ |
Σύστημα Τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός Bosch πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού. 3 προγράμματα οδήγησης (Βροχής, Δρόμου, Σπορ) |
Εξάτμιση | Ατσάλινοι ανοξείδωτοι λαιμοί 3 σε 1 με χαμηλό ατσάλινο ανοξείδωτο πλαϊνό τελικό |
Τελική Μετάδοση | Αλυσίδα X ring |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης με υποβοήθηση |
Κιβώτιο | 6 σχέσεων, Triumph Shift Assist |
ΠΛΑΙΣΙΟ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ | |
Πλαίσιο | Σωληνωτό ατσάλινο περιμετρικό |
Ψαλίδι | Διπλό πρεσαριστό ατσάλινο |
Εμπρός Τροχός | Χυτός αλουμινίου, 5 ακτίνων, 17” x 3.5” |
Πίσω Τροχός | Χυτός αλουμινίου, 5 ακτίνων, 17 x 5.5” |
Εμπρός Ελαστικό | 120/70 R 17 |
Πίσω Ελαστικό | 180/55 R 17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41 χλστ, με χωριστές λειτουργίες στα καλάμια, ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, 150 χλστ διαδρομή τροχού |
Πίσω Ανάρτηση | Μονοσόκ αμορτισέρ Showa με ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και απομακρυσμένη υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης, 150 χλστ διαδρομή τροχού |
Εμπρός Φρένα | Διπλοί πλευστοί δίσκοι Ø310χλστ, τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες, Βελτιστοποιημένο Γωνιακό ABS |
Πίσω Φρένο | Μονός σταθερός δίσκος Ø255 χλστ, μονοέμβολη δαγκάνα με γλίστρα, Βελτιστοποιημένο Γωνιακό ABS |
Όργανα | Πολυλειτουργικά όργανα LCD με έγχρωμη οθόνη TFT |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Μήκος | 2073 χλστ |
Πλάτος (Τιμόνι) | 828 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1386 χλστ / 1303 χλστ (ψηλή / χαμηλή θέση ζελατίνας) |
Ύψος Σέλας | 835 χλστ |
Μεταξόνιο | 1422 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 23.8 ° |
Ίχνος | 99 χλστ |
Υγρό Βάρος | 214 κιλά |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 18.6 λίτρα |
ΣΕΡΒΙΣ | |
Διάστημα Σέρβις | 16,000 χλμ) / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο) |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ (ΕΕ) | |
Κατανάλωση Καυσίμου | 4.7 λίτρα / 100 χλμ |
Εκπομπές | 109 γρ/χλμ
EURO 5+ Οι εκπομπές CO2 και τα δεδομένα κατανάλωσης καυσίμου μετρώνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/ΕΚ. Τα στοιχεία για την κατανάλωση καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμής και είναι μόνο για συγκριτικούς σκοπούς. Μπορεί να μην αντικατοπτρίζουν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης. |