Μετά από σχεδόν επτά χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του και αφού έχει καθιερωθεί ως ένα από τα best sellers κράνη της Shoei, αλλά και γενικότερα της premium κατηγορίας, το ΝΧR ανανεώνεται και βελτιώνεται με στόχο την διατήρηση της θέσης του στην κορυφή των προτιμήσεων.
Το SHOEI NXR 2 έχει επανασχεδιασμένο κέλυφος με βελτιωμένη αεροδυναμική και εμφανίζει αισθητά λιγότερη αντίσταση και ανύψωση ειδικά στις υψηλές ταχύτητες.
- Κέλυφος ΑΙΜ (Advanced Integrated Matrix)από πολλαπλές στρώσεις υλικών εξελιγμένων από την SHOEI (fiberglass + οργανικές ίνες) προσφέρει χαμηλό βάρος με κορυφαία ασφάλεια
- Σύστημα επένδυσης EPS με πολλαπλές πυκνότητες
- Προστατευτικό ομίχλης Pinlock Evo το οποίο είναι 10% μεγαλύτερο από του ΝΧR
- Διπλό δαχτυλίδι D
- Σύστημα ασφαλείας EQRS (Σύστημα γρήγορης απελευθέρωσης έκτακτης ανάγκης)
- 4 διαφορετικά μεγέθη εξωτερικού κελύφους (XXS-S/ M/ L/ XL-XXL)
- Τρισδιάστατο κεντρικό μαξιλάρι
- Μάγουλα με διαφορετικά πάχη (31, 35, 39, 43 mm)
- Όλα τα μαξιλάρια είναι αποσπώμενα, πλένονται
- Προετοιμασία για ενδοεπικοινωνία
- Πολλαπλή εξαερισμός και εξαγωγή 6 εισόδους στο εμπρός μέρος 4 στο πίσω μέρος
- Ενσωματωμένη αεροτομή
- Προδιαγραφές ασφαλείας ECE 22-06
- 5 χρόνια εγγύηση
Σχετικά με την SHOEI:
Η Shoei είναι μια ιαπωνική εταιρεία που παράγει κράνη μοτοσικλετών από το 1958. Οι ρίζες της ανάγονται στο 1954 με την ίδρυση της Kamata Polyester Co. , της οποίας τα πρώτα κράνη κατασκευάστηκαν κυρίως για χρήση στην βιομηχανία.
Ο ιδρυτής του Shoei, Eitaro Kamata (鎌田栄太郎), γεννήθηκε στο Τόκιο όπου λειτουργούσε ένα παραδοσιακό ιαπωνικό εστιατόριο, το Edogin και ένα πανδοχείο κοντά στο σταθμό Shimbashi . Ο Soichiro Honda και ο συνάδελφός του, Kiyoshi Kawashima (ο πρώτος οδηγός εξέλιξης και αργότερα Πρόεδρος της Honda Motor Co. ), που βρίσκονταν στο Hamamatsu , έγιναν τακτικοί πελάτες στο πανδοχείο, Kamata Ryokan, καθώς χρειαζόταν να έρχονται συχνά στην πρωτεύουσα. Ο Eitaro γνώρισε τον κύριο Kawashima, ο οποίος συχνά έφτανε στο πανδοχείο με μοτοσικλέτα και θαύμαζε το στυλ του κράνους του κ. Kawashima (ένα βαμμένο κράνος). Το 1960 απομακρύνθηκε από την οικογενειακή επιχείρηση και άρχισε να παράγει κράνη στο Τόκιο όπου άρχισε να παράγει τα πρώτα κράνη μοτοσικλετών που πληρούσαν το Ιαπωνικό Βιομηχανικό Πρότυπο (JIS).