H MV Agusta έκανε ένα βήμα ακόμα πιο κοντά στις off road μοτοσυκλέτες με την άφιξη δύο on-off μοτοσυκλετών υπό τον τίτλο “Lucky Explorer”.
Υστέρα από την λύση που βρήκε σχετικά με την αποδέσμευση χρεών στις τράπεζες και τα προβλήματα που αντιμετώπιζε τα τελευταία χρονιά η MV Agusta είναι έτοιμη να κάνει το επόμενο βήμα όσον αφορά την ριζική αλλαγή στην γκάμα της.
Οι δύο νέες μοτοσυκλέτες θυμίζουν έντονα Cagiva Elefant επαναφέροντας μνήμες από τα Rally Dakar. To «μεγάλο» 9,5 είναι σχεδιασμένο σε λευκό χαρτί και φέρει τον τρικύλινδρο μοτέρ των 800 κ.εκ. της εταιρείας που έχει έδρα τη Schiranna. Ο κινητήρας των 950 κυβικών της MV Agusta έχει απόδοση 120 ίππους και ροπή 10,4kg/m στις 7.000 στροφές.
Το 9.5 έχει μεγάλους τροχούς 21” εμπρός και 18” πίσω και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων με 220mm εμπρός και 210mm πίσω ενώ τόσο το πιρούνι (upside-down 50mm) όσο και το πίσω αμορτισέρ είναι της Sachs.
Η έκδοση ζυγίζει 220 κιλά άδεια και έχει ρεζερβουάρ 20 λίτρων. Το 5.5. από την άλλη εξελίχθηκε σε συνεργασία με την συνεργάτιδα της MV Agusta, QJ.
Η μοτοσυκλέτα βασίζεται στον αποδεδειγμένης αξιοπιστίας δικύλινδρο εν σειρά, υγρόψυκτο και ψεκαστό κινητήρα του TRK 502 της Benelli με απόδοση στους 47 ίππους στις 7.500 στροφές και 5,19 κιλα ροπής στις 5.500 στροφές.
Το βάρος του φυσικά είναι αντίστοιχο του Benelli TRK φθάνοντας τα 220 κιλά χωρίς υγρά και με γεμάτο να ξεπερνά εύκολα τα 240 κιλά.
Στις αναρτήσεις έχουμε ένα ανάποδο πιρούνι 43 mm της KYB με διαδρομή 135 mm και ρυθμίσεις προφόρτισης αλλά και απόσβεσης επαναφοράς και ένα μονό και πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ KYB ενώ οσον αφορά τα φρένα έχουμε 2 δίσκους 320 mm μπροστά με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo, και πίσω έναν ακόμα δίσκο στα 260 mm με 2πίστονη δαγκάνα.
Οι τροχοί είναι 19 και 17 ιντσών, με τα tubeless ελαστικά να έχουν διαστάσεις 100/80-19 και 150/70-17.
Στα όργανα έχουμε μια TFT έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών, με συνδεσιμότητα και GPS αισθητήρα.