Michelin

H Γκάμα Ελαστικών Της Michelin Είναι Ιδανική

Για Την Πρόκληση Του Le Mans – Bugatti

Μετά τους τέσσερις αγώνες με πολλά ρεκόρ για τη Michelin στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP ™ 2021, η ομάδα της Michelin Motorsport κατευθύνεται  βόρεια προς τη  βάση της στο Κλερμόν-Φεράν και την εμβληματική πίστα Circuit Bugatti Le Mans για τον επόμενο αγώνα, SHARK Grand Prix de France.

Επιπλέον, η γαλλική πίστα θα φιλοξενήσει το δεύτερο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM Enel MotoE ™, όπου οι αναβάτες θα συναγωνιστούν για τη νίκη με τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες Energica Ego Corsa, που είναι εξοπλισμένες με τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά MICHELIN Power Slick, τα οποία είναι κατασκευασμένα με υψηλότερο ποσοστό βιώσιμων υλικών, 33% στον μπροστινό τροχό και 40% στον πίσω.

Και στους τέσσερις πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος για το 2021, η Michelin έχει καταρρίψει  όλα ρεκόρ σε όλες τις πίστες. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται τα ρεκόρ διάρκειας αγώνα, τα ρεκόρ αγώνα και τα ρεκόρ υψηλότερης ταχύτητας όλων των εποχών, χρησιμοποιώντας τη νέα γκάμα ελαστικών MICHELIN Power Slick για το 2021.

Η γκάμα των ελαστικών που έχει επιλεχθεί για τη συγκεκριμένη πίστα των 4.185 χιλιομέτρων αυτό το Σαββατοκύριακο, η οποία διαθέτει εννέα δεξιά και πέντε αριστερές στροφές, και μια μικρή ευθεία 674 μέτρων, θα περιλαμβάνει τρία εμπρός και τρία πίσω ελαστικά MICHELIN Power Slick, καθώς και επιπλέον δύο εμπρός και δύο πίσω ελαστικά MICHELIN Power Rain. Η πίστα γενικά είναι πολύ σφιχτή, με πολλές στροφές που σημαίνει ότι τα μπροστινά ελαστικά θα κληθούν να διαχειριστούν πολλές δυνάμεις στο φρενάρισμα στις κλειστές στροφές της πίστας και τα πίσω ελαστικά  στην  επιτάχυνση στις εξόδους.

Τα ελαστικά που έχoυν επιλεχθεί για τον αγώνα του Le Mans είναι τα ελαστικά MICHELIN Power Slick, που θα προσφέρουν στους αναβάτες και τις ομάδες τους τη βέλτιστη πρόσφυση και την απαιτούμενη σταθερότητα, ανάλογα με τις μοτοσυκλέτες τους για τον αγώνα των  27 γύρων στην πίστα  Bugatti Circuit, με τη μέτρια πρόσφυσης άσφαλτο. Είναι διαθέσιμα σε μαλακά, μεσαία και σκληρά μείγματα γόμας και για τους δυο τροχούς, το δε εμπρός σκληρό μείγμα γόμας και τα τρία πίσω μείγματα γόμας  είναι ασύμμετρης σχεδίασης και  φέρουν πιο σκληρό μείγμα γόμας δεξιά, για να μπορούν να ανταπεξέλθουν καλύτερα στις επιπλέον δεξιές στροφές της πίστας. Τα μαλακά και μεσαία μείγματα γόμας για τον μπροστινό τροχό θα είναι συμμετρικής σχεδίασης.

Σε περίπτωση βροχής, τα ελαστικά MICHELIN Power Rain θα είναι διαθέσιμα σε μαλακό και μεσαίο μείγμα γόμας και για τους δύο τροχούς, με τα πίσω ελαστικά να είναι ασύμμετρα ,με σκληρότερο μείγμα γόμα στο δεξί τμήμα του πέλματος.

Στο MotoE, όλοι οι αναβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το συμμετρικό μεσαίο  μείγμα γόμας για τον εμπρός τροχό και το ασύμμετρο μαλακό μείγμα γόμας για τον πίσω τροχό. Σε περίπτωση βροχής, θα είναι διαθέσιμα τα μαλακά μείγμα γόμας για τον μπροστινό τροχό, συμμετρικής σχεδίασης και ασύμμετρα μαλακά μείγμα γόμας για τον πίσω τροχό.

Μιλώντας για τον αγώνα αυτού του Σαββατοκύριακο o Piero Taramasso, Michelin Two-Wheel Motorsport Manager : « Ανυπομονούμε όλοι πολύ για τον εντός έδρας αγώνα μας και τις διάφορες προκλήσεις που θα προσφέρει σε εμάς και τους αναβάτες. Μέχρι στιγμής, αυτή τη σεζόν έχουμε πάει σε πίστες με ζεστές και ξηρές καιρικές συνθήκες, αλλά στο Le Mans ο καιρός θα μπορούσε να αλλάξει ανά πάση στιγμή,  αυτή την περίοδο του έτους κι αυτό θα μπορούσε να δώσει στους αναβάτες την ευκαιρία να δοκιμάσουν την πρόσφυση υψηλού επιπέδου, που προσφέρουν τα βρόχινα ελαστικά μας για το 2021. Επίσης, είναι καλό που οι αναβάτες του MotoE ,έχουν το δεύτερο αγώνα της σεζόν αυτό το σαββατοκύριακο, μετά τον πρώτο στη Jerez, για να παρουσιάσουμε για ακόμα μια φορά την πιο φιλική προς το περιβάλλον γκάμα ελαστικών μας, που έχουμε αναπτύξει ειδικά για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Energica, χρησιμοποιώντας μια ευρεία γκάμα βιώσιμων υλικών, από ελαστικά θραυσμάτων αυτοκινήτων και φορτηγών έως φλούδες πορτοκαλιού και λεμονιού».

Οι αναβάτες του MotoGP και του MotoE θα πάρουν θέσεις στην πίστα, την Παρασκευή το πρωί, για το πρώτο από τα δυο σκέλη των ελεύθερων δοκίμων. Περισσότερες δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο, ακολουθούμενες από Q1 και Q2 για το MotoGP κι ακόμα μια δοκιμή που θα καθορίσει τη θέση των αναβατών στη σχάρα της εκκίνησης για το MotoE. Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 16 Μαΐου στις 10:05 για το MotoE και στις 14:00 για το MotoGP (τοπική ώρα).