Η Honda προχωρά σε μικρές αναβαθμίσεις για τα μοντέλα 2022 μιας και το CRF450R αποτελεί σημείο αναφοράς στο παγκόσμιο Μotocross τα τελευταία δύο χρόνια.
Η Honda ασχολήθηκε φέτος με τις λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας και συγκεκριμένα με τις αναρτήσεις και την χαρτογράφηση της ECU.
Οι νέες ρυθμίσεις της ECU συμβάλλουν στην πιο ομαλή οδηγισημότητα, όπως επίσης και σε νέες ρυθμίσεις των αναρτήσεων της Showa που συμβάλλουν στη βελτίωση της απόσβεσης ισορροπίας μεταξύ του εμπρός και του πίσω μέρους. Το πιρούνι AF2 της Showa είναι το ίδιο που έχουν οι εργοστασιακές CRF 450 του ιαπωνικού πρωταθλήματος, όμως για το 2022 απέκτησε πιο ισχυρές αποσβέσεις συμπίεσης και η ωφέλιμη διαδρομή αυξήθηκε κατά 5mm φτάνοντας συνολικά τα 310mm.
Το πλαίσιο παραμένει ίδιο και είναι παρόμοιο με εκείνο της αγωνιστικής CRF450RW, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας χωρίς υγρά είναι στα 105.8 κιλά. Ίδιος έχει παραμείνει ο κινητήρας, όμως χάρη στη νέα χαρτογράφηση της ECU, υπόσχεται πιο γραμμική απόκριση στο γκάζι και πιο ομαλή παροχή της δύναμης στον πίσω τροχό, έχει 3 χαρτογραφήσεις επιλέξιμες μέσω του κουμπιού Engine Mode Select Button.
Το σύστημα HSTC (Honda Selectable Torque Control) συντελεί στην εξάλειψη του σπιναρίσματος του πίσω τροχού και στη μεγιστοποίηση της πρόσφυσης. Ρυθμίζεται και αυτό σε τρία επίπεδα ενώ υπάρχει και η επιλογή απενεργοποίησης του συστήματος. Το Launch Control επίσης προσαρμόζεται σε τρία επίπεδα, ανάλογα με το έδαφος στο οποίο θα γίνει η εκκίνηση (λασπώδεις συνθήκες, στεγνές συνθήκες).
Λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά λοιπόν για το «καθαρόαιμο» μοντέλο του 2022.