Honda CBR 600RR

Honda CBR600RR 2024: Η Επιστροφή

Η πολυαγαπημένη Honda CBR600RR έχει χαράξει μια ένδοξη αγωνιστική πορεία, με πολυάριθμες νίκες και διακρίσεις.

Από το 2003 έως το 2008 κέρδιζε σταθερά κάθε χρόνο το παγκόσμιο πρωτάθλημα FIM Super Sports, επίτευγμα που επανέλαβε το 2010, το 2012 και το 2014. Θριάμβευσε στο Asia Road Racing από το 2012 έως το 2016 και ήταν νικήτρια του All-Japan Road Race στην κατηγορία ST600, από το 2003 έως το 2011 και στη συνέχεια το 2013, το 2014, το 2016 και το 2019. Επίσης, ο κινητήρας της Honda CBR600RR, έδινε ψυχή στις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto2 μεταξύ 2010 και 2018.

Honda CBR 600RR 2024

Η Honda CBR600RR σταμάτησε να έρχεται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2017, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε από τις supersport μοτοσυκλέτες στα «γυμνά» και adventure μοντέλα. Στα χρόνια που μεσολάβησαν, η αγάπη του κοινού στράφηκε εκ νέου στη σπορ κατηγορία μεσαίου κυβισμού και το μοντέλο επέστρεψε το 21YM στην Ιαπωνία και την Ταϊλάνδη.

Τώρα επιτέλους, για το 24YM, ήρθε η στιγμή να επιστρέψει στην Ευρώπη η πιο καθαρόαιμη από όλες τις σπορ μοτοσυκλέτες με άδεια για νόμιμη χρήση στο δρόμο. Εξοπλισμένη με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και αεροδυναμικά στοιχεία εμπνευσμένα από το MotoGP, η νέα 24YM CBR600RR είναι ένα σπάνιο, πανέμορφο μηχάνημα οδηγικής ευχαρίστησης – μία πολύστροφη τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα «κόσμημα», που αποτελεί μια ολόκληρη κατηγορία από μόνη της.   

Σχεδιασμένη για να στρίβει με μοναδικό τρόπο, τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο και στην πίστα, προσφέρει μία εμπειρία οδήγησης που δεν συγκρίνεται με καμία άλλη.

Η supersport μοτοσυκλέτα-ορόσημο της Honda, επιστρέφει στην Ευρώπη με τον εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα των 599 κ.εκ. να αποδίδει 121 Ps (89kW) στις 14.250 σαλ., με τη συμβολή ενός μονόδρομου συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και του στάνταρ quickshifter.   

Ένα πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων που προέρχεται από την RC213V-S και τη CBR1000RR-R Fireblade, περιλαμβάνει Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού – Throttle By Wire, Honda Selectable Torque Control (HSTC) 9 επιπέδων, Wheelie Control και Rear Lift Control. 

Τη διαχείριση όλων των συστημάτων, συμπεριλαμβανομένου του Cornering ABS, αναλαμβάνει μια Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) έξι αξόνων, γνωστή από τη CBR1000RR-R Fireblade. Υπάρχουν 3 default προφίλ οδήγησης, καθώς και 2 USER modes με δυνατότητα παραμετροποίησης της ισχύος (Engine Power), του φρένου του κινητήρα (Engine Brake), του HSTC και του Wheelie Control.

Honda CBR 600RR 2024

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο διπλής δοκού, το σύστημα ανάρτησης απαρτίζεται από αλουμινένιο ψαλίδι, ανεστραμμένο πιρούνι Showa Big Piston USD 41mm και πίσω αμορτισέρ της Showa με μοχλικό Pro-Link. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δύο, ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ το Honda Electronic Steering Damper (HESD) να συνεισφέρει στη βελτίωση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας στις υψηλές ταχύτητες.   

Η έγχρωμη οθόνη TFT διαθέτει προγράμματα Street, Circuit και Mechanic καθώς επίσης και ένδειξη Shift Up και χρονόμετρο γύρου. Άλλα στοιχεία εξοπλισμού είναι το Emergency Stop Signal της Honda (ESS) και το Honda Ignition Security System (HISS).

Όπως όλες οι supersport μοτοσυκλέτες της Honda, η 24YM CBR600RR διατίθεται σε δύο αποχρώσεις: στη διακριτική Matt Ballistic Black Metallic και στην υποβλητική Grand Prix Red HRC TriColour, που αποτελεί το διαχρονικό, «πολεμικό» χρωματισμό της Honda Racing Corporation (HRC).

Αναμένεται η άφιξή της στην ελληνική αγορά αρχές του 2024.

Honda CBR 600RR 2024

Τεχνικές προδιαγραφές

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Υγρόψυκτος 16-βάλβιδος DOHC, εν σειρά τετρακύλινδρος
Κυβισμός (cm³) 599cc
Αρ. βαλβίδων ανά κύλινδρο 4
Διάμετρος × διαδρομή (mm) 67mm x 42.5mm
Σχέση συμπίεσης 12.2:1
Μέγιστη ισχύς 121 Ps (89kW) στις 14.250 σαλ.
Μέγιστη ροπή 63Nm στις 11.500 σαλ.
Επίπεδο θορύβου  Lurban – 74dB, Lwot – 77dB
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα 3.4L
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ
Ψεκασμός PGM-FI
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου 18L
Εκπομπές CO2  128 g/km
Κατανάλωση καυσίμου 18.2km/L (5.5L/100km)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Εκκίνηση/ Μίζα Ηλεκτρική
Χωρητικότητα μπαταρίας 12-9.1Ah YTZ10S
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός πολύδισκος υδραυλικός
Τύπος κιβωτίου Χειροκίνητο 6-τάχυτο
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος Αλουμινένιο διπλής δοκού 
ΠΛΑΙΣΙΟ
Διαστάσεις (L x W x H) 2.030mm x 685mm x 1140mm
Διαστάσεις 1.370mm
Γωνία κάστερ 24 o 06’
Ίχνος 100mm
Ύψος σέλας 820mm
Απόσταση από το έδαφος 125mm
Βάρος (πλήρες υγρών) 193kg
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι  Showa 41mm Big Piston USD, διαδρομή 120mm.
Πίσω Πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ της Showa που λειτουργεί μέσω μοχλικού Pro-Link. Διαδρομή άξονα 128mm 
ΤΡΟΧΟΙ
Διάσταση εμπρός ζάντας 17M/CxMT3.50
Διάσταση πίσω ζάντας 17M/CxMT5.50 
Ελαστικό εμπρός 120/70ZR17M/C DUNLOP Roadsports2
Ελαστικό πίσω 180/55ZR17M/C DUNLOP Roadsports2
ΦΡΕΝΑ
ABS  2-κάναλο ABS
Εμπρός Πλευστοί δίσκοι 310mm με δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες  
Πίσω Δίσκος 220mm με μονοπίστονη δαγκάνα 
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Όργανα TFT-LCD
Σύστημα προστασίας HISS
Προβολέας LED
Πίσω φωτιστικό σώμα LED
Quickshifter Ναι