Βρεθήκαμε στο τεχνολογικό και πολιτιστικό πάρκο Λαυρίου στην πρώτη πανελλήνια οδηγική παρουσίαση του VOGE DS 800X Rally.
Το ντεμπούτο της νέας adventure μοτοσυκλέτας της VOGE η οποία συμπληρώνει την οικογένεια DS, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου και όχι μόνο μιας και την επόμενη μέρα πραγματοποιήθηκε και το πρώτο test ride event για τον κόσμο.
Μια μοτοσυκλέτα που περιμένει με αγωνία το ελληνικό κοινό και που έφθασε η στιγμή να οδηγήσουμε μεταφέροντας σας το πρώτο οδηγικό μας feedback.
Μετά από μια εξαιρετική και αναλυτική παρουσίαση τόσο όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι όσο και την θέση της μοτοσυκλέτας στην αγορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τα 8 DS 800X Rally μας περίμεναν για μια δοκιμή γύρω από το Λαύριο.
Ο νέος δυνατός δικυλινδρος κινητήρας των 798 κ.εκ με ιπποδύναμη 95 ίππους και 8,2 κιλά ροπή, είναι ροπάτος από τα χαμηλά αν και το πρώτο του ξέσπασμα έρχεται μετά τις 5.000 στροφές, δεν υπάρχουν κραδασμοί ούτε ενοχλητικά τριξίματα στα μαρσπιέ.
Παρά το γεγονός ότι δεν διαθέτει ride by wire, η μοτοσυκλέτα έρχεται με δύο χαρτογραφήσεις κινητήρα, την sport και την road, ένας κινητήρας ικανός τόσο σε ασφάλτινη όσο και σε χωμάτινη χρήση! Αυτό που παρατηρήσαμε είναι ένα μικρό θέμα στον ψεκασμό κυρίως στην sport χαρτογράφηση μιας και η road ήταν πιο γραμμική.
Τονίζω όμως ότι οι μοτοσυκλέτες ήταν άστρωτες με μόλις 500-600 χλμ στο κοντέρ τους, οπότε σίγουρα θα χρειαστεί να τις δούμε εκ νέου σε μία πιο αναλυτική παρουσίαση.
Οι αναρτήσεις της KYB καταπίνουν ό,τι βρίσκουν μπροστά τους, ο συνδυασμός 21-18 ιδανικός για το χώμα αλλά και στην άσφαλτο όπως ιδανικά αποδείχθηκαν και τα STR RALLY της Pirelli.
Η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας είναι εξαιρετική, με το πλαίσιο να συνεργάζεται αρμονικά με τις αναρτήσεις στην άσφαλτο.
Τα φρένα επίσης εξαιρετικά, με δυνατό μάγκωμα στην αρχή και πολύ καλή αίσθηση και απόδοση.
Ο συμπλέκτης υδραυλικός και αρκετά μαλακός ο οποίος απομονώνει αρκετά ψηλά .
Η θέση οδήγησης είναι σχετικά χαμηλή, με τα μασπιέ ψηλά, κάτι που βοηθά ιδιαίτερα αναβάτες κάτω του 1.75 m. Η κάλυψη του αέρα είναι ικανοποιητική, ενώ το μεγάλο τεπόζιτο των 24 λίτρων προσφέρει πολύ καλή κάλυψη και στα πόδια.
Στην όρθια θέση το τιμόνι είναι ψηλά και δεν κουράζει καθόλου, τα γόνατα είναι λυγισμένα όσο πρέπει και τα χέρια σχηματίζουν μια χαλαρή καμπύλη χωρίς υπερβολικό «σπάσιμο» στους καρπούς. Το Traction control απενεργοποιείται πλήρως όπως και το ABS απλά σε κάθε σβήσιμο κινητήρα θέλει προσοχή γιατί ξανά μπαίνει. Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει θερμαινόμενη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ, TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone, traction control, προβολείς ομίχλης, μπροστινή HD κάμερα, USB θύρα και κεντρικό σταντ.
Η κινεζική βιομηχανία Loncin και κατ’ επέκταση η VOGE δεν περιορίζονται σε φθηνές λύσεις – προσφέροντας ολοκληρωμένα προϊόντα, με πλήρη εξοπλισμό και προσεγμένη ποιότητα. Πρόκειται για ένα γνήσιο on off μοντέλο που έρχεται να αφήσει το δικό του στίγμα στην κατηγορία.
Η τιμή του είναι άκρως δελεαστική στα 8.995€ και σε προ παραγγελία είναι στα 8.295€.