Benelli-TRK-602-X 2025

Benelli TRK 602 X 2025: Νέος κινητήρας 554cc και πλήρης αναβάθμιση

Η Benelli ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη μεσαία adventure κατηγορία παρουσιάζοντας την TRK 602 X, το μοντέλο που έρχεται να διαδεχθεί την εξαιρετικά δημοφιλή TRK 502.

Με έναν ολοκαίνουργιο δικύλινδρο κινητήρα 554 κ.εκ., ανανεωμένη αισθητική και αναβαθμισμένο εξοπλισμό, η TRK 602 X στοχεύει να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία της σειράς και να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της εταιρείας στην crossover αγορά.

Η νέα TRK αντλεί τη σχεδιαστική της ταυτότητα από τα μεγαλύτερα μοντέλα της Benelli, την TRK 702 και την TRK 902. Οι γραμμές της πλέον είναι πιο καθαρές, ομαλές και σύγχρονες, με όλες τις επιφάνειες να «δένουν» μεταξύ τους χωρίς έντονες ενώσεις ή ανεπιθύμητα κοψίματα. Το άνω τμήμα του ρεζερβουάρ ενώνεται αρμονικά με το μπροστινό ρύγχος και τα πλαϊνά, σχηματίζοντας μια ανανεωμένη TRK σιλουέτα που δείχνει πιο ώριμη και επιβλητική. Ακόμη και τα στενά πλαϊνά κάτω από τη σέλα εναρμονίζονται με τη συνολική αισθητική, βελτιώνοντας παράλληλα την εργονομία και την πρόσβαση για τον αναβάτη. Με ύψος σέλας στα 825 χιλιοστά, η μοτοσυκλέτα παραμένει φιλική σε μεγάλο εύρος αναβατών και κατάλληλη για καθημερινή χρήση αλλά και ταξίδια.

Η σημαντικότερη αλλαγή, ωστόσο, βρίσκεται στον νέο δικύλινδρο κινητήρα των 554 κ.εκ., ο οποίος είναι γνωστός από την Benelli Tornado 550. Ο υγρόψυκτος twin με τον στροφαλοφόρο των 270 μοιρών προσφέρει πολύ πιο γεμάτη απόδοση σε σχέση με το προηγούμενο 500άρι σύνολο, αποδίδοντας 56 ίππους στις 8250 σ.α.λ. και 54 Nm ροπής στις 5500 σ.α.λ. Η αύξηση της ροπής είναι αισθητή σε όλο το εύρος λειτουργίας, κάτι που υπόσχεται πιο άμεση επιτάχυνση, καλύτερη ευχρηστία και συνολικά πιο απολαυστική καθημερινή οδήγηση. Η Benelli έχει επίσης εξελίξει νέο airbox και ένα ανασχεδιασμένο σύστημα εξαγωγής, με στόχο πιο γραμμική απόκριση και βελτιωμένη καμπύλη απόδοσης. Αναμένεται και έκδοση προσαρμοσμένη για δίπλωμα A2, κάτι που θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο την απήχηση του μοντέλου.

Στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις, η TRK 602 X διατηρεί τη φιλοσοφία του ατσάλινου χωροδικτυώματος, αλλά ενισχύεται από μια νέα εμπρόσθια αλουμινένια δομή που σταθεροποιεί το cockpit και το σύστημα φωτισμού. Το πίσω υποπλαίσιο είναι ελαφρύτερο, συμβάλλοντας σε καλύτερη ισορροπία και μειωμένο βάρος. Μπροστά συναντάμε ένα ανάποδο πιρούνι διαμέτρου 43 χιλιοστών με διαδρομή 140 χιλιοστών, ενώ πίσω βρίσκεται ένα κεντρικό μονό αμορτισέρ με ρυθμίσεις και διαδρομή 173 χιλιοστών, προσαρμοσμένο σε νέο αλουμινένιο ψαλίδι. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόπλακες 320 χιλιοστών με ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και έναν δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, συνοδευόμενα από ABS.

Η μοτοσυκλέτα κυκλοφορεί με τροχούς 19 και 17 ιντσών με ακτίνες και ελαστικά 110/80 και 150/70 αντίστοιχα, μια επιλογή που αναδεικνύει τον διττό χαρακτήρα της: άνετη και σταθερή στην άσφαλτο, αλλά ικανή και σε ήπιο off-road.

Παρά τη θέση της ως entry-level μοντέλο στη crossover σειρά της Benelli, η TRK 602 X διαθέτει ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό. Η έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών υποστηρίζει Bluetooth και Wi-Fi, επιτρέποντας πλοήγηση είτε με πλήρη χαρτογράφηση είτε με turn-by-turn οδηγίες. Διαθέτει δύο προγράμματα οδήγησης, Normal και Sport, ενώ τόσο το traction control όσο και το ABS μπορούν να απενεργοποιηθούν. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης χειροφυλακτήρες με ενσωματωμένους δείκτες κατεύθυνσης, θύρα USB, κεντρικό σταντ, προστατευτικά κάγκελα και αλουμινένια ποδιά κινητήρα — στοιχεία που συνήθως συναντάμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες.

Η Benelli TRK 602 X παρουσιάζεται ως η φυσική εξέλιξη της επιτυχημένης σειράς TRK, προσφέροντας ισχυρότερο κινητήρα, πιο σύγχρονη αισθητική και εξοπλισμό που καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου adventure αναβάτη. Αν η τιμή της διατηρηθεί ανταγωνιστική, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσει την εμπορική επιτυχία της Benelli στη μεσαία κατηγορία και να αποτελέσει μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές της αγοράς το 2025.

Εξοπλισμός:

  • 5″ TFT έγχρωμη οθόνη με Bluetooth & Wi-Fi
  • Πλοήγηση: turn-by-turn & προαιρετική πλήρης χαρτογράφηση
  • 2 Riding Modes: Normal & Sport
  • Traction Control (TCS) – ενεργοποιείται/απενεργοποιείται
  • ABS – ενεργοποιείται/απενεργοποιείται
  • Χειροφυλακτήρες με ενσωματωμένα φλας
  • USB θύρα
  • Κεντρικό σταντ
  • Κάγκελα προστασίας & αλουμινένια ποδιά κινητήρα