voge ds900x

VOGE DS900X: ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

Ταξιδέψαμε στην Κίνα για να οδηγήσουμε την νέα Voge DS900X λίγο πριν την άφιξη της στην Ελληνική αγορά.

Η νέα μεγάλη adventure μοτοσυκλέτα της Voge DS900X, με κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά, ευρωπαϊκό design, εφοδιασμένη με ένα υπέρπληρες πακέτο στάνταρ εξοπλισμού και ηλεκτρονικών έρχεται να πλαισιώσει την ήδη εμπορικά επιτυχημένη οικογένεια DS.

voge ds900x

Η Voge ξεκίνησε την παγκόσμια πορεία της το 2018 και στην χώρα μας αντιπροσωπεύεται επάξια τα τελευταία χρόνια από την Mototrend. Δυστυχώς η είσοδος της στην Ελληνική αγορά έγινε εν μέσω κορονοϊού, γεγονός όμως που απ’οτι φάνηκε δεν δυσκόλεψε την εμπορική της επιτυχία.

Η δικαίωση ήρθε πολύ γρήγορα και τα μοντέλα της Voge φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων στην χώρα μας με αποκορύφωμα την πρωτιά στις ταξινομήσεις μοτοσυκλετών του DS525X στα τέλη του 2023.

voge-ds900x

H πρώτη επαφή με το νέο Voge DS900X δεν ήταν αυτή που περιμέναμε μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο που είχαμε στη διάθεση μας, δυστυχώς ήταν προ παραγωγής αλλά και η οδήγηση του περιορίστηκε σε μια μικρή ιδιωτική πίστα με αρκετούς παράγοντες να δυσκολεύουν την δοκιμή μας και τα συμπεράσματα που θα μπορούσε να βγάλει το κάθε μέσο.

Σχεδιαστικά το DS900X ακολουθεί δημοφιλείς γραμμές μιας και το μπροστινό μέρος θυμίζει έντονα Triumph Tiger 900. Η θέση οδήγησης σε τοποθετεί μέσα σε στη μοτοσυκλέτα, ενώ το τιμόνι και τα μαρσπιέ είναι σε σωστό ύψος τοποθετημένα με το εργονομικό τρίγωνο να συμβάλλει κατά πολύ στην άνεση και σε μια ξεκούραστη θέση οδήγησης. Η ποιότητα κατασκευής και τα πλαστικά μέρη δεν ήταν αυτό που περιμέναμε λόγω προ παραγωγής μοντέλου οπότε θα ήταν άδικο να κρίνουμε.

voge-ds900x

Αν όμως έχουμε σαν εικόνα πως είναι το DS525 X, σίγουρα το αποτέλεσμα θα δικαιώσει όσον αφορά την ποιοτική αίσθηση του μοντέλου.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο εταιριών μεταξύ της BMW και της Voge που αφορά την κατασκευή κινητήρων που έχουμε δει στα G 650GS, F 650 / 750GS στο F 900XR και πλέον και στο 900GS καθώς και στα scooter C 400GT/Χ ,το νέο DS 900X εφοδιάζεται με τον ίδιο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα ο οποίος κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της μητρικής Loncin στην Κίνα, έχει ιπποδύναμη  95 άλογα στις 8,250 στροφές και 9,7 κιλά ροπή  στις 6.250 στροφές. Είναι ο πρώτος κινητήρας στον οποίο η Voge τοποθετεί τη λύση του ηλεκτρόγκαζου (Ride-by-Wire), κάτι που σημαίνει ότι για πρώτη φορά έχουμε σε μοτοσυκλέτα της Voge τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις.

