Όταν λέμε premium αναφερόμενοι στο Kymco Ak 550 εννοούμε προνομιούχος. Και ποιος θεωρείται προνομιούχος;
Αυτός που απολαμβάνει προνομία η κάποια ιδιαίτερη μεταχείριση. Ο κάτοχος λοιπόν ενός Kymco Ak 550 απολαμβάνει υψηλές επιδόσεις, κορυφαίο εξοπλισμό, χρηστικότητα και πολύ αναβαθμισμένες τουριστικές δυνατότητες από ένα μοντέλο που πραγματικά εντυπωσιάζει στο πέρασμα του.
Το Kymco AK 550 εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2017 και ήταν ότι πιο κοντινό υπήρχε στον πλησιέστερο ανταγωνισμό που ακούει στο όνομα ΥΑΜΑΗΑ ΤΜΑΧ. Η Kymco έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην υψηλή τεχνολογία και στα κορυφαία υλικά ώστε το ΑΚ 550 να συνεχίζει να αποτελεί έναν δυνατό αντίπαλο για το ΤΜΑΧ και όχι μόνο. Η εμφάνιση του ΑΚ 550 Premium έχει αλλάξει ολοκληρωτικά μετα από 5 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας με βασικό στόχο την επίτευξη καλύτερου αεροδυναμικού συντελεστή, συνεχίζει όμως να είναι γνώριμη και δυναμική με επιθετικές γραμμές που το κάνουν επιβλητικό.
Στόχος της Kymco με την έκδοση Premium ήταν να βελτιώσει την άνεση στην εθνική οδό και γενικά τα πολύωρα ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Το ΑΚ 550 είναι εφοδιασμένο με τεχνολογία που προέρχεται από τον κόσμο των μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων και το αποτέλεσμα στη γενικότερη ασφάλεια του σκούτερ και των αναβατών είναι απόλυτα ευεργετικό. Η νέα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα προσφέρει μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση, καλύτερη προστασία του αναβάτη αλλα και σημαντική μείωση του θορύβου στις υψηλές ταχύτητες.
Η σέλα είναι αρχοντική αν και λίγο σκληρή, οι καθρέφτες μεγάλοι σαν αυτοκινήτου, τα φινιρίσματα και τα τελειώματα της βαφής προσεγμένα, οι διακόπτες είναι καλύτερης ποιότητας από του απλού ΑΚ αν θυμάστε και γενικά το όλο σύνολο αποπνέει έναν Premium αέρα. Ο χώρος κάτω από τη σέλα χωράει μόνο ένα full face κράνος και κάποια μικροαντικείμενα ενώ μπροστά στην ποδιά υπάρχει ένα ντουλαπάκι το οποίο δυστυχώς δεν κλειδώνει αλλά είναι αρκετά μεγάλο και διαθέτει και παροχή ρεύματος USB.
Ο οριζόντιας διάταξης δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας Εuro 5, αποδίδει 51 ίππους στις 7.500 στροφές και 5,3 Kgm ροπής στις 5.750 στροφές , προσφέροντας στο mega scooter μια τελική ταχύτητα που ξεπερνά με άνεση τα 160Km/h. Ο κινητήρας ρυθμίζεται σε δύο χαρτογραφήσεις, η διαφορά μεταξύ των οποίων είναι μικρή και έχει να κάνει κυρίως με την απόκριση στο γκάζι. Η τελική μετάδοση έχει αποκτήσει έναν νέο ιμάντα, ο οποίος πέρα από μεγαλύτερη αντοχή εξασφαλίζει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, μειωμένο θόρυβο λειτουργίας και χαμηλότερες απαιτήσεις στη συντήρηση.
