To Harley-Davidson Sportster επιστρέφει στην οικογένεια της Harley Davidson με διαφορετική ονομασία όμως και μια σημαντική διαφορά που έχει να κάνει με τον κινητήρα του.
H νέα γενιά Sportster αποκτά υγρόψυκτο κινητήρα που βασίζεται στην πλατφόρμα Revolution Max στα 975 cc αντικαθιστώντας πλέον τον δικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα του αποτελούσε σήμα κατατεθέν 65 χρόνια τώρα. Ο νέος υγρόψυκτος V2 κινητήρας αποδίδει 90 ίππους και 9.7 κιλά ροπής, με σύστημα υδραυλικά αυτορυθμιζόμενων βαλβίδων, όπως ακριβώς και στον μεγαλύτερο Revolution Max 1250T που ήδη έχει τοποθετηθεί στα Pan America 1250.
Η χαμηλή σέλα, σε ύψος 706 mm, προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος για αναβάτες κάθε αναστήματος, συμβάλλοντας στην αίσθηση φιλικότητας που αποτελεί πρωταγωνιστικό στοιχείο της νέας μοτοσυκλέτας.
Το Nightster εξοπλίζεται με τρία Riding Modes – Road, Sport, Rain – που ρυθμίζουν την απόδοση ισχύος, το φρένο κινητήρα και την επεμβατικότητα των ABS και TCS.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι στα 12 λίτρα το οποίο βρίσκεται κάτω από την σέλα αναβάτη καταργώντας έτσι το παραδοσιακό μικρό ρεζερβουάρ, σήμα κατατεθέν του Sportster. Oι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της Showa με συμβατικό πιρούνι 41 χιλ μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση. Δύο μπροστινά δισκόφρενα 320 χιλ με τετραέμβολη δαγκάνα και ενα πίσω διαμέτρου 260 χιλ με δαγκάνα μονού εμβόλου- αναλαμβάνουν την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας.
Το νέο Nightster αναμένεται να φτάσει στο παγκόσμιο δίκτυο της Harley-Davidson μέσα στον Απρίλιο του 2022.