Shoei-X-Spirit-III-Kujaku-TC-5-1

Νέο SHOEI X-SPIRIT 3 KUJAKU TC-5

SHOEI X-SPIRIT 3 KUJAKU TC-5..το αμιγώς αγωνιστικό κράνος !!

Νέος χρωματισμός για το SHOEI X-SPIRIT 3 με την ονομασία KUJAKU TC-5.

  • Υψηλών προτύπων σύστημα αεροδυναμικής
  • Ενσωματωμένη αεροτομή
  • Δημιουργία στροβιλισμών
  • Μείωση οπισθέλκουσας & ανύψωσης
  • Μείωση ταλαντώσεων
  • 2 μεγέθη πλευρικών σταθεροποιητών
  • Διπλό σύστημα κλειδώματος ζελατίνας
  • Σύστημα εισαγωγής αέρα μέσω καναλιών
  • Εσωτερικό κέλυφος EPS πολλαπλών πυκνοτήτων
  • Βελτιστοποιημένη προστασία
  • 4 μεγέθη κελυφών
  • 6 ρυθμιζόμενες εισαγωγές αερισμού
  • 6 εξαγωγές αερισμού
  • Σύστημα αερισμού στα μάγουλα
  • 6 στρώσεις απορροφητικού κελύφους
  • Πολλαπλής σύνθεσης και υψηλής απόδοσης στρώσεις
  • Υψηλής ανθεκτικότητας χαμηλό βάρος
  • Ιδανική ελαστικότητα
  • 5 Χρόνια Εγγύηση

Δείτε περισσότερα εδώ.

Σχετικά με την SHOEI:

Η Shoei είναι μια ιαπωνική εταιρεία που παράγει κράνη μοτοσικλετών από το 1958. Οι ρίζες της ανάγονται στο 1954 με την ίδρυση της Kamata Polyester Co. , της οποίας τα πρώτα κράνη κατασκευάστηκαν κυρίως για χρήση στην βιομηχανία.

Ο ιδρυτής του Shoei, Eitaro Kamata (鎌田栄太郎), γεννήθηκε στο Τόκιο όπου λειτουργούσε ένα παραδοσιακό ιαπωνικό εστιατόριο, το Edogin και ένα πανδοχείο κοντά στο σταθμό Shimbashi . Ο Soichiro Honda και ο συνάδελφός του, Kiyoshi Kawashima (ο πρώτος οδηγός εξέλιξης και αργότερα Πρόεδρος της Honda Motor Co. ), που βρίσκονταν στο Hamamatsu , έγιναν τακτικοί πελάτες στο πανδοχείο, Kamata Ryokan, καθώς χρειαζόταν να έρχονται συχνά στην πρωτεύουσα. Ο Eitaro γνώρισε τον κύριο Kawashima, ο οποίος συχνά έφτανε στο πανδοχείο με μοτοσικλέτα και θαύμαζε το στυλ του κράνους του κ. Kawashima (ένα βαμμένο κράνος). Το 1960 απομακρύνθηκε από την οικογενειακή επιχείρηση και άρχισε να παράγει κράνη στο Τόκιο όπου άρχισε να παράγει τα πρώτα κράνη μοτοσικλετών που πληρούσαν το Ιαπωνικό Βιομηχανικό Πρότυπο (JIS).