Ducati Multistrada V2 S 2022

Αποστολή Τοσκάνη: Ducati Multistrada V2 S 2022

Ducati Multistrada V2 S 2022: Η Τοσκάνη αποτελεί περιφέρεια της κεντρικής Ιταλίας και καταφέρνει να αποτυπώνει μια κλασική ομορφιά και μια αριστοκρατία  με τα μεσαιωνικά της τοπία, τις απέραντες κοιλάδες, τα καταπράσινα πανύψηλα κυπαρίσσια και μια αυθεντική «επαρχιώτικη» ομορφιά θυμίζοντας αναγεννησιακό πίνακα.

Σε αυτό το μαγικό μέρος λοιπόν η Ducati διάλεξε να παρουσιάσει την νέα Ducati Multistrada V2 S 2022, την ιδανική μοτοσυκλέτα για την απόλαυση της κάθε διαδρομής που θα επιλέξετε.

Αν και η Τοσκάνη είναι γνωστή για τα μακρά και ζεστά καλοκαιριά της ο καιρός στην παρουσίαση επέλεξε να είναι βροχερός με αρκετό αέρα και με την θερμοκρασία να φθάνει ίσα ίσα τους 12 βαθμούς. Καμία σχέση δηλαδή με ότι φαντάζεται κάποιος για το όμορφο αυτό μέρος.

Η Multistrada V2 είναι η μοτοσυκλέτα που ξεκίνησε την παγκόσμια πρεμιέρα των νέων μοντέλων της η Ducati για το 2022Είναι το μοντέλο που ουσιαστικά αντικαθιστά την Multistrada 950, αλλάζοντας το όνομα του στα πρότυπα της οικογένειας V4.

Η συγκεκριμένη παρουσίαση ήταν διαφορετική από τις συνηθισμένες μιας και οι άνθρωποι της Ducati επέλεξαν δυο μέρες οδήγηση, κάνοντάς έτσι ένα μικρό road trip 450 χλμ στην ιταλική ύπαιθρο με σκοπό να έρθουμε πιο κοντά στην μοτοσυκλέτα και στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης της.

Ducati Multistrada V2 2022

Οι διαστάσεις της μοτοσυκλέτας είναι τόσο κομπακτ που παρά τις πλαϊνές βαλίτσες οι οποίες να επισημάνω ότι ήταν γεμάτες και αυτό το λέω λόγω βάρους, δεν προβλημάτισαν πουθενά και σε κανένα σημείο της διαδρομής.

Η αίσθηση ασφάλειας  που αποπνέει στον βρεγμένο δρόμο είναι απίστευτη και βέβαια είναι χαρακτηριστικό της Multistrada. Κύριο λόγο σε αυτό παίζουν οι αναρτήσεις skyhook οι οποίες στην έκδοση S είναι ίδιες απλά έχουν υποστεί αναβάθμιση και διαφορετικό setup. Εδώ πρέπει να αναφερθεί και το μικρότερο κατά 5 κιλά βάρος από το προηγούμενο μοντέλο που επετεύχθη κυρίως με παρεμβάσεις στις ζάντες, τους καθρέπτες αλλά και κάποιες αλλαγές στον κινητήρα. Αλλαγές που της χάρισαν και καλύτερη απόκριση στο γκάζι και πιο άμεση, σε σχέση με το 950.
Η Multistrada είναι γνωστή  για την ικανότητά της να μπορεί να κάνει τα πάντα ή σχεδόν τα πάντα. Το μοντέλο του 2022 όμως είναι ακόμη καλύτερο και ακόμη πιο διαφοροποιημένο ώστε να καλύπτει κάθε μοτοσυκλετιστική ανάγκη. 

Είναι ψηλή, αλλά μπορεί να… κοντύνει. Είναι δυνατή, αλλά δεν τρομάζει αφού αποδίδει απόλυτα γραμμικά. Είναι πολύ όμορφη και επιθετική και αυτό αντίθετα με τα προηγούμενα, δεν αλλάζει!

Η θέση οδήγησης αντιμετωπίζεται στη V2 με απόλυτο σεβασμό στον αναβάτη. Μόνο μια ματιά στη σχεδίαση της σέλας, δείχνει ότι έχει πέσει πολύ δουλειά αφιερωμένη στα μαλακά μόρια αναβάτη, συνεπιβάτη. Εξάλλου, είναι μία sport touring μοτοσυκλέτα που όποιος την αγοράσει, θέλει να την οδηγεί με τις ώρες. Γι’ αυτό η Ducati δεν αρκέστηκε σε ένα απλό, αυτή είναι η σέλα και σε όποιον αρέσει. Καταρχήν η σέλα από τα 840mm του προηγούμενου μοντέλου έχει χαμηλώσει στα 830mm. Αν αυτό δεν φτάνει, υπάρχει χαμηλότερη σέλα στα 810mm και αν και αυτό δεν είναι αρκετό, υπάρχει κιτ που χαμηλώνει τη θέση οδήγησης στα 790mm. Για τους ψηλούς από την άλλη πλευρά υπάρχει σέλα με ύψος 850mm.

