ΚΡΑΝΟΣ-ΜΗΧΑΝΗΣ-SHOEI-NEOTEC-2-JAUNT-TC-1-(1)

SHOEI Neotec 2 Jaunt TC-1

Το SHOEI Neotec 2 Jaunt TC-1 είναι ήδη εδώ με αισθητές βελτιώσεις και στόχο να συνεχίσει την εντυπωσιακή πορεία του προκάτοχου του και να εδραιωθεί στην κορυφή των επιλογών των πολυαρίθμων στη χώρα μας αναβατών που επιλέγουν ανοιγμένο κράνος.

Το SHOEI Neotec 2 Jaunt TC-1 διαθέτει ένα επιθετικό και συμπαγές σχεδιασμό κελύφους, εξελιγμένο σε τούνελ όσων αφορά την αεροδυναμική του, το όποιο παράγεται σε τρία μεγέθη και σε νούμερα από XS-XXL ώστε να εξασφαλίζει απόλυτη εφαρμογή. Έχει εντελώς νέας σχεδίασης και κατασκευής μαξιλάρια που συμπεριλαμβάνουν το σύστημα “Noise Isolator” που εμποδίζει την είσοδο του αέρα ενώ παράλληλα καθιστά το κράνος πιο “ήσυχο” και ακόμη πιο άνετο.

Εξελιγμένος επίσης είναι ο μηχανισμός ανοίγματος από ανοξείδωτο ατσάλι με δυο ασφαλή σημεία κλειδώματος και διπλή ομολογκασιόν (FF&JET). Άξιο αναφοράς εκτός των άλλων είναι αφενός μεν το νέας σχεδίασης σπόιλερ στο πηγούνι (Aero Deflector) για μεγαλύτερη σταθερότητα καθώς και το ότι το Shoei Neotec ΙΙ είναι έτοιμο να δεχθεί το σύστημα ενδοεπικοινωνίας Sena SRL * (Shoei Rider Link) το όποιο η Sena έχει εξελίξει αποκλειστικά για τη Shoei και τοποθετείται στο εσωτερικό του κελύφους, χωρίς καμία προεξέχουσα μονάδα λειτουργίας.

O αερισμός του κράνους κινείται σε κορυφαία επίπεδα, η νέας γενιάς ζελατίνα και το διευρυμένο οπτικό πεδίο προσφέρουν μοναδική περιφεριακή ορατότητα ενώ η δεύτερη εσωτερική φιμέ προστατεύει τα μάτια του αναβατή από την ηλιακή ακτινοβολία.

5 χρόνια εγγύηση.

Δείτε περισσότερα στο tzortzopoulos.gr

Σχετικά με την SHOEI:

Η Shoei είναι μια ιαπωνική εταιρεία που παράγει κράνη μοτοσικλετών από το 1958. Οι ρίζες της ανάγονται στο 1954 με την ίδρυση της Kamata Polyester Co. , της οποίας τα πρώτα κράνη κατασκευάστηκαν κυρίως για χρήση στην βιομηχανία.

Ο ιδρυτής του Shoei, Eitaro Kamata (鎌田栄太郎), γεννήθηκε στο Τόκιο όπου λειτουργούσε ένα παραδοσιακό ιαπωνικό εστιατόριο, το Edogin και ένα πανδοχείο κοντά στο σταθμό Shimbashi . Ο Soichiro Honda και ο συνάδελφός του, Kiyoshi Kawashima (ο πρώτος οδηγός εξέλιξης και αργότερα Πρόεδρος της Honda Motor Co. ), που βρίσκονταν στο Hamamatsu , έγιναν τακτικοί πελάτες στο πανδοχείο, Kamata Ryokan, καθώς χρειαζόταν να έρχονται συχνά στην πρωτεύουσα. Ο Eitaro γνώρισε τον κύριο Kawashima, ο οποίος συχνά έφτανε στο πανδοχείο με μοτοσικλέτα και θαύμαζε το στυλ του κράνους του κ. Kawashima (ένα βαμμένο κράνος). Το 1960 απομακρύνθηκε από την οικογενειακή επιχείρηση και άρχισε να παράγει κράνη στο Τόκιο όπου άρχισε να παράγει τα πρώτα κράνη μοτοσικλετών που πληρούσαν το Ιαπωνικό Βιομηχανικό Πρότυπο (JIS).