Η Triumph ανακοίνωσε το τέλος του τρίτου σταδίου του TE-1 project, με την ολοκλήρωση της πρωτότυπης ηλεκτρικής της μοτοσυκλέτας, η οποία τώρα θα ξεκινήσει να δοκιμάζεται σε εργαστήριο και δρόμο.
Για το συγκεκριμένο project η Triumph συνεργάστηκε με την Williams Advanced Engineering, Integral Powertrain Ltd, και του ερευνητικού τμήματος WMG στο Πανεπιστήμιο του Warwick, με επιδότηση για οχήματα μηδενικών ρύπων μέσω της Innovate UK, δημιουργώντας πρωτοποριακές εξελίξεις στην τεχνολογία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.
Η φάση 3 του έργου TE-1 έχει πλέον ολοκληρωθεί, με την τελική κατασκευή του πρωτοτύπου επίδειξης. Ενσωματώνοντας για πρώτη φορά όλες τις πιο πρόσφατες και τελικές καινοτομίες από τις ροές εργασίας των συνεργατών του έργου.
Tο πρωτότυπο επίδειξης διαθέτει:
Triumph: τελικό πλαίσιο, που περιλαμβάνει πλαίσιο, υποπλαίσιο, κόκπιτ, πάνελ και τροχούς, σύστημα τελικής μετάδοσης κίνησης με κιβώτιο ταχυτήτων και ιμάντα κίνησης Gates Carbon, ηλεκτρονικά, ανεστραμμένο πιρούνι φυσιγγίων Öhlins, μοναδικό πρωτότυπο πίσω αμορτισέρ Öhlins, μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50 και λογισμικό ελέγχου μοτοσυκλέτας Triumph
Williams Advanced Engineering: τελική μορφή του πρωτότυπου πακέτου μπαταριών WAE που ενσωματώνει αποκλειστική συσκευασία κυψελών για βέλτιστο κέντρο βάρους, μονάδα ελέγχου οχήματος, μετατροπέα DCDC, ενσωματωμένη ψύξη, θύρα φόρτισης και διακοσμημένα καλύμματα carbon
Integral Powertrain: τελικό πρωτότυπο σύστημα μετάδοσης κίνησης με κλιμακούμενο ενσωματωμένο μετατροπέα και συνδυασμένο κινητήρα με τεχνολογία μεταγωγής καρβιδίου πυριτίου και ενσωματωμένη ψύξη
WMG, University of Warwick: ολοκλήρωση της τελικής προσομοίωση πριν από τη ζωντανή δοκιμή, με όλα τα αποτελέσματα να υποδεικνύουν ότι το έργο βρίσκεται σε πορεία για να προσφέρει τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα απόδοσης και ανθεκτικότητας.
Τα βασικά επιτεύγματα του έργου κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης περιλαμβάνουν αποτελέσματα δοκιμών που υπερβαίνουν τα τρέχοντα σημεία αναφοράς και τους στόχους που έχουν τεθεί από το Συμβούλιο Αυτοκινήτων του Ηνωμένου Βασιλείου για το 2025, παρέχοντας μια πλατφόρμα με μεγάλες δυνατότητες για μελλοντική εξέλιξη στην απόδοση ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας.
Ο γενικός στόχος του έργου TE-1 επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη των δυνατοτήτων ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας, προκειμένου να συμβάλει στη μελλοντική προσφορά ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της Triumph, στην οδηγική καινοτομία, στις δυνατότητες και στη νέα πνευματική ιδιοκτησία και στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και του προφίλ της βρετανικής βιομηχανίας και του βρετανικού σχεδιασμού.
Με την ολοκλήρωση της φάσης των ζωντανών δοκιμών, που εκτιμάται ότι θα είναι το καλοκαίρι του 2022, η πρωτότυπη συσκευή επίδειξης θα ενημερωθεί με τα τελικά πάνελ και το σχέδιο βαφής, στο πλαίσιο προετοιμασίας για την ενεργή επίδειξη στην πίστα και την προβολή στα μέσα επικοινωνίας. Αυτή τη στιγμή, θα δημοσιευθούν τα πλήρη αποτελέσματα του έργου, συμπεριλαμβανομένων των τελικών προδιαγραφών και των αποτελεσμάτων των δοκιμών, καθώς και πληροφορίες και βασικά στοιχεία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο το TE-1 επιτυγχάνει τους στόχους του έργου για καινοτομία και θέτει νέα πρότυπα για τον τομέα της μοτοσυκλέτας συνολικά, συμπεριλαμβανομένης της τελικής απόδοσης μπαταρίας και της εμβέλειας. Αυτό θα υποστηριχθεί από μια ευκαιρία για τα μέσα ενημέρωσης να μιλήσουν με την ομάδα, να δουν το πρωτότυπο σε δράση στην πίστα και να ακούσουν από τους αναβάτες δοκιμών ανάπτυξης.
Το Phase 4 αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι του 2022.