Ένας κινητήρας δοκιμασμένος που τον έχουμε οδηγήσει και στο F900XR αλλά και πρόσφατα στο νέο GS, και πρόκειται για έναν από τους πιο δυνατούς της κατηγορίας. Με το που πάρει μπροστά ακούγεται το γνωστό κροτάλισμα του BMW, η ροπή του είναι απλωμένη σε χαμηλές και μεσαίες στροφές ομοιόμορφα και δείχνει αρκετά εκρηκτικός παρα το ότι εδώ η ιπποδύναμη είναι 95 άλογα αντί 105 που έχει το νέο GS

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό δύο δοκών τύπου γέφυρα, ενώ το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από σωλήνες στρογγυλής διατομής, αφαιρούμενο για επισκευή σε περίπτωση πτώσης, όπως και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, στην περίπτωση που θελήσει κάποιος να οδηγήσει εκτός δρόμου.

Η σέλα του Voge DS900X είναι μεγάλη, φαρδιά, με ξεχωριστά μερίδια για αναβάτη και συνεπιβάτη, με ύψος (825mm) δίνοντας έτσι την δυνατότητα σε αναβάτες  με ύψος μέχρι 1,80 εκατοστά, να πατάνε άνετα και τα δύο τους πόδια στο έδαφος. 

Ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος και άκρως ανταγωνιστικός έχοντας 4 προγράμματα ισχύος (SPORT, ENDURO, STREET, RAIN), quickshifter διπλής κατεύθυνσης για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, Cruise Control, TCS σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, αμορτισέρ τιμονιού, σύστημα LCA υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, TPMS σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, φωτιστικά FULL LED, προβολείς με λειτουργία στροφής, έγχρωμη οθόνη TFT 7” με πλήρεις ενδείξεις και αυτόματη εναλλαγή φωτισμού ημέρας/νύχτας, συνδεσιμότητα Bluetooth με δυνατότητα πλοήγησης, DASH CAM (κάμερα καταγραφής διαδρομών) και KEYLESS σύστημα εκκίνησης.

Οι αναρτήσεις είναι της KYB με πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43mm και πλήρως ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ. Οι διαδρομές τους είναι 207 mm μπροστά και 198 mm πίσω. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα PIRELLI SCORPION TRAIL ΙΙ, τα οποία τοποθετούνται σε ακτινωτές ζάντες tubeless 21 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω.

voge-ds900x

 

Στα φρένα υπεύθυνη είναι η Brembo, με δυο δίσκους μπροστά και δαγκάνες συμβατικής τοποθέητησης (όχι ακτινικές) και με έναν ακόμη δίσκο πίσω. Το κιβώτιο ήταν πολύ μαλακό, το Quck Shifter επίσης εύχρηστο και θετικό στις αλλαγές, ο συμπλέκτης ομαλότατος και μαλακός κι αυτός – με ντίζα. 

Ο έλεγχος του Voge DS900X είναι καλός, μπορείς να σταθείς όρθιος και να ελέγξεις τα κιλά του τα οποία δεν αποτελούν πρόβλημα, ενώ η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή, φιλική και πολύ εύκολη στις αλλαγές κατεύθυνσης. Τα χαρακτηριστικά της, την τοποθετούν με το καλημέρα στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας με κερασάκι στην τούρτα την τιμή της η οποία είναι λίγο κάτω από τα 10.000 ευρώ.

Αναμένουμε να την οδηγήσουμε και στην χώρα μας ώστε να επιβεβαιώσουμε κάποια από τα παραπάνω στοιχεία αλλά και να σας μεταφέρουμε μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη. Όσο για τον μαύρο χρωματισμό μην κάνετε όνειρα ακόμα γιατί θα είναι διαθέσιμος το 2025!

Ευχαριστούμε θέμα την ελληνική αντιπροσωπεία ΜΟΤΟTREND για την πρόσκληση και την φιλοξενία σε μια αποστολή που νομίζω θα μείνει αξέχαστη σε όλους!

@motoandbiketv VOGE DS900X, βρεθήκαμε στην Κίνα για να γνωρίσουμε από κοντά την νέα ναυρχίδα adventure της εταιρείας! #voge #vogeds900x #ds900x #dsx900 #adventure #moto #mototok #foryou #motoandbiketv #motoandbiketvgr #fyp #fypシ ♬ πρωτότυπος ήχος – Moto & Bike TV