Ducati Multistrada V2 2022

Έτσι δεν μπορεί να μείνει κανείς παραπονεμένος και η εργονομία της θέσης οδήγησης δεν μένει εκεί αφού τα μαρσπιέ έχουν επίσης μετατοπιστεί. Αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς των σχεδιαστών είναι μία απόλυτα άνετη θέση οδήγησης. 

Και μιας και βρισκόμαστε στη θέση οδήγησης αξίζει να αναφερθούμε στο αναβαθμισμένο quick shifter που είναι το ίδιο με αυτό της Monster, είναι πολύ μαλακό στον χειρισμό του και ο αναβάτης μπορεί πολύ εύκολα να βρει τη νεκρά. 

Η μοτοσυκλέτα μπορεί να κινηθεί με χαρακτηριστική άνεση σε όλα τα τεραίν και να εμπνεύσει ασφάλεια ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες. Μικρή παραφωνία ο θόρυβος από την ψηλή ζελατίνα, άλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος. 

Και βέβαια στην πολύ καλή της συμπεριφορά θα βοηθήσουν τα τέσσερα διαφορετικά mode οδήγησης. Sport, Touring, Urban και Enduro, που θα μεταμορφώσουν τη μοτοσυκλέτα ανάλογα με τη χρήση που επιθυμεί ο αναβάτης. Φυσικά υπάρχουν ABS, Traction control, cruise control και φως φρένου που αναβοσβήνει έντονα σε απότομο φρενάρισμα, που μπορεί να σώσει καταστάσεις!

Οι 111 ίπποι της μοτοσυκλέτας, μπορεί να φαίνονται λίγοι σε κάποιους, αλλά η αλήθεια είναι πως σε αυτή την ιπποδύναμη μπορείς να γυρίσεις τον πλανήτη δικάβαλο και φορτωμένος, αλλά από την άλλη πλευρά μπορείς να είσαι και χαλαρός και να μην έχεις συνέχεια το νου σου μήπως η αμέτρητη ιπποδύναμη γυρίσει και σε… δαγκώσει!

Αυτό που είναι πραγματικά λίγο, είναι η κατανάλωση. Μετρήσαμε με φορτωμένες βαλίτσες και γεμάτο ντεπόζιτο 5,7. – 5,9 κάτι που κάνει καλό στο πορτοφόλι, αλλά ταυτόχρονα μεγαλώνει την απόσταση των αναγκαστικών στάσεων για φουλάρισμα. 

Η Multistrada V2 είναι μία μοτοσυκλέτα για όλους. Και όχι από αυτές που για να είναι συμβατές με κάθε τύπο αναβάτη είναι χλιαρές και νερόβραστες, προσπαθώντας να κάνουν τα χατίρια σε όλους. Ούτε κατά διάνοια. Η Multistrada έχει χτιστεί για να λέει όχι σε όλους και ναι σε όλα. 

Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Ducati εργάστηκαν σκληρά ώστε να προσαρμόσουν μία μοτοσυκλέτα με χαρακτήρα και δυναμισμό σε όλα τα εδάφη και να είναι εύκολη στον χειρισμό. Και τα κατάφεραν, αφού μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλα τα ύψη, αν και ψηλή  μοτοσυκλέτα. Επίσης είναι τόσο εύκολη στον χειρισμό της και με τόσο μεγάλα περιθώρια ασφαλείας που μπορεί ακόμη και ο νέος οδηγός να πάρει τους δρόμους για οπουδήποτε ή και τους χωματόδρομους.
Η ψιλόλιγνη και σχεδιαστικά γαμψή μορφή της, έχει καθιερωθεί αισθητικά και η εργονομία της είναι  εξαιρετικά προσεγμένη. Και στο δρόμο κάνει αυτό που η φιγούρα της υπόσχεται. Μπορεί να οδηγηθεί πλήρης φορτίου για πολλά ξεκούραστα χιλιόμετρα, περνώντας με ευκολία όλων των ειδών τους δρόμους.  

Η δοκιμή μας στην Τοσκάνη κάτω από απόλυτα πραγματικές συνθήκες και για πολλά χιλιόμετρα μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις! 

Αυτό που μένει είναι η αναλυτική της παρουσίαση επι ελληνικού εδάφους πλέον…


Τεχνικά χαρακτηριστικά: 

Κινητήρας Tετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος, V twin, V8 

Κυβισμός 937cc

Μέγιστη Ισχύς 111hp/9.000rpm

Μέγιστη Ροπή 96 Nm/7.750rpm

Βάρος 222kg

Κατανάλωση μέση 5,8lt/100km