Λίγες μέρες πριν ανοίξει τις πόρτες της η διεθνής έκθεση EICMA στον δημοσιογραφικό κόσμο η Υamaha παρουσίασε τις αλλαγές και τις ανανεώσεις που έκανε σε πολλά από τα μοντέλα της ξεκινώντας από την ανανεωμένη σειρά Sport Tοuring η οποία περιλαμβάνει τα Tracer 7, Tracer 7 GT, Tracer 9και 9 GT, Tracer 9 GT+ και το τρίτροχο ΝΙΚΕΝ GT.
Φυσικό και επόμενο στην προβολή της Yamaha στην EICMA, τα βλέμματα όλου του κόσμου έπεσαν πάνω στο νέο Tracer 9 GT+ το οποίο βρισκόταν και σε περίοπτη θέση στην είσοδο του περιπτερού.
Η κορυφαία εκδοση της σειράς Sport Touring συνεχίζει να εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο CP3 EU5 890 κ.εκ. κινητήρα, ενώ είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Yamaha που εξοπλίζεται πλέον με σύστημα ραντάρ στο μπροστινό της μέρος.
Η μεγάλη διαφορά για το 2023 πέραν του ραντάρ και των υπολοίπων ηλεκτρονικών συστημάτων τα οποία θα αναλύσουμε εν καιρό, είναι η νέα έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών η οποία υπάρχει μόνο στην έκδοση + και όχι στην απλη και στην GT. Αυτό βέβαια είναι ένα μπέρδεμα που άλλη οθόνη φοραει το + και άλλη το απλο GT όπως και το ίδιο συμβαίνει με τα ΧΜΑΧ, που άλλη οθόνη έχει το απλο ΧΜΑΧ και άλλη το TECH MAX.
Τα Tracer 7 του 2023 έχουν αναβαθμιστεί με νέα TFT οθόνη και αυτά η οποία παρέχει συνδεσιμότητα με smartphone ενώ εξοπλίζονται με δυο δισκόφρενα 298 χλστ., παρέχοντας ετσι καλύτερο και αποδοτικότερο φρενάρισμα.
Το Niken GT του 2023 έρχεται σημαντικά ανανεωμένο σε σχέση με το πρώτο ΝΙΚΕΝ του 2018 φορώντας πλέον τον Euro 5 κινητήρα των 890 κ.εκ που χρησιμοποιείται στα Tracer 9 GT και MT-09, εξοπλισμένο με μια σειρά νέων ηλεκτρονικών συστημάτων καθώς και την νέα TFT οθόνη που φοράει το Tracer 9 GT+.
Από κοντά είδαμε τα αναβαθμισμένα σε εξοπλισμό Tenere 700 και Tenere 700 Rally, με την νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5” τα οποία έρχονται ακόμα πιο κοντά στην κορυφαία έκδοση World Raid που παρουσίασε η Υamaha πέρσι.
Στον χώρο που βρίσκονταν τα σκούτερ, είδαμε τα ανανεωμένα, XMAX 300 Tech MAX και XMAX 300 με τον νέο προβολέα LED σχήματος X, τα οποία ομολογουμένως μοιάζουν πολύ στα πρώτα ΧΜΑΧ 250 και τα οποία έρχονται πλέον με οθόνη TFT 4,2 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone ενώ φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και ο βασιλιάς της κατηγορίας των mega scooter, Yamaha TMAX σε όλες του τις εκδόσεις.
Και πάμε τώρα στην σκοτεινή πλευρά της Ιαπωνικής εταιρίας και στην Hyper Naked οικογένεια ΜΤ η οποία είχε τα ΜΤ10, ΜΤ09 και ΜΤ09 SP καθώς και τα ΜΤ 125 και ΜΤ07 με τις νέες τους οθόνες TFT 5 ιντσών.
Η σειρά heritage είχε τα XSR 900, XSR 700 και τους νέους χρωματισμούς του μικρού XSR 125 το οποίο να θυμίσουμε ότι οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου.
Από την αγωνιστική μπλε οικογένεια το παρών έδωσε ολόκληρη η σειρά R, από την ναυαρχίδα R1M μέχρι το νεότερο μέλος R 125, είδαμε από κοντά την μοτοσυκλέτα MotoGP του Fabio Quartararo, την μοτοσυκλέτα του πρωταθλητή WSBK 2021 Toprak Razgatlioglu, καθώς και πολλές άλλες μοτοσυκλέτες που αγωνίζονται στα παγκόσμια πρωταθλήματα σε όλο το κόσμο!
Στην καθαρά Off Road (Enduro & MX) γκάμα του 2023, ξεχωρίζε το ολοκαίνουργιο YZ450F το οποίο έρχεται πιο δυνατό και πιο ολοκληρωμένο από το 2010 που ξεκίνησε ουσιαστικά το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross.
Δυναμική είναι η είσοδος της Yamaha και στο χώρο των ηλεκτρικών ποδηλάτων με 3 μοντελα διαφορετικών κατηγοριών τα οποία αναμένεται να δούμε πολύ σύντομα στην Ελληνική αγορά.
Και το καλύτερο το αφήσαμε για το τέλος….
H απίστευτη Yamaha Tenere 700 του τρελού Ισπανού, Pol Tarres με την οποία κάνει κυριολεκτικά θαύματα και πράγματα ήταν εκεί όπως επίσης και ο Ισπανός σούπερ σταρ της Yamaha.
Αυτή λοιπόν ήταν η παρουσία της Yamaha EICMA στο φετινό σαλόνι μοτοσυκλέτας του Μιλάνου, περισσότερα θα έχετε την ευκαιρία να δείτε από την νέα χρονιά όταν με το καλό ξεκινήσουν οι αφίξεις των μοντέλων στην χώρα μας.