Honda CB650R Video Δοκιμή

Test Ride

Η Honda CB650R είναι τέταρτη μοτοσυκλέτα στην γκάμα των neo sports cafe της Honda, με μοναδική εμφάνιση και με πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού.

Όχι τόσο καλό βέβαια, όπως αυτό που ο μεγάλος αδερφός της CB1000R. H Honda CB650R είναι διασκεδαστική, είτε πρόκειται να πάτε μια χαλαρή βόλτα είτε για μία πιο παιχνιδιάρικη.

Η εργονομία της ακολουθεί και αυτή τα χνάρια του μεγάλου CB1000R με μαζεμένες διαστάσεις, στενό ρεζερβουάρ και ίσιο τιμόνι, το οποίο είναι τοποθετημένο κοντά στο σώμα. Τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα πιο ψηλά και πιο πίσω και όλα αυτά δίνουν την αίσθηση ότι είσαι πάνω σε μονοκύλινδρο μοντέλο. Μια αίσθηση που την αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα κιόλας μέτρα και ειδικά από το βάρος της. Επειδή η αισθητική μοτοσυκλέτα ακολουθεί την φιλοσοφία των σπορ καφέ, φέροντας κάποιες σύγχρονες πινελιές, όπως τα φώτα και τη λεπτή οθόνη.

Ο κινητήρας που φοράει είναι μια εξέλιξη του τετρακύλινδρου CB650F, ο οποίος όμως τώρα φτάνει τους 94 ίππους στις 11.000 στροφές και η ροπή τα 6,5 κιλά στις 8.000 στροφές. Έχει κοντύτερη τελική μετάδοση και απίστευτη ζωντάνια σε όλο το φάσμα των στροφών του.

Το φινίρισμα του, η συναρμολόγηση και η βαφή των πλαστικών μαρτυρούν όλα ότι είναι Honda. Αν πάλι συγκριθεί όμως με το 1.000άρη, είναι ένα σκαλί κάτω. Η οδηγική συμπεριφορά του είναι εξαιρετική, προσφέρει άνεση, αποσβένει πολύ καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Οι αλλαγές κατεύθυνσης έρχονται πρόθυμα και γενικά είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν θα κουράσει ακόμα και σε μεγάλες διαδρομές. Το traction control τώρα μπορεί πολύ εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού να απενεργοποιηθεί ακόμα και εν κινήσει. Βρήκαμε μόνο μια μικρή ασάφεια στη λειτουργία του και αυτό γιατί δεν υπάρχει γκάζι ride by wire.

Οι αναρτήσεις που φοράει είναι σχετικά σφιχτές. Αποτελούνται από ένα πιρούνι 41 χιλιοστών, τη σόμπα και από ένα μονό αμορτισέρ ίδιο με αυτό που φορά και το σεφ. Μπορεί να κινηθεί σβέλτα και να πάρει κλίσεις που ξεπερνάνε τα στάνταρ της κατηγορίας και να μεταμορφωθεί από ένα απλό γυμνό 600 Χ βάζοντας συνέχεια στην πρίζα. Με υπομονή και σύμμαχο τον αέρα. Το κοντέρ μπορεί να δείξει και τα 230 χιλιόμετρα μηχανή.