Αγώνας μεταξύ MotoGP, Rally, WRC και Supervan

Ποιος είναι ο νικητής αγώνα drag μεταξύ F1, MotoGP, Rally, WRC και Supervan;

Κορυφαίοι οδηγοί και αναβάτες αναμετρώνται σε έναν αγώνα drag που «εξαφανίζει» όλους τους υπόλοιπους. Μάθε ποιος είναι ο ταχύτερος από MotoGP, Rally, WRC και ηλεκτρικά Supervans!

Αν προσκαλούσες ένα μονοθέσιο, μια μοτοσικλέτα MotoGP™, ένα Rallycross, ένα αυτοκίνητο WRC και ένα ηλεκτρικό όχημα, το Ford SuperVan 4.2, σε έναν αγώνα, ποιος πιστεύεις ότι θα κέρδιζε; Η απόλυτη μάχη αποκαλύπτει ποιο όχημα έχει την μεγαλύτερη ταχύτητα σε μια πίστα ευθείας γραμμής, σε μια απομακρυσμένη τοποθεσία αεροδρομίου.

Δεν είναι εύκολο να το πεις. Όπως όλοι γνωρίζουν, τα μονοθέσια της F1 είναι τα ταχύτερα σε τέσσερις τροχούς, αλλά είναι πιο γρήγορα από μια μοτοσικλέτα MotoGP™; Τα σύγχρονα αυτοκίνητα WRC είναι επίσης γρήγορα, ενώ τα αυτοκίνητα του World Rallycross είναι ειδικά κατασκευασμένα για σύντομο σπριντ. Και μην αγνοείς τα Ford SuperVan 4.2 – κινούνται άμεσα και είναι πολύ γρήγορα από την αρχή. 

Αγώνας μεταξύ MotoGP, Rally, WRC και Supervan

Ποιος διαγωνίζεται στον αγώνα drag; 

Οι οδηγοί των οχημάτων είναι η αφρόκρεμα του διεθνούς μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο νεότερος οδηγός της F1 και οδηγός δοκιμών της Red Bull Racing, Liam Lawson βρίσκεται στο τιμόνι της RB8 που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ενώ ο νικητής των αγώνων MotoGP™ και development rider της Red Bull KTM Factory Racing, Dani Pedrosa οδηγεί το RC16.

Ο πρωταθλητής του WRX, Timmy Hansen πιλοτάρει το Team Peugeot -Hansen 208 rallycross και το αστέρι του WRC, Adrien Fourmaux βρίσκεται στο Ford Puma Hybrid Rally1. Τέλος, ως μπαλαντέρ, ο θρυλικός νικητής του Le Mans, Romain Dumas είναι με ένα Ford SuperVan 4.2, ένα αμιγώς ηλεκτρικό θηρίο που οδήγησε στην κορυφή του Pikes Peak Hill Climb το 2023.

Αγώνας μεταξύ MotoGP, Rally, WRC και Supervan

 

Τα οχήματα και τα στατιστικά που πρέπει να γνωρίζεις

Αγώνας μεταξύ MotoGP, Rally, WRC και Supervan

Ποιος κέρδισε τον απόλυτο αγώνα drag; 

Στην απόσταση των 400 μέτρων, κανείς δεν μπορούσε να νικήσει τον πανίσχυρο Pedrosa και την Red Bull KTM Factory Racing RC16. Ο Ισπανός έχει καταβάλει σκληρή προσπάθεια για την εξέλιξη των KTM, ώστε να μετατρέψει τις επαναστατικές μοτοσικλέτες με ατσάλινο σκελετό σε νικητές αγώνων. Τον ακολούθησε στενά ο Lawson με την RB8 στους δύο πρώτους γύρους, αλλά το πραγματικό σοκ ήταν η ολοκληρωτική ηλεκτρική ισχύς του Ford Supervan 4.2 που νίκησε το μονοθέσιο της F1 κατά 0,1 δευτερόλεπτα στον τελευταίο γύρο.

Αγώνας μεταξύ MotoGP, Rally, WRC και Supervan

Σύμφωνα με τον Pedrosa, είχε ακόμα περισσότερη ισχύ στο δεξί του χέρι, αλλά έπρεπε να τη μετριάσει για να διασφαλίσει ότι τα ελαστικά του είχαν τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση. Αυτό του έδωσε την ταχύτερη δυνατή διαφυγή στην ολισθηρή επιφάνεια. «Ήταν δύσκολο στην αρχή να μην χρησιμοποιήσω πολύ ισχύ, ώστε να έχω την καλύτερη πρόσφυση», δήλωσε ο νικητής 31 αγώνων MotoGP™.