Το Brabus 1300 R λοιπόν αποτελεί την πρώτη μοτοσυκλέτα στην ιστορία της Brabus και προκαλεί δέος τόσο με την εμφάνιση της όσο και με τον εξοπλισμό της. Είναι βασισμένη πάνω στο KTM 1290 Super Duke EVO έχοντας όμως κάποιες μικρές διαφορές.
Μπορεί να είναι μοντέλο της ΚΤΜ, η εμφάνιση του όμως και συγκεκριμένα το μπροστινό μέρος με τον προβολέα και τους δυο αεραγωγούς παραπέμπουν σε Ducati Diavel.
Κάτω από τις επιφάνειες carbon βρίσκεται ο V2 κινητήρας των 1.301 κ.εκ.με απόδοση 180 ίππους και 14.2 κιλών ροπής. Τα ηλεκτρονικά του συστήματα περιλαμβάνουν 5 προγράμματα οδήγησης (Rain, Street, Sport, Track και Performance), traction control, stability control, motor slip regulation, anti-wheelie, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται cornering ABS με λειτουργία supermoto και quickshifter.
Ίδιες με του Superduke είναι οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις, με ανάποδο πιρούνι WP APEX 48 και WP APEX πίσω αμορτισέρ ενώ νέα είναι η τιμονόπλακα, ειδικά κατασκευασμένη για το 1300 R. Οι ζάντες είναι σφυρήλατες Brabus Z εννέα ακτινών και το τελικό της εξάτμισης διαθέτει δύο απολήξεις. Παρόμοιο με του ΚΤΜ Duke EVO είναι το ρυθμιζόμενο τιμόνι, όμως εδώ έχουμε νέες ρυθμιζόμενες μανέτες, ενώ ακριβώς ίδια είναι η TFT έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών.
Η μοτοσυκλέτα θα κατασκευαστεί μόλις σε 77 κομμάτια από κάθε χρώμα,( Magma Red και Signature Black), ένας συμβολισμός που έχει να κάνει με το έτος 1977, την ημερομηνία ίδρυσης της Brabus.
Το τελικό κόστος της μοτοσικλέτας δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό αν και φήμες λένε ότι θα ξεπερνάει τις 40.000 ευρώ.