Με το SYM MAXSYM TL 508 κατάφερε να προσφέρει στο κοινό ένα δικύλινδρο maxi-scooter σε τιμή πολύ κοντά στα premium μονοκύλινδρα των 400 κυβικών. Ο δικύλινδρος σε σειρά, με 8 βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής κινητήρας με 46 ίππους, αποκτά το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS).
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του SYM MAXSYM TL 508 βοηθά στη διατήρηση της πρόσφυσης όταν επιταχύνετε σε ολισθηρές επιφάνειες, όπως βρεγμένο ή λασπωμένο οδόστρωμα. Αν οι αισθητήρες εντοπίσουν, απώλεια πρόσφυσης στον οπίσθιο τροχό, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης επεμβαίνει ρυθμίζοντας τη δύναμη του κινητήρα μέχρι να αποκατασταθεί η πρόσφυση στον πίσω τροχό.
Το TCS, σε συνδυασμό με τα 3 μεγάλα δισκόφρενα με δικάναλο ABS, την αρχιτεκτονική σχεδίαση μοτοσυκλέτας με την άριστη κατανομή βάρους 50-50 και τα σχεδιασμένα αποκλειστικά για τις ανάγκες του MAXSYM TL ελαστικά Supermaxx S3, δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο, στιβαρό και ασφαλές σύνολο για κάθε αναβάτη.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος, DOHC |
ΨΥΞΗ | Υγρόψυκτος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ / ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 2 Παράλληλοι / 8 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI KEHIN |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 68.0mm x 70.0mm |
ΙΣΧΥΣ | 46ps /6750rpm |
ΡΟΠΗ | 50Nm /5250rpm |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 12,5 L |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 4,5 L /100km (WMTC3) |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2215x800x1442 |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 227kg |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | 2 Δίσκοι 275 mm Με Τετραπίστονες Ακτινικές Δαγκάνες |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 275 mm |
ABS | Δικάναλο CONTINENTAL |
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ |
Ανεστραμμένο Πιρούνι 41mm – 120mm |
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Ψαλίδι με Αμορτισέρ Αερίου-Λαδιού με Συνδετικό Βραχίονα |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 120/70-15 56H |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 160/60-15 67H |