Ο ήχος του μοτέρ του AK550 είναι μπάσος και γεμάτος, πολύ όμορφης σχεδίασης είναι το τελικό εξάτμισης, όπως επίσης τα πίσω και εμπρός φωτιστικά σώματα LED. Το μεγάλο σκούτερ της Kymco θυμίζει περισσότερο μοτοσυκλέτα στην οδήγηση. Εξ’ αυτού και τα ¨μοτοσυκλετιστικά¨ ηλεκτρονικά βοηθήματα τύπου cornering ABS , το ανάποδο πιρούνι και το πίσω μονό (προκλητικά κόκκινο) αμορτισέρ τοποθετημένο παράκεντρα. Ναι σωστά ακούσατε, το ΑΚ 550 premium είναι το πρώτο σκούτερ στον κόσμο που εφοδιάζεται με σύστημα cornering ABS.
Πέραν αυτού το ΑΚ έχει Brembo 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός και έναν μόνο δίσκο πίσω με δαγκάνα 1 εμβόλου που προσφέρουν ένα αποτελεσματικό και άμεσο φρενάρισμα. Το νέο Kymco Ak 550 δεν είναι Premium μόνο γιατί μοιάζει με μοτοσυκλέτα, αλλά και γιατί έχει αυτή την οδηγική αίσθηση. Η ιπποδύναμή του μπορεί να του δώσει επιταχύνσεις ζηλευτές, αλλά και να το ταξιδέψει μακριά πλήρες φορτίου και με δυο άτομα όπως ακριβώς και με μια μοτοσυκλέτα.
Το ΑΚ 550 απαντάει στις προσδοκίες, αφού το χαμηλά συγκεντρωμένο βάρος του ακολουθεί τους τροχούς στις στροφές υπάκουα. Σίγουρα βοηθούν και τα ηλεκτρονικά συστήματα, αλλά το ΑΚ 550 Premium έχει τέτοιο στήσιμο που το βοηθά να κινηθεί σε ρυθμούς μοτοσυκλέτας. Αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση, κρατά μπόλικη φόρα μέσα στη στροφή και έχει όση δύναμη χρειάζεται στην έξοδο της στροφής για να ξεκολλήσει.
Αυτός που θα επιλέξει το Kymco Ak 550 Premium θα μετακινηθεί με αυτό στην πόλη ευέλικτα βάζοντάς το μπροστά χωρίς κλειδί και ανεφοδιάζοντάς το πάλι χωρίς κλειδί. Είπαμε, τι σημαίνει Premium στην αρχή, μην ξεχνιόμαστε. Λίγη προσοχή χρειάζεται το πέρασμα ανάμεσα από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων γιατί προεξέχουν πολύ οι μεγάλοι καθρέφτες του.
H κατανάλωση που είδαμε μέσα στη πόλη ήταν γύρω στα 5 -5,5 λίτρα και με πιο σπορ οδήγηση μπορεί να φθάσει και τα 7-7,5 λίτρα. Με Premium ηλεκτρονικά βοηθήματα, ρυθμίσεις οδήγησης, χώρους, άνεση για δύο άτομα, TFT οθόνη τριών επιφανειών, η οποία μπορεί να συνεργαστεί με το NODooe σύστημα, το app με το οποίο μπορεί το σκούτερ να συνδεθεί με το κινητό σας και να έχετε μπροστά σας όλες τις ενδείξεις που χρειάζεται, η συμβίωση μαζί του είναι πολλά παραπάνω από μια απλή επιλογή μέσου μετακίνησης.
Τι είναι λοιπόν το Kymco ΑΚ 550?
Ένα mega scooter από την Kymco που τα κάνει όλα με επιθετική και χλιδάτη εμφάνιση, αλλά και με όλη τη σύγχρονη τεχνολογία πάνω του, η οποία διευκολύνει αισθητά την καθημερινότητα του κατόχου του, αλλά και όσων είναι συνεπιβάτες. Η τελική τιμή του ΑΚ 550 έχει διαμορφωθεί από τα 11,990 ευρώ στα 10,985 ευρώ και όπως κάθε μοντέλο της Kymco καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω των ευνοϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων της αντιπροσωπείας.